Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ενδελεχής μελέτη του θέματος αλλά για το τι θα γίνει, τίποτα!

Του Γιάννη Λιναρδάκη*
Το Υπουργείο Παιδείας μελετά συντεταγμένα των μετατάξεων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης, αφήνοντας σε όλους τους ενδιαφερόμενους τον απαιτούμενο χρόνο αλληλεπίδρασης, υπογραμμίζοντας όμως ότι η διαιώνιση της σχετικής εκκρεμότητας επιδρά αρνητικά στο εκπαιδευτικό κλίμα και στις ίδιες τις ζωές των εκπαιδευτικών.
Τα παραπάνω τονίζει ο κ. Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας σε έγγραφη απάντηση που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση Βουλευτών της Ν.Δ., ενώ σημειώνει τα εξής:

- Το υπουργείο ξεκίνησε την ενδελεχή μελέτη του θέματος άμεσα, από τον Φεβρουάριο.

- Επί του ζητήματος έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκατοντάδες ώρες συζήτησης και διαβούλευσης με φορείς εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων των μεταταχθέντων αλλά και των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής στη διαδικασία.

- Έχουν παραληφθεί δεκάδες υπομνήματα για το εν λόγω ζήτημα.

- Ταυτόχρονα έχουν διενεργηθεί πάρα πολλές διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Παιδείας, όλες οι τεχνικές παράμετροι έχουν τεθεί επί τάπητος καθώς και όλα τα σχετικά χρονοδιαγράμματα.

- Ολοκληρώνοντας αυτόν τον μεγάλο κύκλο μελέτης αποφασίστηκε η σύσταση επιτροπής μελέτης του θέματος, ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπρόσωποι των φορέων του εκπαιδευτικού κόσμου.

- Ως σημείο έναρξης των εργασιών της επιτροπής αυτής τέθηκε η εισήγηση του υπουργείου Παιδείας , η οποία στηρίχθηκε αμιγώς στις “μαραθώνιες” διαβουλεύσεις.

* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.