Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Διανομή ρυζιού και οσπρίων σε τιμές χωρίς μεσάζοντες

Η Εθελοντική Ομάδα Παιονίας με την Εθελοντική Ομάδα Κιλκίς, διοργανώνουν την επόμενη διανομή προϊόντων, ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ.
Το Σάββατο 09 Μαρτίου 2013 θα διατεθούν Ρύζι και Όσπρια, συγκεκριμένα: 

Ρύζι νυχάκι σε συσκευασία των 2.200γρ. αξίας 2ευρώ(0,90Ε/kgr) 

Ρύζι κίτρινο σε συσκευασία των 2.200γρ. αξίας 2ευρώ(0,90Ε/kgr) 

Ρύζι Καρολίνα σε συσκευασία των 2.100γρ αξίας 2ευρώ(0,95Ε/kgr) 

Ρύζι καστανό(Καρολίνα) σε συσκευασία των 2.100γρ αξίας 2ευρώ(0,95Ε/kgr) 

Φακές, ποικιλία "samos" σε συσκευασία των 2 κιλών αξίας 2,70 ευρώ(1,35Ε/kgr) 

Ρεβύθια, ποικιλία "makarena" σε συσκευασία των 2 κιλών αξίας 4,40 ευρώ(2,20Ε/Kgr)

Τo ρύζι είναι του παραγωγού Μπεκιαρίδη Γιώργου από τη Μονοκλλησιά Σερρών και τα όσπρια του παραγωγού Ζησόπουλου Ιωάννη από τo Ψυχικό Λάρισας.

ΤΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: 

-ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑ(ΠΛΗΣΙΟΝ ΛΥΚΕΙΟΥ): 08:00-10:00

-ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ: ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ (ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΠΟΘΗΚΩΝ ΕΑΣ): 
10:30-13:00

-ΚΙΛΚΙΣ: ΠΑΛΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ: 14:00-16:00

27 σχόλια:

  1. Τo ρύζι είναι του παραγωγού Μπεκιαρίδη Γιώργου από τη Μονοκλλησιά Σερρών και τα όσπρια του παραγωγού Ζησόπουλου Ιωάννη από τo Ψυχικό Λάρισας.......ΚΙΛΚΙΣΙΩΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΣΠΡΙΑ; Μας διάλυσε η ελληνική κυβέρνηση τώρα προσπαθείτε να διαλύσετε και τα μικρομάγαζα. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ιστοσελίδα μας www.paiones.gr υπάρχει πρόσκληση ανοιχτή προς τους τοπικούς παραγωγούς αν ξέρεις και εσύ κάποιους πες τους για μας.

      Διαγραφή
    2. ΝΑ ΜΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ?

      Διαγραφή
    3. Είδα...Για παραγγελίες πατήστε εδώ....που είναι αυτό το κράτος να σας μαζέψει...

      Διαγραφή
    4. Εσείς αύριο θα είστε, ιδιοκτήτες, τις μεγαλύτερης πολυεθνικής, μεσάζοντες τις μίζας.

      Διαγραφή
    5. ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ? ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ www.paiones.gr.ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΑΣ ΜΗΠΩΣ ?

