Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Συνέδριο στο Κιλκίς με θέμα: "Ανακαλυπτική μάθηση στην εκπαιδευτική πράξη"

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ - ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» 
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ
“ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ”
Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών
SCIENTIX: Η ευρωπαϊκή πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών &
INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς και την Αρωγή του Δήμου Κιλκίς
Χώρος διεξαγωγής Συνεδρίου: Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Κιλκίς, 6-7 Φεβρουαρίου 2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  6  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ  2015

17: 00 - 17:30 Εγγραφές  -  Έναρξη

17:30-17:45 Χαιρετισμοί
Τσαντάκης  Δημήτριος , Αντιδήμαρχος  Πολιτισμού Δήμου Κιλκίς
Φιλντίσης Παναγιώτης, Α΄ Αντιπρόεδρος ΕΕΦ
Κωνσταντινίδης Γεώργιος, Δ/ντης  Β/θμιας Εκπαίδευσης  Κιλκίς
Σισμανίδης Δημήτριος ,Δήμαρχος  Κιλκίς

Εισαγωγική Συνεδρία

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Φιλντίσης Παναγιώτης, Τζώτζης  Ιωάννης, Μυρωνίδης  Κων/νος, Γουνιτσιώτου Άννα

 17:45 -18:15  Νίκου Σταύρος,  Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Θέμα:  «SCIENTIX: Η Ευρωπαϊκή Πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών»
18:15-18:45  Κυριαζοπούλου Σοφία, Μ.S,Ph.D Φυσικής Yπεύθυνη ΕΚΦΕ Κομοτηνής (Ροδόπη)
Θέμα: «Το Δικό μας πείραμα στο Cern και πως εκπαιδευτήκαμε για αυτό»

18:45-19:15  Λαζούδης Άγγελος ,  Ελληνογερμανική Αγωγή
Θέμα: «INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»
19:15-19:45  Φιλιπόππουλος  Ανδρέας, Π.Ε Επικοινωνίας και  Μ.Μ.Ε
Θέμα: « Επικοινωνία Εκπαιδευτικού  στην Τάξη »
         19:45-20:15  Βαλανίδης Γεώργιος ,Καθηγητής Παν/μιου Frederick, Προϊστ. Υπηρεσίας Εσωτερικής    
          Αξιολόγησης και Συνεχούς Αναβάθμισης
Θέμα: «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση: Καταπίεση ή Διαφάνεια και Μοχλός Προόδου»                                                                 

20:15-20:45 Τανός Ηλίας, Φυσικός , M.Sc. , M.Ed. , αν. μέλος Ε.Ε.Π.Ε.Κ.
                      
Θέμα: «Διδακτική αξιοποίηση Σύγχρονων Υπηρεσιών Διαδικτύου και Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook
21:00  Λήξη πρώτης ημέρας Συνεδρίου.

ΣΑΒΒΑΤΟ  7  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ    2015

Πρώτη Συνεδρία

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Σιδηροπούλου Μάλαμα, Bρυώνης  Ηλίας, Γουλτίδης Θεόδωρος

10:00-10:20  Εμμανουλίδης Αριστείδης  , Καθηγητής Β\θμιας Εκπαίδευσης
Θέμα: «Νόμοι των αερίων , η ισόθερμη μεταβολή μέσω της ανακαλυπτικής μάθησης»

10:20 -10:40 Χελιώτης Ιωάννης, Καθηγητής Β\θμιας Εκπαίδευσης
Θέμα: «Νυχτερινός ουρανός :Με τα μάτια των αρχαίων και των αστρονόμων»

10:40-11:00 Γαβαλάς Ιωάννης, Καθηγητής Β\θμιας Εκπαίδευσης
Θέμα: «Ομαδοσυγκεντρωτική Διδασκαλία στη Σχολική Τάξη»

11:00-11:20  Τσώνη Αναστασία ,Δρ Φιλοσοφίας Καθηγήτρια  Β\θμιας Εκπαίδευσης
Θέμα: « Μια όαση ειρήνης και ευαισθησίας και ανθρώπων μέσω του πολέμου »

11:20-12:00   Σαλβαρά  Μαρίνα ,Δρ  Ειδικής Αγωγής
Θέμα: « Ειδική διαταραχή της γραπτής  Έκφρασης  ...Δυσγραφία »

12:00-12:20          Διάλειμμα   

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μάτσκος  Βασίλης ,Ρωμανίδης Γεώργιος, Πολυμένης Σωτήριος                                             

12:20-12:40   Αϊβαλιώτης  Θεόδωρος,  Στέλεχος  της Εκπαίδευσης
Θέμα: « Πένθος  και απώλεια  στο Σχολικό  Περιβάλλον »                                                                                      

12:40-13:00  Βουρλιάς  Κωνσταντίνος, Σέρογλου  Φανή, Ερευνητική Ομάδα ΑΤΛΑΣ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημ. Εκπαίδευσης ΑΠΘ
Θέμα:  «Παίζω και ανακαλύπτω: τέσσερις προτάσεις διερευνητικής μάθησης έξω από την τάξη»
13:00-13:30  Ντιγκμπασάνης Γεώργιος, Φυσικός, MEd, Εκπαιδευτικός Κολεγίου ΔΕΛΑΣΑΛ
Θέμα: «Η "ανακάλυψη" του νόμου του Ohm και της ισοδύναμης αντίστασης κυκλωμάτων με τη βοήθεια προσομοιώσεων »
13:30-13:50 Κυριαζοπούλου Σοφία, Μ.S,Ph.D Φυσικής Yπεύθυνη ΕΚΦΕ Κομοτηνής (Ροδόπη)
Θέμα: «Σενάριο βιολογίας που χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες αλλά και θεατρικό δρώμενο (ως εκπαιδευτικό παιγνίδι).»

13:50-14:10 Βαβουγιός Διονύσιος, Καθηγητής Παν/μίου Θεσσαλίας
Θέμα: « Διδακτικές Προτάσεις στο πεδίο της  Ειδικής Αγωγής »
  





14:10-14:30 Ερωτήσεις-Συζήτηση


Λήξη Συνεδρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.