Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Στα ΚΕΠ η αίτηση για ένταξη στο μητρώο ευάλωτων πελατών

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, που ξεκίνησε στις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και ενίσχυση των ΚΕΠ από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, συνεχίζεται και διευρύνεται, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την απλούστευση των διαδικασιών. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων και προσφέρουν διαρκώς νέες υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου και μέσω των ΚΕΠ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ασημάκης Παπαγεωργίου.

Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται για περισσότερες ακόμα υπηρεσίες, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, όπως αποδεικνύεται και από τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου):


ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΗΜ/ΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ONLINE
ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ONLINE
Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης (απλό και ΟΓΑ)
28/2/2014
408.406
Βεβαίωση γέννησης
28/2/2014
186.356
Βεβαίωση ιθαγένειας
28/2/2014
580
Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου
10/1/2014
12.957
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ
10/1/2014
23.402
Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ
22/1/2014
121
Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας
2/6/2014
1.257
Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ)
27/5/2014
158.280
Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου
19/6/2014
2.100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.