Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

2o Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς: Χτίζοντας υγιείς σχέσεις


Δελτίο τύπου 2oυ Πειραματικού ΓΕΛ Κιλκίς
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των Γυναικών (25η Νοεμβρίου), καθώς και τα ανησυχητικά, αυξανόμενα κρούσματα περιστατικών ενδοοικοογενειακής βίας και κακοποιητικών σχέσεων, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου διάλεξη με θέμα ‘’Χτίζοντας υγιείς σχέσεις’’, με προσκεκλημένη ομιλήτρια την κυρία Παρασκευή Αγγελή, ψυχολόγο, προϊσταμένη του τμήματος Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Βέροιας, υπεύθυνη εφαρμογής του ειδικού θεραπευτικού προγράμματος της ποινικής διαμεσολάβησης σε δράστες ενδοοικογενειακής βίας και αντιμετώπισης κακοποιητικών περιστατικών εις βάρος γυναικών και ανηλίκων.

Μέσω εμπλουτισμένης εισήγησης, ανακαλυπτικής μεθόδου, διαδραστικών παιχνιδιών, και παιχνιδιών υπόδυσης ρόλων (role-playing games), οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια χρήσιμη διάλεξη και μέσω αυτής να αντιληφθούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των υγιών διαπροσωπικών σχέσεων, τα συστατικά που δομούν μια αρμονική και ισορροπημένη σχέση, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να ενδυναμωθεί ψυχικά και να καταπολεμήσει φαινόμενα βίας με όποια μορφή και αν αυτή εκδηλώνεται. 

Ήταν μια ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική διάλεξη στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ομίλου Διά Βίου Μάθησης και Εθελοντισμού, με υπεύθυνους καθηγητές την κυρία Παρθένα Κυριακίδου και τον π. Δημήτριο Παπαγεωργίου.

1 σχόλιο:

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.