Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Καταγγελία των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων για την πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ε.Λ.ΜΕ. Κιλκίς (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, “Ανεξάρτητοι”)

Συναδέλφισσες-οι,
βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να καταγγείλουμε την πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ε.Λ.ΜΕ. Κιλκίς (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, “Ανεξάρτητοι”) για την ανακοίνωση που εξέδωσαν τη Δευτέρα 5/2 σχετικά με την ομαδική αποβολή των μαθητών-τριών από το Δ/ντή του 2ου ΓΕΛ Κιλκίς για τη συμμετοχή τους στην πορεία, την οποία διοργάνωναν φορείς και συλλογικότητες της πόλης ενάντια στην επιχειρούμενη μεταλλευτική εκμετάλλευση σε περιοχές του Ν. Κιλκίς.
Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι, χωρίς κανένα ίχνος αναφοράς στην ανακοίνωσή τους στους μαθητές-τριες μας, που είχαν το σθένος να συμπαραταχθούν μαζί με την υπόλοιπη κοινωνία οργανωμένα και συλλογικά και όχι “μεμονωμένα, αποσπασματικά και επομένως αναποτελεσματικά”, όπως βιάζονται να αποφανθούν στο κείμενό τους, και να βιώσουν έτσι στην πράξη το κοινωνικό μάθημα της αλληλεγγύης και της αγωνιστικής διεκδίκησης, με λόγο και ύφος που παραπέμπει σε άλλες εποχές, ουσιαστικά σφυράνε αδιάφορα και αφήνουν ακάλυπτους τους μαθητές.
Η απόφαση του Δ/ντή να τους τιμωρήσει μπορεί να εμφανίζεται ως σύννομη, όπως λένε, αλλά είναι ηθικά και παιδαγωγικά καταδικαστέα. Το θέμα της συμμετοχής των μαθητών στην πορεία συνιστά πολιτική πράξη και, συνεπώς, και η απόφαση της τιμωρίας είναι μια πολιτική απόφαση, που δυστυχώς εγγράφεται στο πλαίσιο ενός τιμωρητικού και εκφοβιστικού τρόπου άσκησης της εξουσίας απέναντι στις κινητοποιήσεις των μαθητών, με βαθύτερο στόχο τη φίμωση και την καταστολή τους.
Ο αυταρχικός τρόπος διοίκησης απέναντι στους μαθητές, όσο μένει αναπάντητος, και μάλιστα και από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, και πόσω μάλλον από το θεσμικό συνδικαλιστικό τους όργανο, όπως είναι η Ε.Λ.ΜΕ., θα έχει ως επόμενο στόχο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, όταν αντίστοιχα και εμείς, κόντρα στις επιθυμίες και τις όποιες “σύννομες” αποφάσεις της διοίκησης και του υπουργείου, διεκδικήσουμε την προσωπική και επαγγελματική μας αξιοπρέπεια, που τόσο έχει καταρρακωθεί τελευταία.
Όταν η Ε.Λ.ΜΕ. δε βρίσκει να πει ένα λόγο για ένα κομμάτι της κοινωνίας, το πιο ζωντανό και μαχητικό, όπως αυτό της νεολαίας, που μας δείχνει το δρόμο, το οποίο με τον αυθορμητισμό που το διακρίνει, αφουγκράζεται τη συσσωρευμένη αγανάκτηση της κοινωνίας και κινητοποιείται, αντιδρώντας στις άθλιες συνθήκες διαβίωσης που τους ετοιμάζουμε εμείς, οι “σημαντικοί ενήλικοι”, τότε η πολιτική κριτική και παρέμβαση σύσσωμης της Αριστεράς είναι θεμιτή και επιβεβλημένη.
Θα υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο το δικαίωμα των μαθητών να αγωνίζονται για καλύτερες συνθήκες στην εκπαίδευση και στη ζωή αυτών και των οικογενειών τους και θα σταθούμε δίπλα τους ως σύμμαχοι στον αγώνα τους και όχι σαν τιμωροί που τους κουνάνε το δάχτυλο, γιατί δεν έχουν “γνώση και άποψη για τα φλέγοντα θέματα της κοινωνίας, αφού ενημερωθούν και αφού διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη και κριτικά ισχυρή άποψη”, όπως γράφουν οι τιμητές-συνάδελφοι!
