Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Χ. Χατζησάββας (9/4/2019)

Δελτίο τύπου Χ. Χατζησάββα
«Σχετικά με εγκαταλελειμμένα οχήματα στο Κιλκίς» 
Ως υποστατό πρόβλημα καταγράφεται στον τοπικό Τύπο η κατάσταση αναφορικά με εγκαταλελειμμένα οχήματα στον αστικό ιστό του Κιλκίς. Μάλιστα πρόσφατα για το εν λόγω ζήτημα υπήρξε αναφορά και σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κιλκίς.

Τα μακροχρόνια εγκαταλελειμμένα οχήματα σε δημόσιους και κοινόχρηστους χώρους τόσο της πόλης του Κιλκίς όσο και γενικότερα των αστικών κέντρων και της υπαίθρου της Πατρίδας μας, πέραν της απαράδεκτης εικόνας την οποία αποτελούν, εγκυμονούν και κινδύνους για το περιβάλλον, την Δημόσια Υγεία και Τάξη.

Επίσης, σας δηλώνω πως η ανεύθυνη και προκλητική συμπεριφορά σας να μην απαντάτε, όπως καταρχήν υποχρεούστε από τον Κανονισμό της Βουλής, στα Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου τα οποία σας υποβάλλει ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή, επικαλούμενοι την εξελισσόμενη δικαστική διαδικασία στο Τριμελές Εφετείο Αθηνών, ως δικαιολογητικό λόγο για αυτή την στάση σας, πλέον παραβιάζει το Άρθρο 72Α του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας καθώς και τα Άρθρα 6 και 7 του νόμου 4596/2019 σχετικά με το τεκμήριο αθωότητας και συνεπώς σας θέτω προ των συνεπαγόμενων ποινικών και αστικών ευθυνών σας.

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Πως και πότε θα ενεργήσει η Πολιτεία και στα πλαίσια της σχετικής κείμενης νομοθεσίας, προκειμένου να αντιμετωπισθεί δεόντως το ζήτημα με τα μακροχρονίως εγκαταλελειμμένα οχήματα στην πόλη του Κιλκίς;
Πόσα ακριβώς είναι τα καταγεγραμμένα από τις αρμόδιες Υπηρεσίες εγκαταλελειμμένα οχήματα στον αστικό ιστό του Κιλκίς, αρχής γενομένης από το έτος 2015 μέχρι και σήμερα;

«Δροσάτο Κιλκίς, κοιτίδα ελληνικού πολιτισμού της Μακεδονίας μας που χρήζει κρατικής αρωγής» 

Το Δροσάτο ανήκει διοικητικά στην Δημοτική Ενότητα Δοϊράνης Κιλκίς και αποτελεί ομώνυμη Τοπική Κοινότητα με περίπου 720 μόνιμους κατοίκους σύμφωνα με την απογραφή του 2011 και 1.750 εγγεγραμμένους στους εκλογικούς καταλόγους, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών επί των βουλευτικών εκλογών του Σεπτεμβρίου 2015.

Το Δροσάτο κατά τον 19ο αιώνα ονομαζόταν Ποταρός και κατοικούνταν από Έλληνες Μακεδόνες, οι οποίοι υπέφεραν τα πάνδεινα από τη Βουλγαρική τρομοκρατία των κομιτατζήδων. Επειδή η εθνική συνείδηση των Ελλήνων αποδείχθηκε απολύτως άκαμπτη, οι Βούλγαροι επέλεξαν να αιματοκυλήσουν και να ερημώσουν τον μαρτυρικό Ποταρό, κατά την προσφιλή τακτική τους, όταν δεν μπορούσαν να επιβληθούν στο Ελληνικό εθνικό φρόνημα. 


Οι κάτοικοί του σήμερα, είναι γηγενείς Έλληνες Μακεδόνες καθώς και Έλληνες πρόσφυγες οι οποίοι εγκαταστάθηκαν στο Δροσάτο μετά τη λήξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου γύρω στα 1919-1920 προερχόμενοι από τον Καύκασο και από την Θράκη. Το 1927 ο Ποταρός μετονομάστηκε σε Δροσάτο.

Σήμερα η τοπική οικονομία του Δροσάτου κινείται στο πλαίσιο της πρωτογενούς παραγωγής, της γεωργίας, της αλιείας και της κτηνοτροφίας. Στον πολιτιστικό τομέα, ιδιαιτέρως δραστήριος είναι ο τοπικός Πολιτιστικός Σύλλογος Δροσάτου, ο οποίος προάγει τον ελληνικό πολιτισμό και τα ήθη και έθιμα του Ελληνικού έθνους.

Στο Δροσάτο διατηρείται χριστιανική ορθόδοξη εκκλησία χρονολογούμενη από το έτος 1831, η αναπαλαίωση της οποίας είχε ενταχθεί το έτος 1999 σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα LEADER με στόχο να μετατραπεί σε μουσείο Βυζαντινής Αγιογραφίας. Από το έτος 2002 όταν και ολοκληρώθηκαν τα έργα, παραμένει κλειστή χωρίς να υπάρχει το παραμικρό ενδιαφέρον από την Πολιτεία για την ανάδειξη του μνημείου και την προσήκουσα χρησιμοποίηση των χώρων.

