Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ο Βοτανικός Κήπος Κρουσσίων για να επιβιώσει έχει την ανάγκη μας - 3η Κυριακή δράσεων

Συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια και ακόμη η πολιτεία δεν έχει επιλύσει τα θεσμικά και λειτουργικά προβλήματα του Βοτανικού Κήπου Κρουσσίων.
Η Κοινωνία του Κιλκίς αγωνιά και δείχνει το ενδιαφέρον της για την οριστική λύση του προβλήματος και επιδιώκει την επιβίωση του κήπου με κάθε τρόπο. Η συνέχιση της λειτουργίας του είναι ζωτικής σημασίας για τον τόπο και μας αφορά όλους.


Η Κοινωνία Πολιτών Κιλκίς σε συνεργασία με την Οικοκοινωνική Δράση και την συντονιστική Επιτροπή του Μετώπου ενάντια στα Μεταλλεία, σας καλεί για εθελοντική εργασία περιποίησης του Βοτανικού Κήπου την Κυριακή 20/5 στον Βοτανικό Κήπο (Ποντοκερασιά Κιλκίς).
Απευθυνόμαστε στους πολιτιστικούς φορείς, τους Προσκόπους, σε περιβαλλοντικές οργανώσεις, σε Κοινωνικές ομάδες και σε κάθε καλοπροαίρετο συμπολίτη μας.
Απαραίτητη ενδυμασία εργασίας, γάντια και μικροεργαλεία αν υπάρχουν.
Οι εργασίες που πρόκειται να γίνουν αφορούν σκαλίσματα, ξεβοτανίσματα, επιδιορθώσεις, κλαδέματα, κούρεμα γκαζόν, βαψίματα κ.ά

* Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ
-  Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΟΥ 

ΜΠΟΡΕΙ.
- ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
- ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ
Την τελευταία Κυριακή θα οργανωθεί μια μικρή γιορτή.
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
23410 24400 / 6974828328
23410 70688 / 6977514149
Με εκτίμηση,
Μέτωπο Αγώνα Ενάντια στα Μεταλλεία σε Κρούσια - Πάικο
metalleiastop.blogspot.com

8 σχόλια:

