Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

51ο Rally ΔΕΘ: Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα

Επιμέλεια: Γιώργος Τσιμπουσλής
Μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού του 51ου Rally ΔΕΘ  και τις τελικές πινελιές στο Roadbook ήρθε η ώρα να παρουσιαστεί και επίσημα ο αγώνας. Ο αγώνας μετράει συνολικά 242,83χλμ με 5 ειδικές εκ των οποίων η μία πλήρως επαναλαμβανόμενη και συνολικά 63,35χλμ.
Το πρώτο αγωνιστικό θα περάσει το ΣΕΧ 0, στην έξοδο του Service Park την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:00 με κατεύθυνση τα χωριά Λιβάδι - Πετροκέρασα. 


Πριν την είσοδο του χωριού Λιβάδι θα στρίψουν δεξιά και σε περίπου 3 χιλιόμετρα θα συναντήσουν την πρώτη ειδική των 6,27 χλμ που αποτελεί κομμάτι της ειδικής Πετροκέρασα του 48ου Rally ΔΕΘ και της μεγάλης ειδικής Λιβάδι - Πετροκέρασα που υπήρχε στην 49η και 50η έκδοση του αγώνα.

Συνεχίζοντας μετά τον τερματισμό τα αγωνιστικά θα ακολουθήσουν την κλασσική διαδρομή η οποία και θα τους βγάλει στο χωριό Παλαιόχωρα όπου θα στρίψουν δεξιά στην ταβέρνα "Το Τζάκι" για να κατευθυνθούν προς την αφετηρία της ειδικής Παλαιόχωρα των 20,46χλμ. 

Η συγκεκριμένη ειδική είναι η πιο κλασσική του αγώνα που το πρώτο της κομμάτι υπάρχει σχεδόν σε όλους τους αγώνες. Η αφετηρία έχει μετακινηθεί περίπου 1χλμ από το παλιό σημείο και μετά την αλλαγή πορείας στα πανεπιστήμια οι οδηγοί θα κατευθυνθούν προς τα λατομεία του Παλαιοκάστρου όπου και θα τερματίσουν.

Τα αγωνιστικά βάζουν ξανά πορεία επιστροφής προς την πόλη όπου και πλησιάζοντας στην διασταύρωση για την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας θα κάνουν δεξιά από την πύλη και μετά αριστερά όπου και θα βρουν το Service Park στην παλιά παρακαμπτήρια οδό της Εθνικής.

Μετά την 30' λέπτη ανασυγκρότηση και το καθιερωμένο Service ο αγώνας συνεχίζεται με την 3η ειδική Γαλάτιστα - Πετροκέρασα. Προκείται για ειδική που αποτελείται από 2 μέρη και συνολικό μήκος 9,81χλμ. Στο πρώτο μέρος πρόκειται για έναν νεοασφαλτοστρωμένο ανηφορικό δρόμο μήκους 3χλμ ο οποίος συναντάει με δεξιά αλλαγή πορείας το 2ο της μέρος το οποίο πρόκειται για την ειδική της πρώτης μέρας. 

Με τον τερματισμό της 3ης ειδικής συνεχίζουμε για την 4η ειδική η οποία είναι επανάληψη της 2ης ειδικής της ημέρας. Μετά από μία δεύτερη επίσκεψη στο Service Park ακολουθεί η τελευταία (5η) ειδική διαδρομή μήκους 6,35χλμ το πρώτο κομμάτι της οποίας είναι το πρώτο κομμάτι της 3ης ειδικής και τα υπόλοιπα χλμ είναι τα πρώτα χιλιόμετρα της ειδικής Πετροκέρασα με ανάποδη φορά (προς το χωριό Λιβάδι).

