Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Βραβείο στο 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του ΕΚΕΔΙΣΥ

Δελτίο τύπου 2ου Γυμνασίου Κιλκίς
«Σχολείο», μια λέξη που μονοπωλεί στο μυαλό όλων των νυν και μελλοντικών μαθητών, μια λέξη που ξυπνά γλυκές αναμνήσεις από την παιδική ηλικία όλων των αποφοίτων. Με σκοπό να φέρει αυτές τις αναμνήσεις ξανά στην επιφάνεια, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του υπουργείου Παιδείας, διοργάνωσαν τον 2ο μαθητικό διαγωνισμό με θέμα «Η ιστορία του σχολείου μου». 

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν Νηπιαγωγεία με εικαστικές εκθέσεις αλλά και Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με ταινίες μικρού μήκους. Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Ακρόπολης στην Αθήνα στις 21 Νοεμβρίου 2015 .

Στην έναρξη της τελετής βράβευσης έγινε παρουσίαση του αφιερώματος για τα ελληνικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης, όπως το Ζωγράφειο και το σχολείο της Βλάγκας. Προηγήθηκε η βράβευση των Νηπιαγωγείων από την αγαπημένη όλων των παιδιών, συγγραφέα παιδικών βιβλίων, Μαρί Κυριακού. 

Το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στο 2ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας και στο νηπιαγωγείο Κερασιάς Πέλλας. Έπειτα, ακολούθησαν τα Λύκεια. Το πρώτο βραβείο έλαβαν το 3ο ΓΕΛ Νέας Σμύρνης, το 2ο ΓΕΛ Πύργου Ηλείας, τα Εκκλησιαστικά Σχολεία Βελλάς, Ιωαννίνων και Πατρών καθώς και το 3ο ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου Καλλιθέας και το 1ο ΕΠΑΛ Άργους. 

Μετά από τα Λύκεια απονεμήθηκαν τα βραβεία στα Γυμνάσια που διακρίθηκαν. Συγκεκριμένα, το πρώτο βραβείο δόθηκε στο 6ο Γυμνάσιο Λαμίας, στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Νέας Σμύρνης και στο 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας. Και η εκδήλωση κλείνει με τη βράβευση των Δημοτικών Σχολείων. Το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στο 9ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας και στο Δημοτικό Σχολείο Πύργου Τήνου.

Τα σχολεία που διακρίθηκαν βραβεύτηκαν από μεγάλες προσωπικότητες της πολιτικής, του πνεύματος και της τηλεόρασης. Συγκεκριμένα, στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Θεοδόσης Πελεγρίνης, η τέως υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη, ο Πρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού –Ηλεκτρονικού Τύπου Θέμης Μπερεδήμας, ο δημοσιογράφος Γιώργος Παπαδάκης και συγγραφείς όπως ο Ευγένιος Τριβιζάς, η Αγγελική Βαρελά καθώς και άλλα εξίσου σημαντικά πρόσωπα.

Το σχολείο μας, 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς, συγκαταλέγεται στα σχολεία που διακρίθηκαν. Συμμετείχε με την εργασία της μαθήτριας της Γ Γυμνασίου, Χαράς Τσαβδαρίδου, υπό την επιμέλεια του εκπαιδευτικού, κύριου Κ. Ντίνου. Πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό καθώς και με ζωντανή συνέντευξη της ιατρού και προέδρου της «ΤΕΧΝΗΣ» Κιλκίς, κύριας Κ. Πάγκου, η οποία είναι απόφοιτος του εξατάξιου Γυμνασίου. Γι αυτό και την ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για την πολύτιμη βοήθειά της. Το σχολείο μας απέσπασε το Βραβείο Εξαίρετης Δημιουργίας , το οποίο παρέλαβε η μαθήτρια, Τσαβδαρίδου Χαρά, εκπροσωπώντας το 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς.

Μέσα από αυτόν το διαγωνισμό μάθαμε την ιστορία σχολείων από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Το κάθε σχολείο μέσα σε λίγα λεπτά δημιουργικότητας, πρόβαλε την ιστορία του, την ιστορία του τόπου του, προκαλώντας συγκίνηση και θαυμασμό σε όσους παρευρίσκονταν στην εκδήλωση.

Τα βραβευμένα έργα θα αναρτηθούν και στην πλατφόρμα μαθητικής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης (www.i-create.gr) και του ΕΚΕΔΙΣΥ. (http://www.ekedisy.gr/mousio-proforikis-istorias/), ενώ όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες που έλαβαν μέρος, θα λάβουν αναμνηστικό έπαινο για τη συμμετοχή τους.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.