  1. Ολοι εκει,μην περιμενουμε τιποτα απο το κρατος και την τοπικη αυτοδιοικηση.Πρεπει να παρει ο καθενας το κρατος...στα χερια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταματήστε πια να χρησιμοποιείτε θέματα περιβαλλοντικά ή κοινωνικά (βοτανικός κήπος, κοινωνικό φαρμακείο, φιλοζωικός σύλλογος, μεταλλεία) προς συλλογή ψήφων. Στηρίξτε και καμία πραγματική μεταρρύθμιση όπως την απελευθέρωση των επαγγελμάτων π.χ. του φαρμακοποιού. Ο νοών νοήτω!! Η κοινωνία πολιτών δυστυχώς έγινε το παρμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ. Ας ξυπνήσει επιτέλους ο κιλκισιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στον ανώνυμο της 4:36μμ.
    Μέλος του Μετώπου: Δε θα απολογούμαστε γιατί έχουμε το θάρρος να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και να κινούμε καταστάσεις. Εσείς που κάθεστε και σχολιάζετε υποψιαζόμενοι τον καθένα και το κάθε τι, μπορείτε να έχετε άποψη ΕΦΟΣΟΝ ανακατατευτείτε σε και δουλέψετε για κάτι από όλα όσα γίνονται.
    Το Μέτωπο δεν έχει απολύτως καμία ανάμειξη με κανένα κόμμα! Το αν συμπτωματικά σε κάποιες ενέργειες συμμετέχουν από άλλου φορείς κάποιοι που συνδέονται με κόμμα (πχ. ο τάδε της κοινωνίας πολιτών, του οποίου η κόρη βγήκε βουλευτής με το Συριζα) είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ. Αλλά φαίνεται να εντοπίζετε επιλεκτικές συμπτώσεις. Πχ ότι οργανωμένο από χρόνια μέλος της ΝΔ Κιλκίς είναι εξ'αρχής στο Μέτωπο και μιλάει κατά των Μεταλλείων - δε το έχετε εντοπίσει; Το ότι αντιδήμαρχος Κρουσσίων της παράταξης Μπαλάσκα συνεργάζεται εξ'αρχής με το Μέτωπο δεν το εντοπίσατε; Το ότι ΟΜΟΦΩΝΟ το Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς (άρα κάθε παράταξη/κόμμα) είναι κατά των μεταλλείων και συνδράμει κάθε προσπάθειά μας - δεν το εντοπίσατε ; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ΦΤΑΝΕΙ με τη σεναριολογία σας και τις προσπάθειες να μας αποδώσετε κομματική ταυτότητα. Η ταυτότητά μας είναι ότι ΔΕ θέλουμε να γίνουν μεταλλεία χρυσού στα Κρούσσια-Πάικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσέξτε εσείς του μετώπου γιατί σας καπελώνουν. Θυμάμαι στο συνεδριακό στη συγκέντρωση με τους 4 ομιλητές ο Αγαθόπουλος πήρε πρώτος το λόγο για χαιρετισμό και μίλησε 20 λεπτά και για πολλά άλλα θέματα. Αυτό αν δεν είναι καπέλωμα τι είναι;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ ούτε το δικό σου καπέλωμα δε θα φάμε. Ο στόχος μας με το Μέτωπο είναι η παρεμπόδιση των μεταλλείων - δε θα αναλωνόμαστε σε πολιτικάντικα σχόλια και παιχνιδάκια. Έχουμε κάνει τη νύχτα μέρα και τη μέρα νύχτα να τρέχουμε με το θέμα και δεν έχουμε χρόνο για διάθεση σε τύπου παράθυρα ειδήσεων δρώμενα.
      Έλα στο Μέτωπο να δουλέψεις και να μας βοηθήσεις και άσε τα παρατράγουδα για άλλους. Το αν μίλησε ο Αγαθόπουλους ή όποιοι άλλοι περισσεύει με χαρά σε εμάς γιατί σημαίνει ότι προκαλέσαμε ενασχόληση με το θέμα.
      Ειλικρινά καλοδεχούμενος και χρήσιμος ο καθένας αρκεί να έχει τη διάθεση να δουλέψει !

      Διαγραφή
  4. to kapeloma to sunithizei xronia.....psaxnete tzampa ergates gia na parete kanena farmako tzampa apo tis etaireies......tin kolotoumpa pou ekanan stin arxi gia ta metalleia tin ksexasate.....irthate eseis pou den exete sxesi me ta krousia na ta sosete giati eidate xrima.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα Αγάπη Πετροπούλου20 Μαΐου 2012 στις 6:27 μ.μ.

    ouuuuuuuuuuuuuuuuuuu to xrima trexei apo ta pantzakia mas kai sto metopo kai stin kinonia politon kai ston syriza kai ston filozoiko kai opou allou o kosmos prosferei anidiotelos kai vasi ta pistevo tou kai oxi me vasi ton diorismo ta lefta ta rousfetia ta taksimata tis iposxesis ta tha tha tha !
    Valte to mialo na doulepsi re kai afiste stin akri afta pou kanoun oi alloi!!! dite ESIS ti kanete kai epitelous kopste tis paparies piso apo tin anonimia pou sas parexei to internet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to sumferon sas to katalavame,se mia nuxta ginate oikologoi kai oi anthropoi pou tha sosete to kilkis apo to pouthena.afou ta zoa sas psifizoune kai sas dinoun aksia.....gia auto o nomos tha meinei opos einai....koinonia tou sumferon tha eprepe na legete.....oi apenanti apo ta deksia pou douleuoune ston idiotiko tomea kai kovoune apodikseis opote theloune,xreonoune oso theloune ta proionta tous...kata ta alla oi apenanti apo ta deksia.....paparies les esu!!!ante kalo upno....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.