Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ενισχύει το ιστορικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής στη νέα καμπάνια “20th Century War Memorial”
Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Κιλκίς
Σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας “Salonica Front WWI” που παρουσιάστηκε σε διεθνή μέσα και τοποθέτησε την περιοχή σε προγράμματα εξειδικευμένων tour operators, η νέα καμπάνια “20th Century War Memorial – Central Macedonia, Greece” αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο της περιοχής στα γεωπολιτικά δρώμενα του 20ου αιώνα, όπως αυτός αποτυπώνεται στα μνημεία των πέντε αγώνων και πολέμων: Μακεδονικός Αγώνας, Α’ Βαλκανικός, Β’ Βαλκανικός, Α’ Παγκόσμιος, Β΄ Παγκόσμιος.
Η καμπάνια “20th Century War Memorial – Central Macedonia, Greece” οργανώνεται και υλοποιείται από την Pass Partout – Tourism Marketing σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τις Περιφερειακές Ενότητες Κιλκίς και Σερρών, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχύσει το ιστορικό πλεονέκτημα της περιοχής στις διεθνείς τουριστικές αγορές.
Τα Πολεμικά Μουσεία, τα Μνημεία και τα Στρατιωτικά Κοιμητήρια της Θεσσαλονίκης, του Κιλκίς και των Σερρών είναι ζωντανοί θύλακες διαφύλαξης της ιστορικής κληρονομιάς.
Το οπτικοακουστικό υλικό που παρήχθη στα αγγλικά για τις ανάγκες της καμπάνιας, στοχεύει στην ενημέρωση των tour operators και τουριστικών πρακτόρων, των αρθρογράφων και των δημοσιογράφων τουρισμού, των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και οργανισμών, σχετικά με τη νεότερη ιστορία της Μακεδονίας, αλλά και στην ένταξη της περιοχής σε ιστορικές διαδρομές μνημείων πολέμου κατά τα πρότυπα ευρωπαϊκών κυρίως περιοχών.
Το προωθητικό υλικό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με έγκριτους ιστορικούς ερευνητές και καθηγητές, με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το Αρχείο Κινηματογράφου Πολεμικού Μουσείου, το Ίδρυμα Μακεδονικού Αγώνα και το Εβραϊκό Μουσείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.