Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022
Πιλοτική εφαρμογή Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς
Δελτίο τύπου 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς
Η διδασκαλία των μαθημάτων είναι μια δυναμική διαδικασία που απαιτεί διαρκή ενημέρωση για τις εξελίξεις στη Μεθοδολογία και τη Διδακτική και ενσωμάτωση των δεδομένων της Έρευνας στην σχολική καθημερινότητα.
Για τα Πειραματικά Σχολεία, η συνεργασία με φορείς της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και η εισαγωγή καινοτόμων προσεγγίσεων είναι μέρος της φυσιογνωμίας τους.Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της εκπαίδευσης.
Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών που θα εφαρμοστούν στο προσεχές μέλλον και στα υπόλοιπα σχολεία.
Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής, την Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας η κ. Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου, καθηγήτρια Μεθοδολογίας της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Αντιπρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ.
Η κ. Φουντοπούλου δίδαξε Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Αρχαία από Μετάφραση σε δύο (2) τμήματα του σχολείου μας και έδωσε πολύτιμες συμβουλές μεθοδολογίας και διδακτικής των Αρχαίων στις φιλολόγους του σχολείου, οι οποίες με τη σειρά τους θα διοχετεύσουν τη γνώση αυτή σε άλλους συναδέλφους. Ήταν μια εξαιρετικά αποδοτική συνεργασία που άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Η τιμή για μας μεγάλη, την ευχαριστούμε θερμά και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία για παρόμοια συνεργασία και στο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.