Η συνδικαλιστική τακτική των συγκεκριμένων συναδέλφων, οι οποίοι χάνουν την ουσία από απόγνωση, για λόγους παραταξιακής επιβίωσης, και προβαίνουν σε αήθεις χαρακτηρισμούς απέναντι σε εκλεγμένους εκπροσώπους του κοινοβουλίου και των συναδέλφων, χαρακτηρίζοντάς τους “προβοκάτορες και πολιτικούς αριβίστες, ψηφοθήρες και δημαγωγούς, οι οποίοι δεν έχουν θέση στο χώρο του σχολείου και στη σχολική ζωή”, είναι τα ηθικά αποκαϊδια του κυβερνητικού συνδικαλισμού, που όλα τα προηγούμενα χρόνια, σε αγαστή συνεργασία με τη διοίκηση και τις κυβερνήσεις, οδήγησαν στη σημερινή μαύρη πραγματικότητα. Όσο, μάλιστα, αγριεύει η πολιτική των κομματικών τους σχηματισμών τόσο πιο μεγάλος θα είναι και ο κατήφορός τους!
Δεν μας εκπλήσσουν, λοιπόν, αυτές οι τακτικές και επιστρέφουμε τους χαρακτηρισμούς στους κομματάρχες, καιροσκόπους και κολαούζους της κάθε εξουσίας, που συστηματικά μπλοκάρουν την έκφραση της οργής του κλάδου, που έταζαν στους συνάδελφους λαγούς με πετραχήλια-αυξήσεις το προηγούμενο διάστημα, που σπέρνουν την ηττοπάθεια και την υποταγή και διαγκωνίζονται για να εξασφαλίσουν τη θεσούλα τους και στο επόμενο σκηνικό.
Συνάδελφοι που δεν νιώθουν την ανάγκη να διδάξουν έμπρακτα στους μαθητές-τριες τους αξίες, αρχές, ιδανικά και συναισθήματα και να τους υπερασπιστούν χωρίς περιστροφές και προϋποθέσεις, όταν το σχολείο πραγματικά βγαίνει στην κοινωνία και ενώνεται μαζί της, όπως ζητάνε και οι ίδιοι, για ποια “παιδαγωγική ηθική” μιλάνε; Τους παραδίδουμε στη χλεύη του κλάδου για το γεγονός ότι με τέτοιες τακτικές αξιώνουν να χαρακτηρίζονται ως “εκπαιδευτικοί”.
Ζητάμε από το Δ./ντή του 2ου ΓΕΛ Κιλκίς να μην προσμετρήσει τις απουσίες της αποβολής στο σύνολο των απουσιών των μαθητών, να ζητήσει συγγνώμη για την ενδεχομένως βεβιασμένη και παιδαγωγικά αδόκιμη τιμωρία και καλούμε το Δ.Σ. της Ε.Λ.ΜΕ. να προχωρήσουμε σε περαιτέρω δράσεις ενημέρωσης και αγώνα των μαθητών και της τοπικής κοινωνίας, από κοινού με άλλους φορείς, για το φλέγον ζήτημα των μεταλλείων.
Συνάδελφισσες-οι,
οι παρατάξεις που λάμπουν διά της αδράνειας και της απραξίας τους, που διοργανώνουν χορούς και πανηγύρια για τους συναδέλφους πια των 600 ευρώ και νιώθουν, μάλιστα, την ανάγκη να καλέσουν σε αυτές τις εκδηλώσεις και βουλευτή του ΠΑΣΟΚ που υπερψήφισε τα μνημόνια, είναι οι ίδιες για τα πανηγύρια! Μέχρι και η Διαμαντοπούλου ζήτησε συγγνώμη για την έκφραση πρόθεσης να τιμωρήσει τις μούντζες των μαθητών, αδειάζοντας ουσιαστικά τους αμετανόητους συναδέλφους, που υπερασπίζονται ακόμη, σε αυτές τις μαύρες εποχές, την πειθάρχηση των μαθητών στην “ηθική, πνευματική και πολιτική αγωγή” κατά πως αρέσει στις φανερές και κρυφές εφεδρείες του συστήματος.
Στον πολιτικό συντηρητισμό και σκοταδισμό που τους διακρίνει πρέπει να τους επιστρέψουμε τη συσπείρωση, τη μαζικότητα και τη δυναμική διεκδίκηση της ζωής που μας υποθηκεύουν οι παρατάξεις και τα κόμματά τους.
