Υπογράφει η Ομάδα Διαχείρισης Ιστοσελίδας Ειδομένης
Τα "σιδηροδρομικά νέα" έρχονται από μια ευρωπαϊκή χώρα: Ένα νέο νυχτερινό τρένο συνδέει ξανά τη Βιέννη με τις Βρυξέλλες. Η Αυστρία και το Βέλγιο δεν είχαν απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση τα τελευταία 16 χρόνια. Η πρωτοβουλία ανήκει στον δημόσιο αυστριακό οργανισμό σιδηροδρόμων (OBB).
Η βούληση, να συνδράμει αποφασιστικά στην ευρωπαϊκή φιλοδοξία της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ανήκει στην Αυστρία. Ένα ταξίδι Βιέννη-Βρυξέλλες με το τρένο εκπέμπει λιγότερο από το ένα δέκατο του διοξειδίου του άνθρακα από εκείνο που εκπέμπει το αεροπλάνο.
Η σύνδεση προγραμματίζεται επί του παρόντος για δύο φορές την εβδομάδα, την Κυριακή και την Τετάρτη το βράδυ, ενώ το δρομολόγιο Βρυξέλλες-Βιέννη θα αναχωρεί τη Δευτέρα και την Πέμπτη το βράδυ με βαγόνια που σε κάποιο σημείο θα διαχωρίζονται για να κατευθυνθούν στο Μόναχο (Γερμανία) και στο ‘Ινσμπρουκ (Αυστρία).
Στην Ελλάδα το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο υπολειτουργεί, πλην της σύνδεσης Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Από τη Θεσσαλονίκη προς το εξωτερικό δεν υφίσταται κανένα επιβατικό δρομολόγιο. Σχεδιασμοί για δημιουργία νέων τοπικών γραμμών προαστιακού σιδηροδρόμου εκπονούνται.
Στον Δήμο Παιονίας υπάρχει δυνατότητα για επιβατικό δρομολόγιο προαστιακού, που θα συνδέει τον δήμο μας με τη Θεσσαλονίκη, και ταυτόχρονη σύνδεση με ευρωπαϊκό δρομολόγιο. Η Ομάδα Διαχείρισης Ιστοσελίδα Ειδομένης πιέζει προς την κατεύθυνση αυτή με όλες τις δυνάμεις.
Η σύνδεση προγραμματίζεται επί του παρόντος για δύο φορές την εβδομάδα, την Κυριακή και την Τετάρτη το βράδυ, ενώ το δρομολόγιο Βρυξέλλες-Βιέννη θα αναχωρεί τη Δευτέρα και την Πέμπτη το βράδυ με βαγόνια που σε κάποιο σημείο θα διαχωρίζονται για να κατευθυνθούν στο Μόναχο (Γερμανία) και στο ‘Ινσμπρουκ (Αυστρία).
Στην Ελλάδα το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο υπολειτουργεί, πλην της σύνδεσης Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Από τη Θεσσαλονίκη προς το εξωτερικό δεν υφίσταται κανένα επιβατικό δρομολόγιο. Σχεδιασμοί για δημιουργία νέων τοπικών γραμμών προαστιακού σιδηροδρόμου εκπονούνται.
Στον Δήμο Παιονίας υπάρχει δυνατότητα για επιβατικό δρομολόγιο προαστιακού, που θα συνδέει τον δήμο μας με τη Θεσσαλονίκη, και ταυτόχρονη σύνδεση με ευρωπαϊκό δρομολόγιο. Η Ομάδα Διαχείρισης Ιστοσελίδα Ειδομένης πιέζει προς την κατεύθυνση αυτή με όλες τις δυνάμεις.
Ο σιδηρόδρομος για την περιοχή μας είναι ανάπτυξη με θέσεις εργασίας, είναι περιβαλλοντικό μέσο μεταφοράς ανθρώπων και προϊόντων, είναι πολιτισμός που ενώνει τους ανθρώπους της Ευρώπης. Εκεί, στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο σιδηρόδρομος κινείται. Εδώ, στην Παιονία, οι ράγες σκουριάζουν.
Πηγή: https://passenger.gr/uncategorized/velgio-ena-neo-nychterino-treno-syndeei-xana-tis-vryxelles-kai-ti-vienni/
Πηγή: https://passenger.gr/uncategorized/velgio-ena-neo-nychterino-treno-syndeei-xana-tis-vryxelles-kai-ti-vienni/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.