Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Ιστορικό άλμα με 7505 προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη

Ανακοίνωση
Υπουργείου Παιδείας
Μετά από συντονισμένες ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας, της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Επενδύσεων και της Ειδικής Γραμματείας του Ε.Κ.Τ. εξασφαλίστηκαν πρόσθετοι πόροι, πέραν των προγραμματισμένων, από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο για την υποστήριξη όλων των μαθητών του γενικού σχολείου που χρήζουν εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης.

Συγκεκριμένα, κατά το τρέχον σχολικό έτος έχουν πραγματοποιηθεί 5.913 προσλήψεις εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση και 1.592 προσλήψεις σχολικών νοσηλευτών και ειδικού βοηθητικού προσωπικού- αριθμός προσλήψεων που καλύπτει σχεδόν το σύνολο των αιτημάτων- που στηρίζουν την εκπαιδευτική καθημερινότητα των μαθητών και μαθητριών που φοιτούν στο γενικό σχολείο.

Με αφορμή την κάλυψη των αναγκών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλο εύρος, ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: «Το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση όλων των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών με αναπηρία, αποτελεί στόχο υψηλής προτεραιότητας για την κυβέρνηση.

Η αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι διακριτή και αδιαμφισβήτητη. Η προσπάθεια για τη βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών σ’ ένα δημόσιο σχολείο που προάγει την αλληλεγγύη, τη συνοχή και την αποδοχή της διαφορετικότητας συνεχίζεται με αμείωτη αποφασιστικότητα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.