Το σημαντικότερο μάθημα είναι ο συλλογικός αγώνας μαθητών, καθηγητών και εργαζόμενων γονέων για μια δίκαιη κοινωνία
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΙΛΚΙΣ
Γιώργος Ξενέλης, Αντιπρόεδρος Ε.Λ.ΜΕ..
Κατερίνα Αγγίσταλη, μέλος Δ.Σ.

22 σχόλια:

  1. Το είδαμε και αυτό!!!. Η μειοψηφία (2 μέλη) ενός 7μελούς συλλογικού οργάνου να καταγγέλει την πλειοψηφία (5 μέλη) για ανακοίνωση που εξέδωσε. Προφανώς οι εν λόγω "αριστεριστές του γλυκού νερού και της βόλεψης", οι οποίοι εσχάτως ψήλωσαν πολύ, οραματίζονται μια δημοκρατία στην οποία θα κάνουν κουμάντο οι μειοψηφίες και θα υποτάσσονται σκύβοντας το κεφάλι οι πλειοψηφίες. Μάλιστα έχουν το θράσος να καταγγέλουν όχι ως απλοί πολίτες ή ως εκπαιδευτικοί αλλά χρησιμοποιώντας το αξίωμα που τους δόθηκε από τους καταγγελόμενους. Εσείς της ΕΛΜΕ τι θα κάνετε γι αυτό; Θα το αφήσετε να περάσει έτσι; Αν ναι τότε κλείστε το "μαγαζί". Τέλος, πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμο να ενημερώσουν οι καταγγέλοντες τους συναδέλφους τους καθηγητές που υπηρετούν στα σχολεία και ασκούν πλήρες διδακτικό έργο, πόσες διδακτικές ώρες εργάζονται την εβδομάδα, αν γνωρίζουν τους μαθητές του σχολείου που "υπηρετούν" και αν προλαβαίνουν, λόγω της ενασχόλησής τους με τα κόμματα και τις παρατάξεις, να έρθουν σε επαφή με αυτούς τους μαθητές για να τους διδάξουν αξίες, αρχές και ιδανικά.
    Αιδώς Αργείοι!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται καθαρά πλέον ποιοί είναι αυτοί που υποκινούν όλα αυτά που συμβαίνουν στο Κιλκίς μεταξύ των οποίων και την ιστορία για την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου ! Οι θιασώτες των πιο φασιστικών κόκκινων καθεστώτων που ρήμαξαν τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, που κατέστρεψαν το περιβάλλον με τη βιομηχανική ανάπτυξη εκείνων των χτόνων που υπηρετούσε τα καθεστώττα, που αν αυτό το συγκεκριμένο γεγονός γινόταν από μαθητές σε κομμουνιστικό καθεστώς θα τους είχαν μπουζουριάσει σε χρόνο μηδέν οι δυνάμεις ασφαλείας έχουν το θράσος να μιλάνε δημοσίως και μάλιστα ως μειοψηφία. Τέτοιους ανθρώπους ποιός τους έχει εμπιστοσύνη για να μάθουν γράμματα στα παιδιά του ??
    Και ποιές είναι οι αξίες, αρχές και ιδανικά που αυτοί πιστεύουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΥς ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟ ΞΕΝΕΛΗ ΚΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΓΙΣΤΑΛΗ.
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ ΒΙΕΤΝΑΜ, ΑΣ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν λείπουν τα επιχειρήματα περισσεύει η λάσπη (και μάλιστα ανώνυμη), έτσι δεν είναι αγαπητοί συμπολίτες μου;..... Αλλά φυσικά όποιος διαφωνεί μαζί σας είναι "κόκκινος φασίστας". Εννοείται πως για σας ο δεξιός φασισμός είναι καλύτερος από τον αριστερό... Καλύτερα Ζιμπάμπουε δηλαδή, παρά Κούβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να απντήσει κανείς σε τόσο σοβαρό επιχείρημα σαν του 0556. Οταν πας να πείς μία άλλη άποψη το λιγότερο έιναι να μιλήσουν για λάσπη και το περισσότερο να σε ονομάσουν εχθρό του λαού. Ετσι έστελναν τον κόσμο στα ψυχιατρεία επί σοβιετικού κομμουνιστικού καθεστώτος και στα στρατόπεδα της Σιβηρίας.
      Η γνωστή ωραιοπάθεια των κομμουνιστικών ιδεών !! Αλαζονεία και έπαρση μέχρι αηδίας !

