Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Λοξοδρόμησε και σήμερα η σκέψη

Γράφει η Μέμα Τεμεκενίδου
Και πώς να μη δαιμονιστείς πρωί- πρωί;; Κάνεις το πρώτο λάθος κι ανοίγεις την τηλεόραση, προχωράς στο δεύτερο και κοιτάς «ενημερωτικές» εκπομπές…… και 3 (σκέτο!) Λες, ας ακούσω τον Παπαδάκη που είναι και χαμηλών τόνων άνθρωπος ……

Το ρεπορτάζ αφορούσε Δάσκαλο του πινγκ- πονγκ στη Θεσσαλονίκη που ασελγούσε σε παιδιά. Και ο εν λόγω σχολιάζει… - τον αθεόφοβο! Σε παιδιά 9-10 ετών;;

Δηλαδή κύριε Γιώργο μας, αν ήταν 13-14 δε θα έτρεχε τίποτα;; Κι αν ήταν 18-20;;

Όμως η λέξη ασελγώ έχει συγκεκριμένη έννοια! Και ως έμπειρος δημοσιογράφος οφείλει να τη γνωρίζει. Σημαίνει ενεργώ χωρίς τη συγκατάθεση του άλλου ατόμου, παραβιάζω τη θέληση και το κορμί του! Και θα έπρεπε να είναι κατακριτέα, έτσι κι αλλιώς. Αλλά ξέχασα! Αν τα κοριτσάκια ήταν 14-15-18, τα πήρε και τα σήκωσε! Άντε ν αποδείξουν ότι δεν τα ήθελαν! Γιατί τότε θα ήταν «γυναίκες», άγουρες, ατελείς, ψυχολογικά πιεσμένες, βιασμένες ίσως ….. αλλά γυναίκες! Και η γυναίκα φταίει από γεννησιμιού της. 

Που είναι όμορφη, επιθυμητή, που βγαίνει στο δρόμο, πάει στην καφετερία, φοράει μίνι, σορτς, διαφανές, ανοιχτό, κλειστό ή μακρύ (και άρα κάτι κρύβει και μας προκαλεί να το ανακαλύψουμε), που είναι έξυπνη, χαζή, αθώα, εύπιστη, ρομαντική, που κυκλοφορεί μόνη, που προκαλεί τα καημένα τα αγοράκια από 10 μέχρι 100 χρονών με την ύπαρξη της κι αυτά τι να κάνουνε;

Τι να έκανε κι ο καημένος ο φασίστας ο Κασιδιάρης που δε μπορούσε να αντιπαρατεθεί στην Κανέλη με λόγια;; ήταν βλέπεις εξυπνότερη του κι αυτό δεν αντέχεται, σήκωσε το ματοβαμμένο χεράκι του και……..

Τι να έκανε κι ο καημένος ο θρασύς Γιακουμάτος απέναντι στην Κωνσταντοπούλου που τον ξεπερνά παρασάγκας στο μυαλουδάκι;; σύστησε αυτό που για κείνον ήταν σημαντικό και του όριζε τις σκέψεις τον καιρό που μπορούσε όταν ήθελε. Και που τώρα που δε μπορεί πια, το θεοποιεί και καρφώνεται!! Να γυρίσει γρήγορα ο άντρας της, για να κάνει σεξ (γιατί είναι και καλός χριστιανός βλέπετε!!! Δεν της συστήνει το σεξ γενικότερα!!!) και να ξελαμπικάρει το μυαλό της. Κι αυτομάτως μου γεννάται η απορία: Πόσα χρόνια έχει να κάνει ο ίδιος σεξ;;;; Γιατί τόσα χρόνια που τον παρακολουθώ στα Μέσα, την ίδια θολούρα στο κρανίο του έχει;; γιατί… ή η συνταγή του δεν είναι σωστή και άρα τον αμφισβητούμε ως επιστήμονα….. ή ο ίδιος έχει χροοοόνια να επιδοθεί στο σπορ και θόλωσε! Μόνιμα κι ανεπιστρεπτεί!

Τι να κάνουν κι όλοι οι λοιποί σερνικοί που κάποια γυναίκα τους απέρριψε ή αγνόησε ή δε γούσταρε, ή δεν κατάλαβε τα βίτσια τους;;; Ασελγούν πάνω στο κορμί, το μυαλό, την ψυχή……… την ακεραιότητα τους! Κι άμα λάχει…… ¨τη σκότωσε γιατί την αγαπούσε¨!!!

Γιατί η φαλλοκρατική αντίληψη καλλιεργείται, απενοχοποιείται κι έτσι διαιωνίζεται! Από τον τρόπο που θα μιλήσουμε, θα φερθούμε, θα αντιπαρατεθούμε με μια γυναίκα, όποια γυναίκα. Ακόμη και στην πρώην την νυν, τη συνάδελφο, την κόρη, τη μάνα σας. Και ξέρετε…. Οι σημαντικοί άνθρωποι για εσάς, δεν είναι σημαντικοί για όλους! Γι αυτό προσέχουμε γενικότερα. Αν η όποια γυναίκα δεν έχει δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, δεν έχει ούτε και η κόρη σας. Ναι, αυτό το γράφω επίτηδες, γιατί ξέρω ότι η μαγκιά σας…… σταματάει εκεί!

Γιατί το έζησα! Είμαι μια από τις τέσσερις μοναχοκόρες του μπαμπά μου κι «επαίρα τ΄ οπίς΄» για λογαριασμό της μάνας μου και των 6 αρραβωνιαστικών που κορόιδεψε ο Γιάγκος στα χρόνια της αλητείας του. Και τον έβλεπα που λαχταρούσε από πάνω μας, μη και μας τραυματίσει η ζωή, μη μας πληγώσουν οι αγάπες και τα όνειρα μας, αλλά πώς να μας προστατέψει;;; Και το γλεντούσα να τον λαχταράω! Κι έτσι τιμωρήθηκε με τέσσερις κόρες που έλεγε κι η μάνα μου! Κι ο σκληρός αρσενικός, έγινε βουτυράκι στα χέρια μας. Και για να μας προστατέψει, μας έκανε αγοροκόριτσα (όσες είχαμε αντοχές)! Ευτυχώς για μας και δυστυχώς γι αυτούς που πέσανε στα ποδαράκια μας……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.