Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Δράσεις Δημόσιας Βιβλιοθήκης Κιλκίς με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κιλκίς σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, τη Σχολική Σύμβουλο 38ης Περιφέρειας, τον Υπεύθυνο Καινοτόμων δραστηριοτήτων και το Λαογραφικό Μουσείο διοργάνωσε τη Δευτέρα 2/4 και την Τρίτη 3/4 δράση για τα νηπιαγωγεία της πόλης του Κιλκίς στο χώρο της Βιβλιοθήκης. Η δράση με τίτλο "Μαθαίνω να μοιράζομαι" διεξήχθη στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου για το 2012.
Νηπιαγωγεία της πόλης, μετά από οδηγίες που δόθηκαν από την Σχολική Σύμβουλο 38ης Περιφέρειας, Μαρία Παπαδοπούλου, δημιούργησαν τον ήρωα του αγαπημένου τους παραμυθιού σε χαρτόνια και ξεχωριστά τα παπούτσια. Τα έργα όλων των νηπιαγωγείων συγκεντρώθηκαν στη Βιβλιοθήκη και τα παιδιά ενεπλάκησαν σε μια δημιουργική προσέγγιση του βιβλίου μέσω αντιστοίχισης και «ανάγνωσης» εικόνας.
Στη συνέχεια, η θεατροπαιδαγωγός, Εύη Χατζημητάκου, με τη συμβολή της Σχολικής Συμβούλου, Μαρίας Παπαδοπούλου και της δασκάλας Μαρίας Πραξιγά αφηγήθηκε στα παιδιά με πολύ ξεχωριστό τρόπο την ιστορία της πετρόσουπας, ενός παραμυθιού από την Ανατολή που μιλά για τη σημαντικότητα της προσφοράς και στο τέλος δραματοποίησε μαζί με τα παιδιά μια σκηνή του παραμυθιού.
Ήταν ένα απολαυστικό διήμερο γεμάτο παιδικές φωνούλες και χαμόγελα που δε θα είχε πραγματοποιηθεί αν δεν ένωναν το κέφι και το μεράκι τους τόσοι άνθρωποι και φορείς. Η Βιβλιοθήκη ευχαριστεί θερμά όλους όσους συνετέλεσαν στη διεξαγωγή αυτού του διημέρου και τους φορείς που συνεργάστηκαν με την Υπηρεσία μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.