Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Διεκπεραίωση υποθέσεων πολιτών από το Κ.Ε.Π. Κιλκίς με SMS

Μια φιλόδοξη εφαρμογή, η οποία εξυπηρετεί άμεσα την ενημέρωση των πολιτών για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους, έχει θέσει σε υλοποίηση το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κιλκίς.
Το Κ.Ε.Π αποστέλλει SMS στα κινητά τηλέφωνα πολιτών, μέσω των οποίων τους ενημερώνει για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους. Με τον τρόπο αυτό, αφενός διευκολύνονται οι δημότες, οι οποίοι ενημερώνονται άμεσα για την εξέλιξη των αιτημάτων τους, και αφετέρου η υπηρεσία αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία και τα απαραίτητα χρονικά περιθώρια για να ασχοληθεί πιο αποτελεσματικά με τα γνωστικά της αντικείμενα.
''Το ΚΕΠ του Δήμου Κιλκίς προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις και αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία αναβαθμίζοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πολίτη'' επισημαίνει ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης. ''Η εξυπηρέτηση του πολίτη, η μείωση της γραφειοκρατίας και ο εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο της προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής για έναν ανοιχτό και φιλικό Δήμο που θα βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο δημότη''.

Στο πλαίσιο αυτό πολύ σύντομα ολοκληρώνεται από το Κ.Ε.Π. του Δήμου Κιλκίς η διαδικασία της ψηφιακής υπογραφής εγγράφων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.