Γράφει ο Παναγιώτης Σαββίδης
Σε λεωφορεία που η πλειοψηφία τους ήταν γυναικόπαιδα από Συρία, Ιράκ, Αφγανιστάν, άνθρωποι κυνηγημένοι από τις χώρες τους, είτε από τοπικές αιματοχυσίες, είτε από ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, μερίδα κατοίκων των Βρασνών, φαλκίδεψαν την ανθρωπιά και αλληλεγγύη.
Σε μια βραδιά νεκρανάστασης των πιο πρωτόγονων ενστίκτων σκόρπισαν τον τρόμο σε πρόσφυγες και μετανάστες, μικρά παιδιά, γυναίκες, ηλικιωμένους και με βίαιο τρόπο έδειξαν ότι δεν θέλουν να συμβιώσουν προσωρινά μαζί τους.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα όσων ποντάρουν στην άγνοια η χειρότερα στην ημιμάθεια και παραπληροφορούν με συκοφαντίες και ψέματα τον λαό, ότι οι πρόσφυγες και οι μετανάστες ήρθαν να «εποικίσουν» την Ελλάδα υπηρετώντας ένα συνομοσιολογικό σχέδιο, ότι δεν έχουν ηθικούς φραγμούς, ήρθαν να «βεβηλώσουν» εκκλησιές, να «σκοτώσουν», να «βιάσουν», να «αλλοιώσουν» τον πολιτισμό μας.
Σίγουρα τον «πολιτισμό» που έδειξε μερίδα των κατοίκων των Βρασνών δεν αποτελεί κομμάτι της ιστορίας του Ελληνικού λαού και όσοι επενδύουν σε τέτοιες συμπεριφορές, μόνο θόρυβο θα καταφέρουν να κάνουν, όπως όταν χτυπά κάποιος άδειους τενεκέδες.
Όταν από θέση ισχύς αντιμετωπίζεις το αδύναμο δεν πρόκειται για καμιά λαϊκή αντίσταση όπως έτρεξαν κάποιοι να προσδώσουν τις εξαλλοσύνες των κατοίκων στα Βρασνά.
Η λαϊκή αντίσταση έχει ήθος, αξίες, ιδανικά, ανιδιοτέλεια. Οι σκοποί είναι ανθρωποκεντρικοί, αμφισβητούν την κυριαρχία εκμεταλλευτών – καταπιεστών, προβάλλουν το δίκιο των πολλών, των λαών, για ζωή, ισότητα, ευημερία, δικαιώματα και προκοπή.
Λαϊκή αντίσταση δεν είναι οι υστερικές φωνές και οι λιθοβολισμοί λεωφορείων που έχουν μέσα μικρά παιδιά, γυναίκες, ηλικιωμένους.
Δεν πρέπει κανείς να γίνει νεροκουβαλητής φασιστικών – αντιδραστικών ομάδων και να ρίχνει νερό στο μύλο του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.
Ο όποιος προβληματισμός και ανησυχία υπάρχει στο λαό να εκφραστεί με την εναντίωση του στην πολιτική που εγκλωβίζει αυτούς τους ανθρώπους στην χώρα μας.
Να Αντισταθούμε στην απάνθρωπη συμφωνία Ελλάδας – Τουρκίας, Ε.Ε, που φυλακίζει τους πρόσφυγες και μετανάστες εδώ.
Να αγωνιστούμε ενάντια στους εμπρηστές των πολέμων όπως το ΝΑΤΟ, την Ε.Ε, τις ΗΠΑ που δημιουργούν τις στρατιές των προσφύγων και των μεταναστών.
Να αγωνιστούμε ενάντια στην μετατροπή της χώρας μας σε ένα απέραντο Αμερικανονατοϊκό στρατόπεδο, σε μια βάση πολέμου και θανάτου.
Αυτός ο αγώνας για την ζωή και τον άνθρωπο, για μια κοινωνία χωρίς μίση, πολέμους, ταξική εκμετάλλευση και καταπίεση πρέπει να δυναμώσει, κόντρα στις φασιστικές, ρατσιστικές και μισαλλόδοξες φωνές, που εξυπηρετούν αντιλαϊκούς - αντιδραστικούς σκοπούς, για την διαιώνιση και αναπαραγωγή του εκμεταλλευτικού συστήματος.
Σε αυτή την κατεύθυνση να δείξουμε την αλληλεγγύη μας σε πρόσφυγες και μετανάστες που είναι τα θύματα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων που αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν από τις πατρογονικές εστίες τους.
Ο αγώνας αυτός είναι κοινός ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα, τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, την φτώχεια, την λαϊκή δυστυχία και εκμετάλλευση.
