Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Κ. Κιλτίδης: «Προδημοσίευση ενεργοποίησης από ομάδα πολιτών δεξαμενής σκέψεως και ιδεών »


Υπογράφει ο Κώστας Κιλτίδης
Η Πρωτοβουλία Συνέχειας και Προοπτικής είναι Πνευματική και Πολιτική δεξαμενή σκέψεως και ιδεών. Θα ακολουθήσει η διακήρυξη και η ταυτότητα λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας.

Η προσπάθεια αυτή ξεκίνησε το 2007 και φιλοδοξεί να θέσει όλα τα μεγάλα ζητήματα του Ελληνισμού και της Κοινωνίας σε συζήτηση με προτάσεις και λύσεις. Έμβλημα το κραταιό φύλλο της Βελανιδιάς και τα τρία βέλη του Ελληνισμού.

Για ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αφύπνιση, με Αναζήτηση και Στοχασμό για Αναγέννηση Πολιτική. Συνεχιστές του πολιτιστικού μας παρελθόντος, ως εγγύηση για την ύπαρξη Προοπτικής στο μέλλον. Κίνηση πολιτών ενσυνείδητων Ελλήνων, με Πατριωτική, Λαϊκή αντίληψη ζωής και Ελεύθερης δημιουργίας.

Για Ασφάλεια- Ισονομία και κατοχύρωση της παραγωγής με όρους κοινοτισμού και διανεμισμού. Να ξανάρθει στο προσκήνιο ο Ελληνικός κόσμος, στο πολίτευμα, στην διανόηση και στην ευημερία των πολιτών.

Μια ανοιχτή δεξαμενή σκέψης, τροφοδότης της πνευματικής και πολιτικής ζωής. Μακριά από κόμματα, αλλά με ταυτότητα και προτάσεις.

Η δρυς είναι ίσως το ισχυρότερο δένδρο της ελληνικής χλωρίδας. Θέλαμε να συμβολίζει το κραταιό του ελληνικού κόσμου. Τα δύο βέλη, είναι της αρχαιότητος, της ύστερης εποχής και των βυζαντινών χρόνων. Το τρίτο είναι αυτό του νέου μύθου του ελληνισμού, του τρίτου πολιτισμού που άρχισε στον μεσοπόλεμο και διακόπηκε και μας είναι χρεωμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.