Δελτίο τύπου ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς
Η Τέχνη ήταν η πρώτη στο Κιλκίς που έφερε τα παιδιά σε επαφή με την ορχηστρική τέχνη και το μπαλέτο. Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια, πολλές γενιές φόρεσαν τις πουέντ τους στο σανιδένιο πάτωμα της αίθουσας χορού.
Και επειδή πάντα μέσα από το χορό θα εκφραζόμαστε, ξαναφοράμε τις πουέντ και τα τουτού και ανοίγουμε την αίθουσα χορού της ΤΕΧΝΗΣ.
Από τις 31 Αυγούστου 2020 τα τμήματα μπαλέτου θα υποδεχθούν χορευτές και χορεύτριες με όλα τα απαιτούμενα λόγω covid 19 μέτρα, τις αποστάσεις και χρήση αντισηπτικών.
Το μπαλέτο δεν είναι μόνο χορός, αλλά μια μορφή τέχνης που μαθαίνει στο παιδί να εκφράζεται, αποκτά σωστή στάση στο σώμα του, στον τρόπο που περπατά και κινείται και, φυσικά, στο μπαλέτο το παιδί νοιώθει και περνάει καλά».
Όπως αναφέρει ο κ. Στέλιος Μαντούδης, Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής τα οφέλη του μπαλέτου στην ζωή ενός παιδιού είναι πολλά :
•Το παιδί αποκτά καλή στάση σώματος, ισορροπία και ευλυγισία
•Βελτιώνει τον τρόπο που περπατά και κινείται
•Μαθαίνει να ελέγχει το σώμα του και αποκτά αρμονία στις κινήσεις του
•Μαθαίνει να λειτουργεί μέσα σε μία ομάδα
•Εκτελεί οδηγίες, επαναλαμβάνει και μαθαίνει να ευθυγραμμίζει το κορμί του
•Προσαρμόζει τις κινήσεις του σύμφωνα με την μουσική και τον ρυθμό
•Εξασκεί τη μνήμη του
• Ο χορός συμβάλλει στην διαμόρφωση και ανάπτυξη της προσωπικότητας
•Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση του
•Είναι ένας τρόπος να εκφράζει και να εκτονώνει τα συναισθήματα του
•Ενισχύεται η κοινωνικότητα του.
Στην ΤΕΧΝΗ ξεκινάμε με το τμήμα από 3,5 έως 5.5 ετών όπου τα παιδιά μέσα από μουσικοκινητική αγωγή αποκτούν βασικές κινητικές δεξιότητες, εξασκούν το σώμα, το πνεύμα και τη φαντασία τους ενώ έρχονται σε επαφή με το ρυθμό ακολουθώντας πάντα την ορολογία του κλασικού χορού.
Ακολουθεί το τμήμα από 6 έως 8 ετών όπου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το κλασικό μπαλέτο (1) και αφού έχουν διδαχθεί το σωστό στήσιμο που είναι ένα από τα πιο αρμονικά είδη άσκησης.
Το τμήμα από 9 έως 11 ετών συνεχίζει τα μαθήματα κλασικού μπαλέτου (2), ενώ το τμήμα 12 έως και 17 ετών θα είναι το φυτώριο προετοιμασίας για παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν πιο εντατικά ή και επαγγελματικά με το μπαλέτο.
Και ο φίλος της ΤΕΧΝΗΣ, Πετρίδης Κωνσταντίνος, χορευτής, θα είναι μαζί μας για να στηρίξει με την γνώση και εμπειρία του την προσπάθεια μας. Πλούσιες οι περγαμηνές του Κωνσταντίνου, ο οποίος γεννήθηκε το 1966 στο Βρότσλαφ της Πολωνίας και σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών.
Αρχικά στο χοροθέατρο “Αέναο” και αργότερα στο Χοροθέατρο Θεσσαλονίκης, όπου συνεργάστηκε με χορογράφους από την Ελλάδα και την Ευρώπη, κυρίως σε νεοκλασικές και σύγχρονες παραστάσεις.
Επίσης, εργάστηκε για ένα διάστημα στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”, με την οποία έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εντός και εκτός Ελλάδας: στην Ιταλία, “Biennale νέων καλλιτεχνών - Τορίνο, 1997”, στην Κύπρο για το δήμο Λεμεσού, στη Ρωσία για τον απόδημο ελληνισμό του Καυκάσου, καθώς και σε παραστάσεις που διοργάνωσαν το Υπουργείο Εξωτερικών και τα “Δημήτρια”.
Έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2001 συμμετείχε σε μία σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στα πλαίσια των “Δημητρίων”.
Και επειδή πάντα μέσα από το χορό θα εκφραζόμαστε, ξαναφοράμε τις πουέντ και τα τουτού και ανοίγουμε την αίθουσα χορού της ΤΕΧΝΗΣ.
Από τις 31 Αυγούστου 2020 τα τμήματα μπαλέτου θα υποδεχθούν χορευτές και χορεύτριες με όλα τα απαιτούμενα λόγω covid 19 μέτρα, τις αποστάσεις και χρήση αντισηπτικών.