      Διαγραφή
  2. Η Εθελοντική Ομάδα Παιονίας με την Εθελοντική Ομάδα Κιλκίς, διοργανώνουν την επόμενη διανομή προϊόντων, ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ. Να ψάξετε τοπικούς,νόμιμοι αρπαχτές, πρέπει να κοιτάξουν τα ντουλάπια τον σπιτιών σας και τις αποθήκες σας να δούμε ποσά κιλά μεσιτεία πήρατε; ξαδέρφια σας είναι, φίλοι σας, άπο που και έως που αυτοί και όχι άλλοι; Εμπορικός Σύλλογος Κοιμάται ; Επιμελητήριο ; κανείς τίποτα ; οι έμποροι της πόλης μας, με παρόμοια προϊόντα γιατί δεν μιλάνε; μήπως τους κάνετε προπαγάνδα ; Ρύζι νυχάκι; τα νυχάκια τα δικά μας και των παιδιών μας, θα τρώμε σε λίγο με αυτά που κάνετε σε συσκευασία των 2.200γρ. αξίας 2ευρώ(0,90Ε/kgr).Ρύζι κίτρινο σε συσκευασία των 2.200γρ. αξίας 2ευρώ(0,90Ε/kgr),Ρύζι Καρολίνα σε συσκευασία των 2.100γρ αξίας 2ευρώ(0,95Ε/kgr),Ρύζι,Φακές,Ρεβύθια κτλ. Αν αγοράσουμε ένα κιλό ρύζι θα το πάρουμε 2 ευρώ.....Αν αγοράσουμε ένα τσουβάλι ρύζι θα το πάρουμε 0,80 λεπτά....Αν αγοράσουμε ένα φορτηγό ρύζι θα το πάρουμε 0,40 λεπτά. Αυτά τα χρήματα θέλω να μείνουν στην πόλη μου, νόμιμοι μεσάζοντες της πόλης μου και όχι στην τσέπη σας, στην Λάρισα και στις Σέρρες.

    Με εκτίμηση
    Ένας Έμπορας της πόλης(μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ανώνυμε 21 Φεβρουαρίου 2013 - 3:27 μ.μ. ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ.ΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πesta xrisostome. o manabis paei perni ena tsoybali patates apo thn laxanagora kai to plhroni 0.40 lepta + φπα kai to poylai 0.60 kai ton leme kai klefti.aytoyς poy prooθιτε τους zitate 10 tonoys kai sas lene 0.25 mesazontes-mizadori, pigate pote se kana manabi tis polis sas kai na to zitisete ena tono na sas dosi timi;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Εθελοντική Ομάδα (ΜΕΣΑ-ΖΟΝΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΖΗΤΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ )Παιονίας με την Εθελοντική Ομάδα(ΜΕΣΑ-ΖΟΝΤΩΝ) Κιλκίς, διοργανώνουν την επόμενη διανομή προϊόντων, ΜΕ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ.ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΑΛΛΗ ΑΣ ΤΑ ΦΑΜΕ ΕΜΕΙΣ.Υ.Γ.STA ΣΚΟΠΙΑ ΚΟΙΤΑΞΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝ ΕΓΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΠΟΛΗΣ Κ.ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ,ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ.
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΟΣΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετά από 11 διανομές προϊόντων στη διάρκεια του τελευταίου έτους, έχουμε τα εξής συμπεράσματα:

    α) Η διανομή των προϊόντων γίνεται προαιρετικά, δεν εξαναγκάζεται κανείς να αγοράσει από το κίνημα ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ. Άλλωστε έχουμε ελεύθερη αγορά και ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει από πού θα ψωνίσει έτσι δεν είναι;

    β) Οι εκατοντάδες πολίτες που αγοράζουν μέσω του κινήματος, το κάνουν γιατί βρίσκουν κάτι που δεν μπορείς να του προσφέρεις, έμπορα της πόλης, την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Αν δεν ίσχυε κάτι τέτοιο απλά θα έρχονταν να αγοράσουν από εσένα και εμείς δεν θα υπήρχαμε.

    γ) Τα προϊόντα που διατίθενται είναι ελληνικά και όχι εισαγόμενα(π.χ. λεμόνια Αργεντινής, αμύγδαλα Βουλγαρίας κ.λ.π.).

    δ) Στηρίζουμε τους Έλληνες παραγωγούς εκτός αν θεωρείς, έμπορα της πόλης, ότι οι παραγωγοί της Λάρισας ή των Σερρών είναι κάτοικοι μιας άλλης χώρας. Είναι ιδιαίτερα προσβλητικό να τους συγκρίνεις με τους Σκοπιανούς και αρκετά γελοίο.

