Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Συναντήσεις εκπαιδευτικών για ενδοσχολική επιμόρφωση

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών του 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια δράσεων ενδοσχολικής επιμόρφωσης που αναπτύσσει το Σχολείο, με στόχο την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Με εισήγηση της Διευθύντριας του Σχολείου κ. Δουλκερίδου Παρθένας και απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο της 2ης Εκπ/κής Περιφέρειας της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς κ. Παπαδόπουλου Πάρη και την κ. Χατζηγεωργιάδου Μαρία, ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης της Χρήσης Εξαρτησιογόνων Ουσιών Ν. Κιλκίς «ΝΗΡΕΑΣ» , πραγματοποιήθηκαν 3 δίωρες επιμορφωτικές συναντήσεις στις 14-21-28/01/2014 και το χρονικό διάστημα 14:00-16:00 στο χώρο του Σχολείου με θέμα «Διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων στο σχολείο». 

Οι επιμορφωτικές συναντήσεις είχαν τη μορφή βιωματικού εργαστηρίου και έδωσαν την ευκαιρία στους εκπ/κούς να στοχαστούν και να αναστοχαστούν πάνω στις δικές τους αντιλήψεις και παραδοχές για τις κρίσεις και συγκρούσεις στο σχολικό χώρο, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να αφουγκραστούν τις δικές τους ανάγκες αλλά και των άλλων και να αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης των συγκρούσεων.

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου ευχαριστούν θερμά τον Σχολικό Σύμβουλο κ. Παπαδόπουλο Πάρη και την κ. Χατζηγεωργιάδου Μαρία για την υλοποίηση της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.