Το μπαλέτο δεν είναι μόνο χορός, αλλά μια μορφή τέχνης που μαθαίνει στο παιδί να εκφράζεται, αποκτά σωστή στάση στο σώμα του, στον τρόπο που περπατά και κινείται και, φυσικά, στο μπαλέτο το παιδί νοιώθει και περνάει καλά».
Όπως αναφέρει ο κ. Στέλιος Μαντούδης, Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής τα οφέλη του μπαλέτου στην ζωή ενός παιδιού είναι πολλά :
•Το παιδί αποκτά καλή στάση σώματος, ισορροπία και ευλυγισία
•Βελτιώνει τον τρόπο που περπατά και κινείται
•Μαθαίνει να ελέγχει το σώμα του και αποκτά αρμονία στις κινήσεις του
•Μαθαίνει να λειτουργεί μέσα σε μία ομάδα
•Εκτελεί οδηγίες, επαναλαμβάνει και μαθαίνει να ευθυγραμμίζει το κορμί του
•Προσαρμόζει τις κινήσεις του σύμφωνα με την μουσική και τον ρυθμό
•Εξασκεί τη μνήμη του
• Ο χορός συμβάλλει στην διαμόρφωση και ανάπτυξη της προσωπικότητας
•Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση του
•Είναι ένας τρόπος να εκφράζει και να εκτονώνει τα συναισθήματα του
•Ενισχύεται η κοινωνικότητα του.
Στην ΤΕΧΝΗ ξεκινάμε με το τμήμα από 3,5 έως 5.5 ετών όπου τα παιδιά μέσα από μουσικοκινητική αγωγή αποκτούν βασικές κινητικές δεξιότητες, εξασκούν το σώμα, το πνεύμα και τη φαντασία τους ενώ έρχονται σε επαφή με το ρυθμό ακολουθώντας πάντα την ορολογία του κλασικού χορού.
Ακολουθεί το τμήμα από 6 έως 8 ετών όπου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το κλασικό μπαλέτο (1) και αφού έχουν διδαχθεί το σωστό στήσιμο που είναι ένα από τα πιο αρμονικά είδη άσκησης.
Το τμήμα από 9 έως 11 ετών συνεχίζει τα μαθήματα κλασικού μπαλέτου (2), ενώ το τμήμα 12 έως και 17 ετών θα είναι το φυτώριο προετοιμασίας για παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν πιο εντατικά ή και επαγγελματικά με το μπαλέτο.
Και ο φίλος της ΤΕΧΝΗΣ, Πετρίδης Κωνσταντίνος, χορευτής, θα είναι μαζί μας για να στηρίξει με την γνώση και εμπειρία του την προσπάθεια μας. Πλούσιες οι περγαμηνές του Κωνσταντίνου, ο οποίος γεννήθηκε το 1966 στο Βρότσλαφ της Πολωνίας και σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών.
Προσελήφθη στην όπερα του Βρότσλαφ ως σολίστ, όπου και εργάστηκε δύο χρόνια, χορεύοντας κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Αρχικά στο χοροθέατρο “Αέναο” και αργότερα στο Χοροθέατρο Θεσσαλονίκης, όπου συνεργάστηκε με χορογράφους από την Ελλάδα και την Ευρώπη, κυρίως σε νεοκλασικές και σύγχρονες παραστάσεις.
Επίσης, εργάστηκε για ένα διάστημα στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”, με την οποία έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εντός και εκτός Ελλάδας: στην Ιταλία, “Biennale νέων καλλιτεχνών - Τορίνο, 1997”, στην Κύπρο για το δήμο Λεμεσού, στη Ρωσία για τον απόδημο ελληνισμό του Καυκάσου, καθώς και σε παραστάσεις που διοργάνωσαν το Υπουργείο Εξωτερικών και τα “Δημήτρια”.
Ακόμη, έχει διδάξει σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές.
Έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2001 συμμετείχε σε μία σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στα πλαίσια των “Δημητρίων”.
Έχει χορέψει σε πολλά μπαλέτα, όπως: “Ιεροτελεστία της Άνοιξης” του Ι. Στραβίνσκι, “Εικαστικά παιχνίδια” του Ρ. Σούμαν, “Μάγκριτ” του Σ. Προκόφιεφ, “Ρωμιοσύνη” σε μουσική του Μ. Θεοδωράκη και πολλά άλλα.
Όσοι/ες ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με το μπαλέτο, να ασκήσετε το σώμα σας μέσα από τον τρόπο που το μπαλέτο προσφέρει, ελάτε στην παρέα μας.
Δηλώστε συμμετοχή στα στα τμήματα μπαλέτου της ΤΕΧΝΗΣ.
Εγγραφές στα γραφεία της Τέχνης από την Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020, καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής, 5 με 9 το απόγευμα, ή να λάβετε πληροφορίες στο τηλέφωνο 23410 24217.
Όσοι/ες ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με το μπαλέτο, να ασκήσετε το σώμα σας μέσα από τον τρόπο που το μπαλέτο προσφέρει, ελάτε στην παρέα μας.
Δηλώστε συμμετοχή στα στα τμήματα μπαλέτου της ΤΕΧΝΗΣ.
Εγγραφές στα γραφεία της Τέχνης από την Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020, καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής, 5 με 9 το απόγευμα, ή να λάβετε πληροφορίες στο τηλέφωνο 23410 24217.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.