    ε) Επιτέλους, έμπορα της πόλης, πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι εκτός από το δικό σου κέρδος πρέπει να ενδιαφέρεσαι και για το κέρδος των καταναλωτών και να μην τους θεωρείς δεδομένους υπό τις παρούσες συνθήκες ειδικά…

    Φιλικά,
    Εθελοντική Ομάδα Παιονίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εθελοντική Ομάδα Παιονίας, κύριες και κύριοι α),β),γ),δ),ε):

    α)Η διανομή των προϊόντων γίνεται προαιρετικά αλλά κακοπροαίρετα, προκαλείς τον πολίτη, και τον δελεάζεις με ανορθόδοξο τρόπο. Ελεύθερη αγορά; Τοπική αγορά; Κοινή αγορά; Λαϊκή αγορά; έτσι σε έμαθαν ; Όλα αγορές τα παραπάνω αλλά καμία σχέση μεταξύ τους;να επιλέξει, από το δικό σου μαγαζί έτσι είναι.

    β)Ναι, έσπασαν τα αυγά και βγήκατε εσείς; καλός τα παιδιά,σας κάνουν τραπέζι για να δοκιμάσετε την ποιότητα; σαν καλοφαγάδες που είστε αποκτήσατε εμπειρία ; είστε γευσιγνώστες; τιμές με τι κριτήρια ποιότητας και ποσότητας; με τον ίδιο τρόπο μπορείς να βοηθήσεις και τον κάθε έμπορο και προαγωγού του τόπου σου με εμπιστοσύνη και αξιοπρέπεια. Εσύ μου τους παίρνεις γιατί θέλεις να υπάρχεις για το κοινό καλό αλλά τελικά υπάρχεις μόνο για το καλό το δικό σου (μελλοντικός μεσοζαντομιζαδορος) και το κακό όλων μας και τον παιδιών μας που θα μηνούν χωρίς δουλειές αλλά με μεσάζοντες.

    γ) Χαίρομε πάρα πολύ αν είναι όντως ελληνικά και όχι καμιά απατή όπως με πατάτες Νευροκοπιου-Τουρκιάς και θα χαιρόμουν ακόμη πολύ περισσότερο αν ήταν από παραγωγούς του νομού μου

    δ) κάποτε λέγαμε ο ήλιος βγαίνει για όλους; σωστά; το λέμε ακόμα ξέρεις αλλά πλέον ζητάμε τις πρώτες ακτίνες, εμείς(για τις οικογένειες μας) και τις πιο ζεστές (για να μην κρυώσουμε όλοι μαζί) διότι είμαστε ένα ντόμινο όλοι μας, μπορεί να αργήσεις να πέσεις μεσάζοντα-δημόσιε υπάλληλε αλλά αν πέσω θα πέσεις(η το αντίθετο)αργά η γρήγορα. δ1)Δεν συγκρινα ποτέ κανένα με κανένα.Μην έχεις την ΜΥΓΑ..Ζ.ΖΖΖΖΖ.Ζ.Ζ.ΖΖ.. E! .Εσείς που δεν συγκρίνατε και δεν συμπαραστεκόσαστε αυτό τον τόπο, όμως ποτέ; είναι και το μεγάλο λάθος σας, αυτό ζητάμε, ελάτε και κοιτάξτε μας στα μάτια και αν δεν σας αρέσουμε, κάντε τουλάχιστον δίκαιοι επιλογή στα κριτήρια των προϊόντων.
    ε) έχετε πολύ πλάκα τελικά, δεδομένος δεν ήταν ποτέ ο πελάτης (μας), πάντα κάναμε αγώνα δίκαιο και έντιμο για να τον προσελκύσουμε στα μαγαζιά μας. Πάντα ενδιαφερόμασταν για το κοινό συμφέρών όλων αλλά εσείς η βολεμένη δεν το καταλάβατε ποτέ γιατί δεν ήρθατε στην θέση μας ποτέ. Ειδικά στην παρούσες συνθήκες έπρεπε να δείξετε σεβασμό, σε άλλες συνθήκες δεν θα σας έπαιρνε κανένας χαμπάρι,ξεχάστηκα πήγε 13:32, φεύγω να προλάβω την ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΔΕΥΑΚ,ΕΦΟΡΙΑ,ΕΝΟΙΚΙΟ,ΙΚΑ,ΤΕΒΕ,ΔΑΝΕΙΑ γιατί μου έκοψαν το ρεύμα, το νερό διότι δεν έχω να πιω και να καθαρίσω, το τηλέφωνο γιατί δεν μπορώ να επικοινωνήσω άλλο με εσάς, το χαράτσι διότι θα με κόψουν το ρεύμα και δεν θα με δίνουν φορολογική ενημερότητα , την περαίωση γιατί δεν θα με αφήνουν να θεωρήσω βιβλία ,το Φ.Π.Α το οποίο δεν κατέβαλα και διώκομαι ποινικά επειδή με χρωστάν η συμπολίτες μου από προϊόντα που δεν μπορούν να με πληρώσουν το ενοίκιο διότι με πετάει έξω,το δήμο να μην με μπλοκάρει στη εφορία επειδή δεν πλήρωσα τέλη, τα ένσημα τον εργαζομένων, το λογιστή γιατί κουραστικέ το τζάμπα, το μπακάλη για να πάρω τα καθημερινά ψώνια (ψωμί, γάλα .κτλ.),το ΤΕΒΕ για να πάω στο νοσοκομείο διότι δεν με δέχονται χωρίς ασφάλεια.

