Υπογράφει η ΕΛΜΕ Κιλκίς
Από την πρώτη στιγμή τόσο για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ όσο και για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, η ΑΣΓΜΕ πήρε ξεκάθαρη θέση τονίζοντας ότι: «το νέο σχολείο είναι πιο παλιό και από το παλιό, θα αυξήσει τους ταξικούς φραγμούς και την αμορφωσιά, θα μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ της θεωρητικής και πρακτικής γνώσης, ενώ θα στρέψει την πλειοψηφία των παιδιών από τις λαϊκές οικογένειας στην πρόωρη κατάρτιση και την μαθητεία».
Ιδίως για τις πανελλαδικού χαρακτήρα προαγωγικές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις των ΓΕΛ – ΕΠΑΛ από τράπεζα θεμάτων, είπαμε ότι:
- Δένει πλήρως το Λύκειο στις εισαγωγικές εξετάσεις για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, το μετατρέπει σε εξεταστικό κέντρο.
- Έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και θα στρέφει την πλειοψηφία των μαθητών στην ψευτο-κατάρτιση (ΕΠΑΛ - ΣΕΚ).
- Είναι η χαρά των φροντιστηρίων που θα καθιερωθούν από όλο και πιο μικρή ηλικία.
Φέτος, 2 μήνες πριν τις εξετάσεις έχουμε:
1. Πλήθος ακόμα κενών σε εκπαιδευτικούς σε όλα τα μαθήματα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, με αποτέλεσμα να εντείνονται οι αδικίες μεταξύ των μαθητών.
2. Η τράπεζα θεμάτων είναι ακόμα κλειστή, με αποτέλεσμα κανένας μαθητής ή εκπαιδευτικός να μη μπορεί να δει και να εξασκηθεί πάνω στο νέο ύφος των ασκήσεων, την ίδια στιγμή που κάποια μεγάλα φροντιστήρια φαίνεται να έχουν ήδη πρόσβαση.
3. Η σοβαρή καθυστέρηση των όποιων προσλήψεων εκπαιδευτικών να μην επιτρέπει την ολοκλήρωση της ύλης με παιδαγωγικούς όρους και να γίνεται ένας αγώνας δρόμου χωρίς προηγούμενο και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Απαιτούμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές, μαζί με όλο τον λαό:
- Οι μαθητές της Α΄Λυκείου να εξεταστούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων.
- Οι μαθητές όλων των τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να εξεταστούν σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί.
- Ιδίως για τους περίπου 180 μαθητές της Γ΄Λυκείου στην σεισμόπληκτη Κεφαλλονιά να εισαχθούν στις ανώτατες σχολές που επιθυμούν χωρίς εξετάσεις.
Ιδίως για τις πανελλαδικού χαρακτήρα προαγωγικές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις των ΓΕΛ – ΕΠΑΛ από τράπεζα θεμάτων, είπαμε ότι:
- Δένει πλήρως το Λύκειο στις εισαγωγικές εξετάσεις για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, το μετατρέπει σε εξεταστικό κέντρο.
- Έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και θα στρέφει την πλειοψηφία των μαθητών στην ψευτο-κατάρτιση (ΕΠΑΛ - ΣΕΚ).
- Είναι η χαρά των φροντιστηρίων που θα καθιερωθούν από όλο και πιο μικρή ηλικία.
Φέτος, 2 μήνες πριν τις εξετάσεις έχουμε:
1. Πλήθος ακόμα κενών σε εκπαιδευτικούς σε όλα τα μαθήματα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, με αποτέλεσμα να εντείνονται οι αδικίες μεταξύ των μαθητών.
2. Η τράπεζα θεμάτων είναι ακόμα κλειστή, με αποτέλεσμα κανένας μαθητής ή εκπαιδευτικός να μη μπορεί να δει και να εξασκηθεί πάνω στο νέο ύφος των ασκήσεων, την ίδια στιγμή που κάποια μεγάλα φροντιστήρια φαίνεται να έχουν ήδη πρόσβαση.
3. Η σοβαρή καθυστέρηση των όποιων προσλήψεων εκπαιδευτικών να μην επιτρέπει την ολοκλήρωση της ύλης με παιδαγωγικούς όρους και να γίνεται ένας αγώνας δρόμου χωρίς προηγούμενο και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Απαιτούμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές, μαζί με όλο τον λαό:
- Οι μαθητές της Α΄Λυκείου να εξεταστούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων.
- Οι μαθητές όλων των τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να εξεταστούν σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί.
- Ιδίως για τους περίπου 180 μαθητές της Γ΄Λυκείου στην σεισμόπληκτη Κεφαλλονιά να εισαχθούν στις ανώτατες σχολές που επιθυμούν χωρίς εξετάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.