Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Με μεγάλη απήχηση το masterclass του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τον διάσημο σχεδιαστή και καλλιτέχνη William Simpson

Το δημιουργό του εικονογραφημένου σεναρίου του «Game of Thrones», τον πολυβραβευμένο storyboard και conceptual artist William Simpson, υποδέχθηκε με ενθουσιασμό το κοινό του 6ου διεθνούς φεστιβάλ κόμικς «The Comic Con - Thessaloniki Comic Convention» στο masterclass «Storyboard: Από το χαρτί στην οθόνη» που διοργάνωσε το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης» επαγγελματίες του οπτικοακουστικού κλάδου, αλλά και πολλοί φοιτητές, έδωσαν το «παρών» σε ένα ξεχωριστό masterclass, όπου ο διάσημος δημιουργός μίλησε για τα μυστικά και τις προκλήσεις της τέχνης του και μοιράστηκε τις εμπειρίες του από τις συνεργασίες με γνωστούς δημιουργούς του κινηματογράφου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι θέσεις για το masterclass εξαντλήθηκαν λίγες μέρες μετά την ανακοίνωσή του.

«Το masterclass με τον William Simpson ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τους τοπικούς επαγγελματίες του χώρου των κόμικς, του animation και των video games που δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Μακεδονία να διευρύνουν τις γνώσεις τους στο εικονογραφημένο σενάριο, ένα από τα πιο δυναμικά αντικείμενα της παγκόσμιας ψυχαγωγικής βιομηχανίας», υπογράμμισε σε μήνυμά του ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. «Συνεχίζουμε σταθερά, μέσα από το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, να υποστηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία και διοργάνωση όπως το “Thessaloniki Comic Convention: The Comic Con”, με τη βεβαιότητα ότι δημιουργούμε νέες ευκαιρίες, προοπτικές και δυνατότητες για τους συμπολίτες μας και ειδικά τους νέους, για να μπορούν να δημιουργήσουν και να τολμήσουν και ταυτόχρονα ενισχύουμε την εξωστρέφεια των επαγγελματιών της Περιφέρειάς μας στη διεθνή αγορά των οπτικοακουστικών παραγωγών, όπου η Κεντρική Μακεδονία ήδη πρωταγωνιστεί», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.

Στην προστιθέμενη αξία των δράσεων εκπαίδευσης και κατάρτισης για τους τοπικούς επαγγελματίες, όπως το masterclass με τον William Simpson, αναφέρθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, τονίζοντας τη σημασία της ενίσχυσης των δεξιοτήτων του ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού της Περιφέρειας, με σκοπό να προωθήσουμε την περιοχή μας ως φιλικό προορισμό για την οπτικοακουστική βιομηχανία.

Από την πλευρά του, ο διοργανωτής του «The Comic Con - Thessaloniki Comic Convention» Λεόντιος Παπαδόπουλοςαναφέρθηκε στη νέα σύμπραξη του φορέα με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που φέρνει πιο κοντά την τέχνη του κινηματογράφου με τον κόσμο των κόμικς. O κ. Παπαδόπουλος ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα για την έμπρακτη υποστήριξη της Περιφέρειας στο θεσμό του «The Comic Con» στη Θεσσαλονίκη και έκανε λόγο για την εντυπωσιακή επιτυχία της φετινής διοργάνωσης, της πρώτης ύστερα από δύο χρόνια διακοπής εξαιτίας της πανδημίας.

«Η πρώτη μας συνεργασία με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ξεπέρασε κάθε προσδοκία και η ανταπόκριση του κοινού στο masterclass με τον William Simpson ήταν πρωτόγνωρη. Ο William Simpson είναι ένας εκπληκτικός δημιουργός με διεθνή αναγνωρισιμότητα και σημαντικές βραβεύσεις, αλλά και ένας σπουδαίος μέντορας. Είναι πολύ σημαντικό ότι μέσα από τέτοιες δράσεις οι νέοι καλλιτέχνες μπορούν να έρθουν σε επαφή με κορυφαίους επαγγελματίες του οπτικοακουστικού κλάδου, να γνωρίσουν τη δουλειά τους, να ακούσουν και να μάθουν από τις εμπειρίες τους σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αλλά γοητευτικό χώρο.Ελπίζουμε η συνεργασία μας με το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να συνεχιστεί με νέες δράσεις σε επόμενες διοργανώσεις», πρόσθεσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης William Simpson μίλησε για την αναγκαιότητα του εικονογραφημένου σεναρίου (storyboard) στις κινηματογραφικές παραγωγές, εξήγησε τον τρόπο δουλειάς του και μίλησε για τις πιο γνωστές κινηματογραφικές του συνεργασίες. «Όλα είναι θέμα εξάσκησης και όλα ξεκινούν από τη ζωγραφική», ανέφερε ο William Simpson, κάνοντας μια αναδρομή στην πλούσια καριέρα του στο χώρο των κινηματογραφικών παραγωγών. «Για να γίνεις πετυχημένος δημιουργός storyboard, πρέπει πρώτα απ’ όλα να είσαι καλός καλλιτέχνης. Να διαβάζεις προσεκτικά το σενάριο και να δουλεύεις σκληρά σκιτσάροντας, χωρίς έπαρση και εγωισμό. Μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, εγώ ακόμη μαθαίνω να ζωγραφίζω», είπε χαρακτηριστικά ο William Simpson, ο οποίος απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις των παρευρισκόμενων δημιουργών και του κοινού.

Ο William Simpson ξεκίνησε την καριέρα του σχεδιάζοντας για βρετανικά περιοδικά κόμικ (2000 AD, Warrior), δουλεύοντας πάνω σε πολύ γνωστούς χαρακτήρες, όπως ο Judge Dredd και ο Roque Trooper. Στη συνέχεια έκανε το μεγάλο άλμα δουλεύοντας για τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες αμερικανικών κόμικ, Marvel και DC Comics. Batman, Hellblazer, Vamps, Transformers, Aliens είναι μερικοί από τους τίτλους στους οποίους εργάστηκε, δίνοντας σε κάθε τίτλο το προσωπικό του στίγμα. H κινηματογραφική μεταφορά του John Constantine είναι βασισμένη στην ιστορία Hellblazer: Dangerous Habits που δημιούργησε μαζί με τον Garth Ennis, ιστορία η οποία από πολλούς θεωρείται η καλύτερη του χαρακτήρα.

Τα τελευταία χρόνια o William Simpson εργάζεται ως storyboard artist, έχοντας στο ενεργητικό του συμμετοχή σε πολλές ταινίες (Reign of Fire, Freeze Frame, Breakfast on Pluto, City Of Ember). Από το 2008 είναι ο storyboard and conceptual artist της τηλεοπτικής σειράς- φαινόμενο «Game of Thrones», δίνοντας με το μολύβι του “ψυχή” στον κόσμο του Westeros.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.