Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Μάγεψαν το κοινό της Οδησσού η Σοπράνο από την Βέροια και ο Μαέστρος από το Κιλκίς

Συγκλόνισαν το περασμένο Σάββατο 16 Νοεμβρίου η Σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου και ο Μαέστρος Θεόδωρος Ορφανίδης.
Καλεσμένοι από το Ίδρυμα Ελληνικού Πολιτισμού της Οδησσού, η Σοπράνο από την Βέροια και ο Μαέστρος από το Κιλκίς μάγεψαν το τοπικό κοινό που αγαπά τον ελληνικό πολιτισμό, παρουσιάζοντας μελοποιημένο Καβάφη απο τον Αθανάσιο Σίμογλου.

Το project Cavafy - Shades of love...παρουσιάζεται με μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη και την Ελλάδα, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές απο κοινό και κριτικούς. Τον περασμένο μήνα παρουσιάστηκε σε μορφή Ορατορίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα, στην Εθνική Όπερα του Βουκουρεστίου στην Ρουμανία.

Συντελεστές:Σόνια Θεοδωρίδου / Φιλαρμονική Ορχήστρα Οδησσού / Διεύθυνση - Θεόδωρος Ορφανίδης

Η Σόνια Θεοδωρίδου είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα. Γεννημένη στη Βέροια, σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο «Μανώλης Καλομοίρης» απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση καθώς επίσης και με βραβείο «Άριστης και Διακεκριμένης Εκτέλεσης». Της χορηγήθηκε η υποτροφία «Μαρία Κάλλας» η οποία της έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει περαιτέρω σπουδές στη Μουσική Ακαδημία της Κολωνίας και αργότερα στο Λονδίνο με την Vera Rozza. 

Έχει εμφανισθεί στα πιο σημαντικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης, όπως η Όπερα της Φρανκφούρτης, Κρατική Όπερα του Βερολίνου, Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, Κρατική Όπερα του Αμβούργου, Εθνικό Θέατρο του Μονάχου και της Στουτγκάρδης, Théâtre Royal de la Monnaie (Βρυξέλλες), Théâtre Chatelet του Παρισιού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.