    Με εκτίμηση
    Ένας Έμπορας της πόλης(μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εμείς φίλοι μου έμποροι - μεσάζοντες έχουμε τα εξής συμπεράσματα:
    Το βραβείο παίρνει ''Ένας Έμπορας της πόλης(μας)''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βοηθήστε την τοπική αγορά της πόλης σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,

    ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΣ ΕΝΑ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ

    ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΑ.ΒΟΗΘΑΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΝΑ

    ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΕΤΟ ,ΕΝΑΑΓΟΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ,

    ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ,

    ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ,ΕΝΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗ

    ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ

    ΕΣΥ, ΕΓΩ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ,Η ΜΑΝΑ,ΤΟ ΠΑΙΔΙ,Ο ΠΑΠΠΟΥΣ,

    Η ΓΙΑΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πως γινεται, καθε φορα, μολις δρομολογηθει η διαδικασια για την συμφωνια, αμεσως να βγαινουν παραγωγοι του κιλκις να κραζουν, οτι αδικηθηκαν κτλ.

    Γιατι δεν κανετε εσεις προσφορες, στις εθελοντικες ομαδες?

    ο εμπορας θιγεται γιατι δεν παιρνουν απο αυτον. Μα το νοημα, ειναι οι τιμες να ειναι χαμηλες, χωρις να ανεβαζουν το κοστος, οι 5-10 ενδιαμεσοι και ο παραγωγος δεν βγαζει τιποτα.
    Ο φιλος εμπορας του Κιλκις, ας κανει μια προσφορα, και να πιστοποιει οτι τα αγαθα ειναι ελληνικα, και ποιοτικα. και να ειναι σιγουρος οτι θα τον προτιμησει ο κοσμος.

