Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

"Περί του «πανικού των ΣΥΝΕΚ» ο λόγος,,, "

Υπογράφει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς
Όπως φαίνεται η απάντηση των ΣΥΝΕΚ μόνο πανικό δείχνει. Πράγματι το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει, δυστυχώς για τον κλάδο, αυτή τη σύνθεση. Εδώ και τρία χρόνια καμία ουσιαστική απόφαση δεν έχει ληφθεί και ειδικά τον τελευταίο χρόνο η ΟΛΜΕ είναι ανύπαρκτη. Για το εθνικό διάλογο για την παιδεία σας παραπέμπω στο δελτίο τύπου της ίδιας της ΟΛΜΕ στις 18-02-2016 http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9846

όπου το ίδιο το ΔΣ ομολογεί ότι ο υπουργός δεν δεσμεύεται σε τίποτε από τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει η ΟΛΜΕ. Αν δεν είναι προσχηματικός αυτός ο διάλογος τότε τι είναι;

Όσον αφορά την αξιολόγηση ο ίδιος ο υπουργός παραδέχτηκε ότι το ΠΔ 152 για την αξιολόγηση είναι σε ισχύ και έχει παγώσει. Απλά αυτό σημαίνει προειδοποίηση για όλους μας. Άλλως θα έπρεπε να το είχε καταργήσει οριστικά και αμετάκλητα. Επειδή όμως πίσω έχει η «τρόικα» την ουρά και η αξιολόγηση του προγράμματος ακόμη δεν έχει αρχίσει, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Εξάλλου στο 3ο μνημόνιο έγινε επικαιροποίηση των προτάσεων του ΟΟΣΑ για την παιδεία.

Όσον αφορά τους διορισμούς ο ίδιος ο υπουργός παραδέχεται ότι δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα εγκριτική απόφαση της επιτροπής της πράξης υπουργικού συμβουλίου 33/2006, προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να προβεί σε προπαρασκευαστικές ενέργειες μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος. Διορισμοί δεν φαίνονται στον ορίζοντα και πόσο μάλλον οι 20000 διορισμοί για τα επόμενα 3 χρόνια που υποσχέθηκε ο υπουργός. Κανείς πλέον δεν τους πιστεύει. Η απάντηση του υπουργού στη βουλή:
http://www.esos.gr/arthra/42595/ypoyrgos-den-yparhei-egkrisi-gia-monimoys-diorismoys-gia-trehon-sholiko-etos

Όσον αφορά τις κρίσεις διευθυντών διεύθυνσης όντως κρατήσανε 6 μήνες, γιατί χρειάστηκε να αλλάξει 3 φορές ο νόμος 4327/2015 για να βολέψει καλύτερα. Αναρωτιόμαστε γιατί έπρεπε να αλλάξουν και οι προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων στη μέση του σχολικού έτους; Υπηρεσιακές μεταβολές στη μέση της χρονιάς δημιουργούν προβλήματα στα προγράμματα των σχολείων.

Όσον αφορά τις αποφάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων ως προς το ωράριο των εκπαιδευτικών είμαστε απολύτως σύμφωνοι. Όμως οι αντιπαιδαγωγικές πρακτικές τις οποίες επικαλούμαστε έχουν να κάνουν με την απόφαση του ΠΥΣΔΕ στις 3-2-2016 κατά την οποία το συμβούλιο τοποθέτησε συνάδελφο μαθηματικό στο 3ο γυμνάσιο για 2 ημέρες προκειμένου να διδάξει μαθηματικά που είναι μάθημα τετράωρο (δηλαδή 1 ώρα την ημέρα) σε δίωρα. 

Τελικά όμως μετά από διαμαρτυρίες και ενστάσεις το συμβούλιο ανακάλεσε την απόφαση και διέθεσε την εκπαιδευτικό για 3 ημέρες (δηλαδή 2 μονόωρα και 1 δίωρο). Η ένστασή μας αφορά αυτό ακριβώς το σημείο.

Τέλος όσο αφορά την αγωνιστικότητα που ευαγγελίζονται οι συνάδελφοι των ΣΥΝΕΚ (στην πραγματικότητα ο ένας) ας μας απαντήσουν τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούν το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ το οποίο περιλαμβάνει παραστάσεις διαμαρτυρίες σε περιφέρειες, (και όπου αλλού κριθεί προσφορότερο) και καθημερινές παρεμβάσεις σε σχολεία για ενημέρωση, ένα πρόγραμμα δράσης το οποίο προσχηματικά ψήφισαν οι ίδιοι μαζί με τη ΔΑΚΕ. Όπως φαίνεται ο κυβερνητικός συνδικαλισμός τελικά καλά κρατεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.