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή υποστηρικτές αυτής της καταγγελίας, εσείς καταγγέλλετε την πλειοψηφία Δ.Σ. της Ε.Λ.ΜΕ Κιλκίς για το θέμα της αποβολής. Η μόνη καταγγελία που θα έπρεπε να γίνει είναι σε εσάς, καθώς δεν σας αρκεί να εκφράσετε απλά την γνώμη σας που είναι σεβαστή, αλλά δίνετε μεγάλες διαστάσεις σε ένα θέμα που όχι μόνο δεν έχετε επαρκή στοιχειά για αυτό, αλλά το εμπλουτίζετε όπως συμφέρει εσάς και τις κομματικές σας πεποιθήσεις. Το θέμα είναι ξεκάθαρο. Η αποβολή δόθηκε μόνο γιατί έφυγαν τα παιδιά από το σχολικό χώρο χωρίς άδεια! Το σχολείο δεν είναι καφετέρια να μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει όποιος θέλει. Αν σε περιπτώσει γινόταν ένα ατύχημα και παθαίνε ένας μαθητής κάτι, έχετε επίγνωση της σοβαρότητα της καταστάσεις! Ξέρετε ότι οι διεύθυνση του σχολειό με το καθηγητή που είχε εφημερία θα είχε να αντιμετωπίσει την δικαιοσύνη. Αλλά σε αυτήν την περιπτώσει δεν θα λεγάτε γιατί δεν άφησαν τα παιδιά να πάνε αλλά πως είναι δυνατών να αφήσουν τα παιδιά να φύγουν την στιγμή που οι γονείς τους ξέρουν ότι είναι σχολειό. Ακόμα σχετικά με αυτό που είπε η Ε.Λ.ΜΕ << μεμονωμένα, αποσπασματικά και επομένως αναποτελεσματικά>> Φυσικά και είναι έτσι καθώς όταν από τα 2 ενιαία και 2 επαλ που υπάρχουν στην πόλη μας, μόνο 60 άτομα παρευρέθησαν, αυτό λυπάμαι αλλά όσο και να θέλετε δεν λέγετε συλλογική οργάνωση. Λυπάμαι πάρα πολύ που βλέπετε εμάς τους μαθητές και όλους τους ανθρώπους απλά σαν ψήφους για τα κώματα σας!!!
    Αυτή η άποψη είναι δική μου, που είμαι μαθητής σε αυτό το σχολειό και έχω πλήρη επίγνωση της καταστάσεις. Επίσης όλοι οι συμμαθητές ασπάζονται αυτήν την άποψη και δέχονται την αποβολή γιατί γνωρίζουν τον λόγο που δόθηκε.
    *Και όποιος θέλει να εκφράσει την άποψη του ας έχει και το θάρρος να βάλει και το όνομα !!!
    ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ , ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΟ 20 ΕΝΙΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Χρήστο σεβαστή η άποψή σου και χαίρομαι που την υποστηρίζεις. Όμως απ αυτά που γράφεις φαίνεται και μια αντίφαση. Σε λυπεί το γεγονός ότι ήταν μόνο 60 άτομα στην διαμαρτυρία και απ την άλλη λες ότι το σχολείο δεν είναι καφενείο. Τι λοιπόν υποστηρίζεις, ότι τα παιδιά -εσείς δηλαδή- που πήγαν στην διαμαρτυρία έκαναν καλά που αγνόησαν την απαγόρευση, ή ότι έπρεπε να υπακούσουν όπως έκαναν τα υπόλοιπα; Έκανε καλά ο διευθυντής που δεν έδωσε την άδεια στα παιδιά ή όχι. Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις κάποτε τα παιδιά όταν πήγαιναν εκδρομή έβγαιναν και με τα πόδια πήγαιναν ως τον Αϊ Γιώργη, τώρα μένουν απλώς στο προαύλιο. Τότε δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας και τώρα υπάρχει;;
    Η δική μου άποψη είναι πως ο διευθυντής έπρεπε να δώσει την άδεια στα παιδιά (που απ όσο γνωρίζω τη ζήτησαν) και να στείλει συνοδό καθηγητή μέχρι την επιστροφή τους πάλι στο χώρο του σχολείου.
    * Το να εκφράζεις ανώνυμα άποψη στο διαδίκτυο (όχι να βρίζεις και να συκοφαντείς) δεν είναι έλλειψη θάρρους, αλλά ελευθερία επιλογής.
