Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

«Μήνυμα Χριστουγέννων»

"Το πιο συγκλονιστικό γεγονός στον κόσμο αποτελεί η Γέννηση του Ιησού Χριστού καθώς η ενσάρκωσή Του χώρισε την ιστορία σε δύο μέρη. Ένας Θεός πρόσφυγας γιατί από την ημέρα της Γέννησης του έως την Σταύρωσή Του δεν παρέμεινε σε έναν τόπο αλλά ως περιπλανώμενος πρόσφυγας δεν υπήρχε τόπος για Αυτόν.

Τα Χριστούγεννα είναι η νίκη και ταυτόχρονα η ήττα του Χριστιανισμού. Νίκη γιατί μπόλιασαν τον κόσμο με το Ευαγγέλιο της Αγάπης και ήττα γιατί το Ευαγγέλιο της Αγάπης νοθεύτηκε σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι περισσότεροι Χριστιανοί να πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν τα πάντα καινά, χωρίς να τρωθούν οι μηχανισμοί που σπέρνουν την ανισότητα και τον θάνατο, δηλαδή χωρίς να χάσουν τη βολή τους. 

Η ιδεολογικοποίηση του Ευαγγελίου και η προσαρμογή ή και παραποίηση των λόγων του Χριστού κατά τη βόλεψή μας οδηγεί στην αδικία των συνανθρώπων μας. Ο ρατσισμός, ο εθνοφυλετισμός, η εξουσιαστικότητα και η κυριαρχικότητα έναντι των συνανθρώπων μας, αλλά και η δικαιολόγηση του πλούτου, αποτελούν τα μεγαλύτερα αμαρτήματα των Χριστιανών που τα υποστηρίζουν. Στην Χριστιανική ιστορία το υπόλειμμα ήταν αυτό που κρατούσε την φλόγα του Χριστιανισμού ζωντανή.

Ευχόμαστε ολόψυχα αυτά τα Χριστούγεννα να αποτελέσουν την αρχή που το φως της δικαιοσύνης του Χριστού θα λάμψει στις ψυχές των ανθρώπων και να γίνει το παράδειγμα ώστε ο πλησίον όπου γης να βοηθηθεί πραγματικά.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής
Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης
Κεντρικής Μακεδονίας
Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης
Γεωλόγος-Θεολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.