    Αν παλι, θελει απλα, να φερει οτι ναναι αγαθα, και να πουλησει. οπως εγινε το το λαδι στην δοιρανη/μουριες. θα φαει μαυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτές δεν είναι τεκμηριωμένες απαντήσεις Εθελοντική Ομάδα Παιονίας 21 Φεβρουαρίου 2013 - 9:25 μ.μ... Συμφωνώ έμπορα ίσως φταίνε κάποιοι, αλλά φταίτε και εσείς για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω την εύλογη ακόλουθη απορία:
    Πώς είναι δυνατόν το ρύζι με προορισμό τα ράφια των μικρομάγαζων και των σούπερ μάρκετ, ανεξαρτήτως ποικιλίας, να ξεκινάει από τον παραγωγό σε τιμές 0,35-0,50 ευρώ το κιλό, και να το αγοράζω εγώ, ο απλός καταναλωτής, έχοντας παρακάμψει όλους τους μεσάζοντες, περίπου 1 ευρώ το κιλό χωρίς απόδειξη, άρα χωρίς ΦΠΑ (13%) και χωρίς απόδοση φόρου (20%);
    Είναι εξοργιστικό το παραμύθι των εναλλακτικών δικτύων στην Ελλάδα. Διαφάνεια μηδέν σχετικά με το πραγματικό κόστος και κέρδος του μοναδικού μεσάζοντα (το εναλλακτικό δίκτυο έχει ενοίκιο και πάγια έξοδα), το πραγματικό κέρδος του παραγωγού, την ποιότητα των προϊόντων (Θυμίζω ότι οι πατάτες νευροκοπίου αντί να καταλήξουν στις χωματερές μετά από τα αποτελέσματα των χημικών αναλύσεων, κατέληξαν να πωλούνται 0,30 το κιλό και τα προϊόντα Ιεράπετρας τίγκα στα φυτοφάρμακα, που τα απέρριψαν οι μεσάζοντες, προωθούνται αυτή τη στιγμή μέσω εναλλακτικών δικτύων).
    Συμφωνώ απόλυτα με το θεωριτικο-ιδεολογικό πλαίσιο (Ο παραγωγός να πετύχει μία σωστή τιμή για το προϊόν του), αλλά όχι και πάλι στην πλάτη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ζήτημα λοιπόν στο αλληλέγγυο εμπόριο είναι η διαφάνεια μέσω της πιστοποίησης. Μeγάλο κεφάλαιο. Ανύπαρκτη η πιστοποίηση στην Ελλάδα...
    Ενα παραδειγμα διαφάνειας τιμών πιστοποιημένου βιολογικού προϊόντος που διατίθεται μέσω εναλλάκτικών δικτύων και φτάνει στα χέρια μου περνώντας από τρεις μεσάζοντες μόνο (αναγκαστικά, λόγω της μεταποίησης):
    http://www.talybe.it/wp/wp-content/uploads/2010/12/prezzo-trasparente-bucato.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ο θεσμοθετημένος τρόπος διάθεσης προϊόντων "χωρίς μεσάζοντες" υπήρχε ανέκαθεν... μόνο που κάποιοι κατάφεραν να τον πνίξουν και συνεχίζουν ακόμη...
    Ο θεσμός λέγεται Λ Α Ϊ Κ Ε Σ Α Γ Ο Ρ Ε Σ ...
    http://www.enopka.gr/2012/03/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εκεί τίθεται το θέμα της διαφάνειας τιμών και του τρόπου διάθεσης των προϊόντων. Η διαφορά μεταξύ λαϊκής και εναλλακτικού δικτύου διάθεσης προϊόντων έγκειται στη γκάμα των προϊόντων.
      Και στα δύο κανάλια διάθεσης, εγώ, ως καταναλωτής νιώθω ριγμένος. Δεν με ρίχνει ο μεσάζοντας, αλλά ο ίδιος ο παραγωγός.
      Αναζητώντας την πιστοποίηση " Fair Trade" ή κάποια παρόμοια πιστοποίηση ψάχνω ακριβώς αυτό το πράγμα: Να πληρωθεί ο παραγωγός αυτό που αξίζει το προϊόν του χωρίς αυτός να κερδοσκοπήσει στην πλάτη μου, γνωρίζοντας όλα τα στάδια του προϊόντος από τον παραγωγό μέχρι το ράφι , τα περιθώρια κέρδους και φυσικά έχοντας εξασφαλίσει την ποιότητα και τη σωστή τιμή. Είτε λοιπόν μιλάμε για λαϊκές είτε για κοινωνικά δίκτυα έτσι όπως στήθηκαν τα τελευταία χρόνια, είναι και τα δύο μακριά από αυτό το μοντέλο.