Σε λεωφορεία που η πλειοψηφία τους ήταν γυναικόπαιδα από Συρία, Ιράκ, Αφγανιστάν, άνθρωποι κυνηγημένοι από τις χώρες τους, είτε από τοπικές αιματοχυσίες, είτε από ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, μερίδα κατοίκων των Βρασνών, φαλκίδεψαν την ανθρωπιά και αλληλεγγύη.
Σε μια βραδιά νεκρανάστασης των πιο πρωτόγονων ενστίκτων σκόρπισαν τον τρόμο σε πρόσφυγες και μετανάστες, μικρά παιδιά, γυναίκες, ηλικιωμένους και με βίαιο τρόπο έδειξαν ότι δεν θέλουν να συμβιώσουν προσωρινά μαζί τους.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα όσων ποντάρουν στην άγνοια η χειρότερα στην ημιμάθεια και παραπληροφορούν με συκοφαντίες και ψέματα τον λαό, ότι οι πρόσφυγες και οι μετανάστες ήρθαν να «εποικίσουν» την Ελλάδα υπηρετώντας ένα συνομοσιολογικό σχέδιο, ότι δεν έχουν ηθικούς φραγμούς, ήρθαν να «βεβηλώσουν» εκκλησιές, να «σκοτώσουν», να «βιάσουν», να «αλλοιώσουν» τον πολιτισμό μας.
Σίγουρα τον «πολιτισμό» που έδειξε μερίδα των κατοίκων των Βρασνών δεν αποτελεί κομμάτι της ιστορίας του Ελληνικού λαού και όσοι επενδύουν σε τέτοιες συμπεριφορές, μόνο θόρυβο θα καταφέρουν να κάνουν, όπως όταν χτυπά κάποιος άδειους τενεκέδες.
Όταν από θέση ισχύς αντιμετωπίζεις το αδύναμο δεν πρόκειται για καμιά λαϊκή αντίσταση όπως έτρεξαν κάποιοι να προσδώσουν τις εξαλλοσύνες των κατοίκων στα Βρασνά.
Η λαϊκή αντίσταση έχει ήθος, αξίες, ιδανικά, ανιδιοτέλεια. Οι σκοποί είναι ανθρωποκεντρικοί, αμφισβητούν την κυριαρχία εκμεταλλευτών – καταπιεστών, προβάλλουν το δίκιο των πολλών, των λαών, για ζωή, ισότητα, ευημερία, δικαιώματα και προκοπή.
Λαϊκή αντίσταση δεν είναι οι υστερικές φωνές και οι λιθοβολισμοί λεωφορείων που έχουν μέσα μικρά παιδιά, γυναίκες, ηλικιωμένους.
Δεν πρέπει κανείς να γίνει νεροκουβαλητής φασιστικών – αντιδραστικών ομάδων και να ρίχνει νερό στο μύλο του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.
Ο όποιος προβληματισμός και ανησυχία υπάρχει στο λαό να εκφραστεί με την εναντίωση του στην πολιτική που εγκλωβίζει αυτούς τους ανθρώπους στην χώρα μας.
Να Αντισταθούμε στην απάνθρωπη συμφωνία Ελλάδας – Τουρκίας, Ε.Ε, που φυλακίζει τους πρόσφυγες και μετανάστες εδώ.
Να αγωνιστούμε ενάντια στους εμπρηστές των πολέμων όπως το ΝΑΤΟ, την Ε.Ε, τις ΗΠΑ που δημιουργούν τις στρατιές των προσφύγων και των μεταναστών.
Να αγωνιστούμε ενάντια στην μετατροπή της χώρας μας σε ένα απέραντο Αμερικανονατοϊκό στρατόπεδο, σε μια βάση πολέμου και θανάτου.
Αυτός ο αγώνας για την ζωή και τον άνθρωπο, για μια κοινωνία χωρίς μίση, πολέμους, ταξική εκμετάλλευση και καταπίεση πρέπει να δυναμώσει, κόντρα στις φασιστικές, ρατσιστικές και μισαλλόδοξες φωνές, που εξυπηρετούν αντιλαϊκούς - αντιδραστικούς σκοπούς, για την διαιώνιση και αναπαραγωγή του εκμεταλλευτικού συστήματος.
Σε αυτή την κατεύθυνση να δείξουμε την αλληλεγγύη μας σε πρόσφυγες και μετανάστες που είναι τα θύματα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων που αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν από τις πατρογονικές εστίες τους.
Ο αγώνας αυτός είναι κοινός ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα, τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, την φτώχεια, την λαϊκή δυστυχία και εκμετάλλευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.