Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Μεγάλη διάκριση για τον Κιλκισιώτη Λάζαρο Τυρεκίδη

Ο Κιλκισιώτης Λάζαρος Τυρεκίδης έχει προσκληθεί να συμμετέχει ως κεντρικός ομιλητής στο παγκόσμιο συνέδριο Μάρκετινγκ «Marketing Sherpa Summit» στο ξενοδοχείο Bellagio του Λας Βέγκας. Το συνέδριο θα διαρκέσει 3 μέρες ξεκινώντας από 22 Φεβρουαρίου 2016 και θα συμμετέχουν στελέχη επιχειρήσεων και ομιλητές από όλο τον κόσμο παρουσιάζοντας τεχνικές και επιτυχημένες στρατηγικές στο χώρο του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Ο Λάζαρος Τυρεκίδης θα πραγματοποιήσει την ομιλία του την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου στις 3 το μεσημέρι.

Ο Λάζαρος είναι διευθυντής του τμήματος διαδικτυακού μάρκετινγκ στην εταιρεία Metropolis International στο Λονδίνο. Η εταιρεία με 350 άτομα προσωπικό και 7 διαφορετικά γραφεία σε Αγγλία και Νέα Υόρκη, δραστηριοποιείται στο κομμάτι μέσων ενημέρωσης.

Την επιτυχημένη του επιχειρηματική πορεία θα παρουσιάσει τη δεύτερη μέρα του συνεδρίου, αναλύοντας τις στρατηγικές που εφάρμοσε και οδήγησε σε αύξηση 8% των εσόδων της εταιρίας μέσα σε χρονικό διάστημα 10 μηνών.

Η συμμετοχή του σε αυτό είναι μία μεγάλη επιτυχία καθώς θα βρίσκεται σε ένα από τα σημαντικοτερα συνέδρια Μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα σε 37 διακεκριμένους ομιλητές μεταξύ των οποίων, ένας υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης, ένας best seller συγγραφέας των New York Times, ένας καθηγητής του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και πολλά άλλα διευθυντικά στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων.

Ο Λάζαρος έχει καταγωγή από τον Καμπάνη Κιλκίς και τα τελευταία 5 χρόνια ζει και εργάζεται στο Λονδίνο.

Για περισσότερες λεπτομέρεις ακολουθείστε το site του συνεδρίου εδώ: http://www.meclabs.com/training/marketing-summit/marketingsherpa-summit-2016/speakers


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.