      Διαγραφή
    2. Θα το ψάχνετε πολύ το "πιστοποιημένο Fair Trade"... κι αν το βρείτε πείτε μου...
      Προς το παρόν βοηθήστε να δουλεύουν σωστά οι Λαϊκές αγορές, με συμμετοχή πολλών πραγματικών παραγωγών, να γίνεται πραγματικό ΠΑΖΑΡΙ τιμών.. και θα έρθει το προϊόν στην πραγματική του αξία...
      Η αξία του προϊόντος είναι:.."όσο μπορείς να το πουλήσεις".. κι όχι πόσο θα πιστοποιήσει κάποιο σύστημα!!
      Όταν ο καταναλωτής έχει χρήματα..αυτή η "αξία του προϊόντος" πάει πάνω
      Όταν ο καταναλωτής ΔΕΝ έχει χρήματα... αυτή η "αξία του προϊόντος" πάει (σχεδόν αυτόματα) κάτω
      Όταν ο καταναλωτής διαπραγματεύεται την τιμή (παζαρεύει) ..βοηθάει ώστε η "αξία του προϊόντος" να πάει στη σωστή θέση. Αυτό είναι που λείπει από τον Έλληνα καταναλωτή ως ένα κομμάτι από τη συνολική καταναλωτική συνείδηση.
      Όσο δεν συμπεριφερόμαστε σωστά (ενεργά) ως καταναλωτές συμβάλλουμε στην αναμφίβολα στρεβλή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά...και οι "αξίες των προϊόντων" μεταφράζονται άλλωντ'άλλων σε €..

      (φυσικά για την συνολική κατάσταση δεν ευθύνονται οι καταναλωτές)

      Διαγραφή
  17. ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Κ.ΒΑΣΙΛΗ ''ο θεσμοθετημένος τρόπος διάθεσης προϊόντων "χωρίς μεσάζοντες" υπήρχε ανέκαθεν... μόνο που κάποιοι κατάφεραν να τον πνίξουν και συνεχίζουν ακόμη...
    Ο θεσμός λέγεται Λ Α Ϊ Κ Ε Σ Α Γ Ο Ρ Ε Σ ...'' ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απλά:
      Στις λαϊκές αγορές ο παραγωγός πουλάει τα προϊόντα του κατευθείαν στον καταναλωτή, χωρίς μεσάζοντες.. έτσι δεν είναι;
      Και μάλιστα συνέχεια, σε τακτική βάση κι όχι μια φορά το χρόνο..οπότε να τον "βάζουμε σε πειρασμό" να μας πουλήσει σπορέλαιο αντί για ελαιόλαδο!..
      Με την τακτική του παρουσία στη λαϊκή αγορά ξέρει ότι ελέγχεται από τον καταναλωτή (..κι από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς).
      Να σας θυμίσω ότι όταν ξεκίνησε το κίνημα της πατάτας στη λαϊκή αγορά του Κιλκίς έβρισκες ήδη παραγωγούς που πουλούσαν σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που κάποιοι πετύχαιναν με την "ανακάλυψη" του "χωρίς μεσάζοντες"...
      Να σας θυμίσω επίσης ότι το Κιλκισιώτικο μέλι πουλιώταν στη Λαϊκή πιο φθηνά από την "χαμηλή" τιμή των παραγωγών που ήρθαν από μακριά μέσω του "χωρίς μεσάζοντες"!
      Να αναρωτηθώ επίσης γιατί η ΕΑΣ έπρεπε να πουλήσει αλέυρι στους Κιλκισιώτες μέσω του "χωρίς μεσάζοντες"!!.. πριν γιατί δεν το έκαναν;!!
      Οι πολίτες φυσιολογικά αντέδρασαν κάποια στιγμή κι έφτιαξαν τις πρώτες κινήσεις "χωρίς μεσάζοντες" βλέποντας αδιέξοδα στην υφιστάμενη κατάσταση (και στις λαϊκές).
      Οι θεσμοθετημένοι φορείς κι αρχές όμως δεν δικαιολογούνται να συνεχίζουν αυτό που αυθόρμητα έκαναν κάποιοι πολίτες.. πρέπει να βρουν τον θεσμοθετημένο τρόπο..
      Αν θες περισσότερα πες μου να σου πω...
      Αλλά γράψτε επώνυμα ρε σεις.. τι φοβάστε;

      Διαγραφή
  18. Αν κρίνω από τα παραπάνω και δω και την τοπική αγορά της πόλης θα έλεγα αφήστε κάτω τα πληκτρολόγια και στηρίξτε τον τόπο με οποιωνδήποτε τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα σας. Μπορείτε να μας πείτε τι έγινε με την διανομή; είχε επιτυχία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.