Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εγκαίνια της Σχολικής βιβλιοθήκης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς

Την Κυριακή 9 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα εγκαίνια της Σχολικής βιβλιοθήκης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Με τη παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση μας οι: ο Υπεύθυνος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας κος Νικόλαος Ακριτίδης, οι Βουλευτές Κιλκίς κος Γ.Γεωργαντάς και Θ.Παραστατίδης,ο Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπ/σης κος Ν. Ιντζέλλης, ο κος Τσαντάκης Δημήτριος Δημοτικός Σύμβουλός,οΑστυνομικός Υποδιευθυντής Κιλκίς Δημήτριος Χαραλαμπίδης, ο Δ/ντης Α/θμιας Εκπ/σης κ. Κ.Ραμπίδης, οι Σχολικοί Σύμβουλοι Α/θμιας Εκπ/σης κα Ιωάννα Αρβανίτη κος Παπαδόπουλος Πάρης κα Παπαδοπούλου Μαρία, η πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Κιλκίς κα Αθηνά Τσιρίκα, οι Διευθυντές Σχολείων κα Τσιραμπίδου Μαρία 3ου Δ.Σχ., κος Τσακαλοφίδης Γεώργιος 4ου Δ.Σχ., Σιμιτζής Χαράλαμπος 7ου ,εκπαιδευτικοί, γονείς του σχολείου

Χαιρετισμό απηύθυναν οι: ο κος Νικόλαος Ακριτίδης, ο κος Ραμπίδης Κων/νος, η κα Νανά Παπαδοπούλου πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και ο κος Ιντζέλλης Νικόλαος.

Ακολούθησαν ομιλίες από τους βασικούς συντελεστές αυτού του συλλογικού έργου. Παρουσιάστηκε το χρονικό δημιουργίας της βιβλιοθήκης από το διευθυντή Βαλουκτσή Χρήστο και την πρόεδρο του συλλόγου γονέων Νανά Παπαδοπούλου. Η κα Αρβανίτη Ιωάννα. Σχολική Σύμβουλος της 1ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Κιλκίς αναφέρθηκε στις παιδαγωγικές δυνατότητες που προσφέρει ο χώρος με βάση τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του καθηγητή του ΑΠΘ κ Δημήτρη Γερμανού και τον ρόλο που θα διαδραματίσει η Σχολική Βιβλιοθήκη στην εκπαιδευτική και γενικότερη παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου.

Η κ. Ιωάννα Αρβανίτη τόνισε ότι στόχος μας είναι η Σχολική Βιβλιοθήκη να αποτελέσει ένα Κέντρο Μάθησης και Πολιτισμού. Αυτό θα επιτευχθεί με την ένταξη της Βιβλιοθήκης στην καθημερινή λειτουργία του σχολείου ως υποστηρικτικό εργαλείο για την εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος και ως μέσο για την καλλιέργεια της κουλτούρας του μαθητή. 

Η Βιβλιοθήκη-Κέντρο Μάθησης και Πολιτισμού δεν θα παρέχει μόνο γνώση και μάθηση αλλά και πολιτισμική ενημέρωση ποιοτική ψυχαγωγία. Θα υλοποιούνται στο χώρο της δραστηριότητες που θα φέρουν το παιδί κοντά στο βιβλίο και γενικότερα σε προϊόντα πολιτισμού. Δραστηριότητες που θα οδηγήσουν το παιδί σε υγιείς επιλογές για τον ελεύθερο χρόνο του.

Την παράσταση έκλεψαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου με την συμμετοχή τους στα διάφορα δρώμενα.

Η Σχολική Βιβλιοθήκη δημιουργήθηκε χάρη στη συνεργασία προσώπων και φορέων: ξεκίνησε από την πρόταση της κ. Ιωάννας Αρβανίτη η οποία και διαμόρφωσε την παιδαγωγική οργάνωση και λειτουργία της.

Τη μελέτη παιδαγωγικού και αρχιτεκτονικού ανασχεδιασμού του χώρου της βιβλιοθήκης εκπόνησε και πρόσφερε ο κ. Δημήτρης Γερμανός, Καθηγητής της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ., ο οποίος είχε και την επίβλεψη του έργου.

Το έργο υλοποιήθηκε από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου, τον Διευθυντή και εκπαιδευτικούς του σχολείου. Την ευθύνη υλοποίησης του έργου είχε ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Χρήστος Βαλουκτσής και ο εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Γεώργιος Παπαβασιλείου


Η δημιουργία της βιβλιοθήκης είναι μια περίτρανη απόδειξη του τι μπορεί να συμβεί, παρά τις δύσκολες συγκυρίες τις οποίες βιώνουμε ως χώρα, όταν μια προσπάθεια αγκαλιάζεται από συλλογικότητες που δρουν με γνώμονα το μεράκι και την αγάπη, στην περίπτωσή μας, για το παιδί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.