Μετά το τέλος της ειδικής τα αγωνιστικά θα κατευθυνθούν προς την Νότια Πύλη της ΔΕΘ όπου και το πρώτο αγωνιστικό αναμένεται να ανέβει την ράμπα στις 16:52 το απόγευμα.Η οργανωτική επιτροπή του 51ου Rally ΔΕΘ με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζει τους 24 πρωταγωνιστές του αγώνα οι οποίοι και θα κληθούν να δώσουν την μάχη την Κυριακή στα βουνά της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής.
Το νούμερο 1 φυσικά και δεν θα μπορούσε να πάει κάπου αλλού πέραν από τον Πρωταθλητή Ελλάδος για το 2017 Σωκράτη Τσολακίδη, ο οποίος για μία ακόμη χρονιά θα αγωνιστεί με το γνωστό Skoda Fabia R5 και θα έχει δεμένο στο δεξιό bucket τον Χάρη Δήμο. 

Από πίσω του θα ακολουθήσει ο Γεώργιος Αναπολιωτάκης από την Κρήτη με συνοδηγό τον Αθανάσιο Τσιούκα που, μετά την ατυχία τους στα Ιωάννινα, θα προσπαθήσουν να παραμείνουν στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος Ασφάλτου με ένα Mitsubishi Lancer EVO X. 

Με το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά με διαρύθμηση R4 ακολουθούν οι Καρπάνος - Καρπάνος οι οποίοι μας τιμούν για μία ακόμη φορά. Ο υιός στην θέση του οδηγού και ο πατέρας στην θέση του συνοδηγού θα προσπαθήσουν για το καλύτερο.

Μόνιμος φίλος του Rally ΔΕΘ φυσικά είναι και ο Άκης ο Καλούδης με συνοδηγό τον Σάκη τον Τοπούζη οι οποίοι θα έρθουν για μία ακόμη χρονιά με το πολύ δυνατό Mitsubishi Lancer EVO VIII από την μακρινή Αλεξανδρούπολη. Με το νούμερο 5 στις πόρτες του συναντάμε την πρώτη συμμετοχή από την Λάρισα με οδηγό τον Γεώργιο Γεροδήμο και συνοδηγό τον Σωτήρη τον Γρηγορίου θα εμφανιστούν στον αγώνα με το Opel Astra OPC. 

Πίσω τους ακριβώς θα πάρει εκκίνηση μία συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας με οδηγό τον 2ο του πρωταθλήματος Ιωάννη Πλάγο και συνοδηγό τον Άλκη τον Ρέντη από τον ΟΜΑΘ. 

Οδηγός και συνοδηγός είναι χρόνια μαζί και έχουν καλή χημεία και παρέα με το δυνατό Honda Civic Type R είναι έτοιμοι για μεγάλα πράγματα. Στο νούμερο 7 συναντάμε τον Γιάννη τον Κωνσταντινίδη ο οποίος μετά το 46ο Rally ΔΕΘ εμφανίζεται ξανά με το υπέροχο Citroen ZX και όρεξη για το καλύτερο με συνοδηγό τον αδελφό του Βαγγέλη.

Με το νούμερο 8 στις πόρτες συναντάμε την δεύτερη συμμετοχή από την Κρήτη και τρίτο του Πρωταθλήματος Ασφάλτου τον Δημήτρη Κτιστάκη με συνοδηγό του τον Μανώλη Κτιστάκη και όχημα ένα πολύ όμορφο και δυνατό Peugeot 306 S16 Base.

Τον αριθμό 9 στις πόρτες θα έχει ένα ακόμη πολύ δυνατό πλήρωμα από την Κρήτη με οδηγό τον Ανδρέα Περάκη και συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Κουρουγκιαούρη που θα οδηγήσουν ένα Peugeot 206 XS.

Η πρώτη δεκάδα του αγώνα κλείνει με τον Ιπτάμενο Γιατρό του αγώνα Σίμο Θεοφανίδη και συνοδηγό τον Λευθέρη τον Μαύρο. Το νέο όπλο του γιατρού είναι ένα Peugeot 207 RC που θα κάνει τον δεύτερο αγώνα του μετά το Rally Αλμυρός όπου και το πλήρωμά του αναδείχθηκε 2o στην C3.