Το αυτό ισχύει και για το χωρητικότητας 700 θέσεων θέατρο του Δροσάτου με την ονομασία «Θεόφιλος Περτσινίδης», έναν χώρο πολιτισμού ο οποίος επί σειρά ετών πρόσφερε στον πολιτισμό της ευρύτερης περιοχής με σπουδαίες εκδηλώσεις. Σήμερα, δυστυχώς και αυτός ο χώρος πολιτισμού έχει αφεθεί στο έλεος του χρόνου, του καιρού και των επιτήδειων.

Να σας υπενθυμίσω πως με την με αριθμό κατάθεσης 4430/05-08-2015 Ερώτηση μου προς τα συνερωτώμενα Υπουργεία, σας είχα θέσει προ τετραετίας το ζήτημα του θεάτρου, πλην όμως εσείς αδιαφορήσατε να απαντήσετε καν.

Τέλος, σας δηλώνω πως η ανεύθυνη και προκλητική συμπεριφορά σας να μην απαντάτε, όπως καταρχήν υποχρεούστε από τον Κανονισμό της Βουλής, στα Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου τα οποία σας υποβάλλει ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή, επικαλούμενοι την εξελισσόμενη δικαστική διαδικασία στο Τριμελές Εφετείο Αθηνών, ως δικαιολογητικό λόγο για αυτή την στάση σας, πλέον παραβιάζει το Άρθρο 72Α του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας καθώς και τα Άρθρα 6 και 7 του νόμου 4596/2019 σχετικά με το τεκμήριο αθωότητας και συνεπώς σας θέτω προ των συνεπαγόμενων ποινικών και αστικών ευθυνών σας.

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Πως θα ενεργήσει η Πολιτεία προκειμένου να αποκατασταθεί η δέουσα κατάσταση της χριστιανικής ορθόδοξης εκκλησίας και του θεάτρου στο Δροσάτο, προκειμένου αυτά να προσφέρουν τόσο στον πολιτισμό της χώρας μας όσο και στον ελληνικό λαό και στους επισκέπτες της περιοχής;

Στα τέσσερα έτη διακυβέρνησης, έχετε εκπονήσει κάποιο σχέδιο για την αξιοποίηση ειδικότερα της παραλίμνιας περιοχής του Δροσάτου και της Δοϊράνης, αναφορικά με την διεθνή προβολή του ελληνικού πολιτισμού της Μακεδονίας μας και εάν όχι για ποιον λόγο;

«Περί αρμοδιοτήτων ανταποκριτών Ο.Γ.Α.» 


Σύμφωνα με τον νόμο 4520/2018 (Μετεξέλιξη του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων σε Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και λοιπές διατάξεις) οι αρμοδιότητες των ανταποκριτών του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων οι οποίοι εδρεύουν στους Δήμους, περιορίζονται πλέον σε θέματα ασφάλισης και συνταξιοδότησης. 

Για περιπτώσεις οικογενειακών επιδομάτων, κοινωνικού επιδόματος αλληλεγγύης ανασφάλιστων υπερηλίκων, εξόδων κηδείας και άλλα, οι Έλληνες ασφαλισμένοι πολίτες πλέον υποχρεούνται να απευθύνονται στον Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Συνεπεία της νέας κατάστασης, ολοένα και αυξάνονται η δυσαρέσκεια και τα παράπονα των κατοίκων της ελληνικής επαρχίας, καθώς αυτοί προσέρχονται στους κατά τόπους ανταποκριτές του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων πλην όμως πλέον δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όπως επιθυμούν.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αφενός μεν οι ανταποκριτές του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων είναι πλέον ελάχιστοι στον αριθμό και στην κατάρτιση, αφετέρου δε η νέα κατά τα ανωτέρω διάρθρωση του Υπουργείου δημιούργησε ένα δαιδαλώδες σύστημα στο οποίο ο ανταποκριτής του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων στην πράξη απλώς συλλέγει αιτήσεις ή καταγράφει αιτήματα των ασφαλισμένων.

Για παράδειγμα, στον άκρως αγροτικό νομό του Κιλκίς υπάρχουν ανταποκριτές του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων οι οποίοι εκτελούν μεν τα καθήκοντα τους, αλλά επειδή προφανώς δεν έχουν λάβει πλήρη και επαρκή ενημέρωση, τις περισσότερες φορές, σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τους Έλληνες ασφαλισμένους πολίτες καθώς δεν γνωρίζουν ούτε καν σε ποιο τμήμα του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ή του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης πρέπει να κατευθύνουν τους ασφαλισμένους προς εξυπηρέτηση διαφόρων ζητημάτων και αιτημάτων.

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

Πως θα αντιμετωπίσει το αρμόδιο Υπουργείο την διαμορφωθείσα σαφέστατα αρνητική κατάσταση, αναφορικά με τις δυσμενείς συνέπειες της «αποψίλωσης» των αρμοδιοτήτων των ανταποκριτών του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων, στα πλαίσια της οποίας κατάστασης πλέον οι Έλληνες ασφαλισμένοι πρέπει να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να εξυπηρετηθούν;

Με ποιο κριτήριο και ποια στόχευση δημιουργήθηκε από την κυβέρνηση σας ένα τόσο δαιδαλώδες λειτουργικό και οργανωτικό σύστημα, όπου ο ανταποκριτής του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων είναι στην πράξη «διακοσμητικός» και την ουσιαστική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων Ελλήνων πολιτών αναλαμβάνουν και πάλι οι δημόσιοι υπάλληλοι των κεντρικών υπηρεσιών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.