Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Εγκύκλιος τροποποίησης πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.): http://e-aitisi.sch.gr οι προσωρινοί Πίνακες Αναπληρωτών εκπαιδευτικών, για το σχολικό έτος 2014-2015, των κλάδων και ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 του ν.4316/2014 (ΦΕΚ 270/24.12.2014 τ.Α΄), περί κατάταξης των υποψηφίων που κατέστησαν πτυχιούχοι μετά από συμμετοχή στην ίδια εξεταστική περίοδο.
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση αναπληρωτή κλάδου Γενικής Εκπ/σης σχολικού έτους 2014-15 και δεν έχουν προβεί σε αίτηση απενεργοποίησης αυτής, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου ή και της ειδικότητάς τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν ότι το πτυχίο τους δεν αποκτήθηκε μετά από συμμετοχή στην εξεταστική περίοδο που εμφανίζεται στους αναρτημένους προσωρινούς πίνακες οφείλουν να δηλώσουν υπεύθυνα, αποκλειστικά από 21-01-2015 μέχρι και 22-01-2015 ώρα 10:00 π.μ. σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανάλογα με τον κλάδο τους, όπως ορίζεται στην αριθμ. 9604/Ε1/20-01-2015 (ΑΔΑ: ΩΙΑΛ9-Υ5Ψ) σχετική εγκύκλιο.

Η σχετική εγκύκλιος είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: www.minedu.gov.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.