Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

Ευπρεπώς ενδεδυμένοι;


Γράφει ο Στέλιος Μαγλουσίδης
Μαθητής 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς
Σκοπός του σχολείου αυτή τη δύσκολη εποχή της εικόνας είναι να βοηθήσει τους μαθητές να εξακολουθήσουν να έχουν ενεργή την κριτική τους σκέψη. Γιατί η γνώση είναι δύναμη και σου μαθαίνει να καλλιεργείς τον εαυτό σου και να εξελίσσεσαι. 

Το σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία στην οποία υπάρχουν όλοι οι χαρακτήρες κι ο κάθε μαθητής πρέπει να μάθει να αλληλεπιδρά χωρίς να χάνει τον εαυτό του για να γίνει αποδεκτός. 

Άρα λοιπόν το στοιχείο στο οποίο πρέπει να εστιάζουμε όσον αφορά τον ρόλο του σχολείου είναι η μετάδοση της γνώσης και η ένταξη στην κοινωνία ανθρώπων με σωστές βάσεις. 

Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι ρόλος του σχολείου να κρίνει και να στοχοποιεί μαθητές ανάλογα με την ενδυμασία τους. Γιατί για το σχολείο, το μοναδικό dress code μέχρι τώρα ήταν οι ποδιές. Από την στιγμή που καταργήθηκαν είναι θέμα του καθενός το πως θα επιλέξει να ντυθεί αρκεί να τηρεί και να σέβεται τις προδιαγραφές του χώρου. 

Για αυτό και θεωρώ καταδικαστέο να γίνεται αφορμή για bullying ένα κασκόλ, ένα καπέλο ή ένα σκουλαρίκι ακόμα και από καθηγητές. Γιατί, με αυτόν τον τρόπο οι ίδιοι οι καθηγητές για ασήμαντη αφορμή είναι σαν να δείχνουν με το δάκτυλο τη διαφορετικότητα ενός παιδιού, κάνοντας το εύκολο στόχο για bullying από μαθητές. 

Το συμπέρασμα είναι τελικά να μάθουμε να σεβόμαστε την προσωπικότητα του κάθε μαθητή και τη διαφορετικότητά του. Μόνο τότε θα έχει επιτύχει το στόχο του το σχολείο ο οποίος είναι να μεταδίδει γνώσεις και να αναπτύσσει υγιείς προσωπικότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.