Στο νούμερο 11 βρίσκουμε τους Μίλτο Αγγλόπουλο - Ιωάννη Σαρητσόγλου που θα δεθούν στο Citroen C2 GT και θα διεκδικήσουν το καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα. Το Citroen C2 ακολουθεί το δεύτερο Honda Civic Type R του αγώνα με οδηγό τον Πρωταθλητή Συνοδηγό για το 2017 Παύλο Μπαξεβανάκη που θα ακούει στα αυτιά του τις οδηγίες από τον Λάζαρο τον Σκουλαριώτη.

Στο νούμερο 14 βρίσκουμε τον Πρωταθλητή Ελλάδος στην κατηγορία C5 Αλέξανδρο Δήμο, ο οποίος παρέα με τον Θανάση τον Ντίτορα θα οδηγήσουν το αγαπημένο τους Citroen Saxo VTS στην καλύτερη δυνατή θέση. Τους Δήμο - Ντίτορα θα ακολουθήσουν με το νούμερο 15 και Peugeot 106 S16 οι Αλέξανδρος Δημητρίου - Ευάγγελος Δημητρίου από τις Σέρρες. 

Οι συμμετοχές από την Κρήτη συνεχίζονται και αυτήν την φορά συναντάμε μία μικτή συμμετοχή νησιού και στεριάς. Με το νούμερο 16 στις πόρτες και το πρωταθληματικό Renault Clio Sport 2.0 συναντάμε τον Γεώργιο Δήμου, ο οποίος παρέα με τον Γρηγόρη τον Κορίνθιο του ΟΜΑΘ έρχονται στην Θεσσαλονίκη για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε έναν ανταγωνιστικό αγώνα.

Μεγάλοι σε ηλικία, μεγάλη σε εμπειρία αλλά και με μεγάλη ταχύτητα έρχονται οι Αντώνης Μπαξεβανάκης και Μιχάλης Ρεντζούλης οι οποίοι με το Toyota Yaris που κέρδισε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του 2017 θα προσπαθήσουν για την πρωτιά στην κατηγορία τους στις ειδικές του Rally ΔΕΘ.

Στο νούμερο 18 θα συναντήσουμε τους Γεώργιο Μπακιρτζόπουλο και Στέλιο Θωμόπουλο οι οποίοι συμμετέχουν ανελλειπώς σε κάθε Rally ΔΕΘ από την πρώτη εμφάνιση τους σαν πλήρωμα με το Peugeot 206 RC.

Ακριβώς πίσω τους και με όμοιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Μιχαήλ Σταυρίδης - Δημήτρης Παρταλιός. Η εμπειρία οδηγού - συνοδηγού είναι μεγάλη και αυτό μπορεί να αποτελεί εγγύηση για ένα καλό αποτέλεσμα.

Την πρώτη τους εμφάνιση σε Rally θα κάνουν οι Ιωάννης Γαλάνης με συνοδηγό τον Θεόφιλο Κατσιώνη. Στις αναβάσεις δείχνουν ότι δεν τους λείπει η ταχύτητα, αν έχουν και την συνεργασία πιθανόν να τους δούμε με καλό αποτέλεσμα αφού και το Renault Clio Sport έχει το palmares γι αυτό.

Ότι και να πούμε για την συμμετοχή με το Νούμερο 21 είναι λίγο. Είναι μία συμμετοχή από Κρήτη της Disable Motorsport με οδηγό τον Στράτο Σταματάκη και συνοδηγό τον Γιώργο τον Πουλάκη. Το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 Rally του οδηγού έχει τα φόντα για το καλύτερο.

Στο νούμερο 22 βρίσκουμε μία νέα συμμετοχή με οδηγό τον Γιώργο τον Αγγελίδη και συνοδηγό τον Χρήστο τον Τερζόπουλο με Renault Clio Sport. Μία θέση πιο πίσω βρίσκουμε τον Αστέριο Ζάχο με συνοδηγό τον Παναγιώτη Γαζγάζη με Peugeot 106 S16, ακολουθούμενο από τους Ιωάννη Ξανθόπουλο - Ιωάννη Στοΐλα με το Alfa Romeo Alfasud. Τελευταίος αλλά όχι έσχατος έρχεται ο Σωκράτης Πάζης με συνοδηγό τον Χρήστο τον Σιδέρη και όχημα ένα Nissan Micra K12 1.4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.