Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Φραγγίδης: Καλές οι καμπάνιες αλλά δεν αρκούν



Υπογράφει ο Γ. Φραγγίδης
Ο Πρωθυπουργός συμμετείχε την Πέμπτη ενεργά στην παρουσίαση της καμπάνιας για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού στην Αίγλη του Ζαππείου, θέλοντας να εκπέμψει το μήνυμα ότι «παίρνει πάνω του» το θέμα του τουρισμού. Ειδικά μετά τις πρόσφατες κυβερνητικές αστοχίες με το διαχωρισμό της Ελλάδας σε τουριστικές ζώνες διαβαθμισμένης ασφάλειας και τη λίστα με χώρες ασφαλούς προέλευσης τουριστών.

Καλοτάξιδη η καμπάνια για τον τουρισμό… κι ας άργησε. Αν και το σποτ δε θυμίζει ελληνικό καλοκαίρι και μάλλον αδυνατεί να δημιουργήσει «κατάσταση του νου», όπως φιλοδοξεί, ελπίζουμε να έχει θετικά αποτελέσματα.

Για να έρθουν τουρίστες στην Ελλάδα οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι ανοιχτές. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι την 1η Ιουνίου, μέρα επανέναρξης των ξενοδοχείων 12μηνης διάρκειας, δεν άνοιξε το 80% των ξενοδοχείων. Η κυβέρνηση καθυστέρησε χαρακτηριστικά να εκδώσει τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα λειτουργίας και επακόλουθα δεν υπήρξε χρόνος εκπαίδευσης των εργαζομένων για την εφαρμογή τους. Σας το επισημαίναμε σε κάθε ευκαιρία εδώ και καιρό.

Για την επανεκκίνηση του τουρισμού δεν αρκούν οι καμπάνιες και η θετική επιδημιολογική εικόνα της χώρας. Είναι μόνο μια αρχή. Χρειάζεται ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ρευστότητας των επιχειρήσεων, ουσιαστική στήριξη των εργαζόμενων στον τουρισμό, κοινά ευρωπαϊκά πρωτόκολλα, ενδυνάμωση του συστήματος υγείας.

Αν η κυβέρνηση θεωρεί ότι έκανε «ό,τι περνά από το χέρι της», όπως προσπάθησε να μας πείσει απόψε ο Πρωθυπουργός, εμείς πιστεύουμε ότι τα μέτρα για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις είναι ανεπαρκή και ελλιπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.