Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Σύγχρονη ποιοτική εκπαίδευση ποδοσφαιριστών

- ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ
Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά - Μετρήσιμων Στοιχείων
Επίσημες Διαστάσεις Σύγχρονων Μίνι Ποδοσφαιρικών Γηπέδων
Εκπαίδευσης και Ψυχαγωγίας Μαθητών -τριών Παιδιών και νέων
Αβραμίδης Γε. Δημήτριος 
 M.Sc. Public Health & Sport - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Εξειδικευμένη Μετεκπαίδευση Ποδοσφαίρου Deutsche Sporthochschule D.S.H.S. Köln Προπονητής - Εκπαιδευτής Ποδοσφαίρου Ε.Π.Ο. UEFA B και D.F.B. B Lyzenz Ε-mail: avramidisdimitris@gmail.com

Στην αρτιότερη διδασκαλία εκπαίδευσης του σύγχρονου ποδόσφαιρου παρατηρούμαι ότι όλο και περισσότερο το ομαδικό δημοφιλές αυτό άθλημα απαιτεί συνεργασίες δύο και περισσοτέρων παικτών σε συγκεκριμένες και περιορισμένες περιοχές και πολλές φορές χρόνο. 

Εδώ καλούνται οι ποδοσφαιριστές να έχουν αναπτύξει συγκεκριμένες ικανότητες και ιδιότητες τέτοιες ώστε να μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανταπεξέρχονται στις ιδιαιτερότητες κάθε διαφορετικής στιγμής του αγώνα κατά τέτοιον τρόπο ώστε να παρουσιάζουν ωφέλιμο αποδοτικό έργο κατά τον συνολικό χρόνο που αγωνίζονται δημιουργώντας πάντα όσο το δυνατό καλύτερο – θετικότερο πρόσημο σε κάθε του ενέργεια που συναρθροιστικά τα δεδομένα αυτά δημιουργούν θετική εικόνα της ομάδας και του παιχνιδιού γενικότερα.

Ποιοτικές Συνεργασίες που ας αναφερθούν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά ως γνώρισμά τους έχουν την πολύ καλή Τεχνική κατάρτιση του καθενός ποδοσφαιριστή ως μονάδας, ποιότητα μεταβίβασης, οδήγημα και κράτημα μπάλας, κοντρόλ έλεγχος της μπάλας σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις διαστάσεις με ή χωρίς αντίπαλο -ους στο χαμηλό αλλά και ψηλό παιχνίδι, αντίληψη χώρου και χρόνου, σουτ, χρόνος αντίδρασης – εκτέλεσης της πληροφορίας.

Τα γήπεδα αυτά με την κατάλληλη καθοδήγηση προσφέρουν την δυνατότητα βελτίωσης στον ποδοσφαιριστή όλων των Tεχνικοτακτικών του παραμέτρων και ως συνέπεια του βελτιωμένου τρόπου παιχνιδιού.

Διαστάσεις Μini Εκπαιδευτικών Εγκαταστάσεων

Σχολικός Αθλητισμός (1): Μερική άποψη σχολικού συγκροτήματος περιοχής Ομοσπονδιακού κρατιδίου Westfalen Γερμανίας

3:3 - 15 Χ 10 m.

4:4 - 20 Χ 13 m. ή 4:4 - 22 Χ 16 m. ή 4:4 - 24 Χ 15 m.

5:5 - 30 Χ 15 m.

5:5 - 30 Χ 20 m.

6:6 ή 7 Χ 7 - 40 Χ 20 m.

Σχολικός Αθλητισμός (2): Μερική άποψη προαυλίου Δημοτικού Σχολείου - Βerlin 2016
Τομείς μετρήσιμων στοιχείων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο στον σύλλογο

Σκορ

Τελικές προσπάθειες

Συνολικές μεταβιβάσεις - πάσες

Σύνολο επιτυχημένων μεταβιβάσεων

Σύνολο λανθασμένων μεταβιβάσεων

Διαφορά - Diferenz

Σύνολο εκτελεσθέντων κόρνερ ανά αγώνα

Συνολικός Χρόνος κατοχής μπάλας

Συνολική Διανηθείσα απόσταση

Σκορ μονομαχιών

κ.α. συμπληρωματικά στοιχεία - δεδομένα

10.000 ώρες εξάσκησης, είναι ο μαγικός αριθμός για να γίνεις Κορυφαίος

Κανένα όνειρο δεν γίνεται πραγματικότητα με μαγικό τρόπο,
Χρειάζεται ιδρώτας, θέληση και σκληρή Δουλειά
(Colin Powell)


Πηγή:

· D.F.B. Deutscher Fussballbund - Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία

· www.Kicker.de Olympia - Verlag Gmbh- Hier lebt der Fussball

· www. Soccerqround.de

· Φωτογραφικό υλικό: (1) Διαδίκτυο και (2) Προσωπικού αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.