Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

«Πρώτα χόρεψε. Έπειτα σκέψου. Αυτή είναι η φυσική σειρά των πραγμάτων»

Της Μαρίας Μιχαηλίδου*
Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς ή καλύτερα για όλους εμάς στο Λύκειο Ελληνίδων, της χορευτικής χρονιάς, κάποιες σκέψεις... Σκέψεις; Απαντήσεις; Λίγο απ’ όλα. Αλλά σίγουρα μικρό και ουσιώδες μήνυμα. Οι ερωτήσεις είναι συχνά παρόμοιες. Το θέμα τους το ίδιο πάνω – κάτω. «Γιατί χορεύεις;» «Γιατί στο Λύκειο Ελληνίδων;» «Γιατί ασχολείσαι τόσα χρόνια με το Λ.Ε.Κ.;» «Γιατί δεν ασχολείσαι με κάτι άλλο;»
Δε θα μιλήσω για την τόσο σημαντική Ιστορία του Λυκείου Ελληνίδων ως θεσμό ανά την Ελλάδα και όχι μόνο. Άλλωστε αποτελεί σημείο αναφοράς μας σε κάθε μας εκδήλωση, σε κάθε μας προσωπική επαφή με κάποιον, στην καθημερινότητα και στη ζωή μας γενικά.

Ο Samuel Beckett έχει αναφέρει το εξής: “Dance first. Think later. It's the natural order.” Σε απλή μετάφραση: «Πρώτα χόρεψε. Έπειτα σκέψου. Αυτή είναι η φυσική σειρά των πραγμάτων.»

Κάτι παραπάνω θα ήξερε… Από τη μεριά μου, για να απαντήσω στις παραπάνω ερωτήσεις ή έστω να λυθούν ορισμένες απορίες τι έχω να πω; Κάποτε οι άνθρωποι ξεχώριζαν τον ένα ρυθμό από τον άλλο και όλα αυτά σήμαιναν και έναν άλλο συναισθηματικό κόσμο, μια άλλη καλλιέργεια… Όταν ένας λαός αρχίσει να χάνει την αρμονία της γλώσσας, του τραγουδιού και του χορού του όπως συμβαίνει με την πάροδο του χρόνου, έχει αρχίσει να χάνει και τις μνήμες του.

Οπότε, αφού πρώτα χορέψουμε, μπορούμε έπειτα να σκεφτούμε τα παραπάνω…

* Μιχαηλίδου ΜαρίαΓραμματέας Λ.Ε.Κ.
Ειδική Γραμματέας & Συνέφορος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Δ.Σ. του Λ.Ε.Κ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.