    Νέος, άνεργος, όχι ενταγμένος σε κόμματα ή άλλες πολιτικές ομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ συμπολίτη, αν είσαι όντος από το Κιλκίς, κάτι που δεν μπορώ να ξέρω από την ανωνυμία που κρατάς και σεβαστό αν αυτή είναι επιλογή σου.
    Πρώτα από όλα δεν είπα ότι με λυπεί ο αριθμός των παιδιών και δεύτερων ναι λέω ότι το σχολειό δεν είναι καφενείο. Το αν προσπαθείτε εσείς να διαστρεβλώσετε αυτά που προανέφερα λείπαμε πολύ, τώρα αν όντος εσείς βλέπετε κάποια αντίθεση σε αυτά θα ήθελα να πείτε πια είναι ακριβώς, γιατί εγώ δεν μπόρεσα να την βρω. Πιστεύω αν διαβάσετε προσέχτηκα όσα έχω γράψει θα λάβετε όλες τις απάντησης. Οι μαθητές ενδιαφέρονται για τον τόπο τους και συμμετέχουν στα δρώμενα. Θα έπρεπε να ξέρετε ότι δεν επιτρέπετε σε καμία περιπτώσει να συνοδέψει καθηγητής παιδιά σε τέτοια διαμαρτυρία από το υπάρχων σύστημα, αν διαφωνείτε με αυτό να εκφράσετε την άποψη σας στο υπουργείο παιδιάς. Τέλος ότι αφορά στο ότι δεν μας πηγαίνουν εκδρομή στον Αι Γιωργή ( λόφος) είναι (ένεκα μνημονίου για να μην χαλάμε τις σόλες από τα υποδήματα μας.)όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να λάβω στα σοβαρά αυτό το επιχείρημα καθώς, οι εποχές αλλάζουν και όλα πρέπει να προσαρμόζονται με την εποχή. Κάποτε κοιμόμασταν και με το κλειδί πάνω στην πόρτα, τότε δεν υπήρχε θέμα ασφαλείας , τώρα υπαρχή? Πιστεύω να σας κάλυψα. Ξέρετε αγαπητέ ότι η πολύ ελευθερία κάνει την αναρχία . (*Π.Κ Άρθρο 168. Εξύβριση –>λόγο και έργω) θα σας συμβούλευα να μελετήσετε αυτό το άρθρο για να είστε πιο πολύ ενημερωμένος. Το χειρότερο παντός είναι ότι οι μαθητές δεν θέτουν κανένα θέμα για αυτό παρά μόνο εξωσχολική. Αυτό μόνο αρκεί για να βάλει σε σκέψεις αρκετούς.
    *Ποινικός κώδικας
    Συνοψίζοντας θέλω να επισημάνω πως όλα αυτά δεν τα λέω για να σας προσβάλω ούτε για να κρίνω την γνώμη σας , αλλά δεν δέχομαι να κρίνεται τόσο έντονα ένα θέμα που αφορά εμάς. Να είστε σίγουρος πως αν υπήρχε λόγος θα είχαμε αντίδραση εμείς οι ίδιοι και το έχουμε αποδείξει πολλές φορές αυτό σαν σχολείο.
    ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ... ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρήστο ελληνικό συντακτικό ευτυχώς γνωρίζω και από τη φράση σου "Φυσικά και είναι έτσι καθώς όταν από τα 2 ενιαία και 2 επαλ που υπάρχουν στην πόλη μας, μόνο 60 άτομα παρευρέθησαν, αυτό λυπάμαι αλλά όσο και να θέλετε δεν λέγετε συλλογική οργάνωση." αυτό το συμπέρασμα εξάγεται. Τέλος πάντων κατάλαβα τώρα τι θέλεις να πεις. Δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσω σε κάποιον που πιστεύει τυφλά στο σύστημα που έχουν φτιάξει κάποιοι γι αυτόν. Σε μια δημοκρατική κοινωνία είναι και δικαίωμα και υποχρέωση των ανθρώπων να το αμφισβητούν και να μην γίνονται οι υποταγμένοι του. Στο υπουργείο παιδείας δεν έχει και πολύ νόημα να εκφράσω την άποψή μου γιατί ξέρω που θα τι γράψει, όπως ξέρω και που έχει γράψει το ελληνικό κράτος την άποψη των πολιτών του για τις συνθήκες που υπογράφει.
    Περιττό λοιπόν να σχολιάσω το "θέμα ασφάλειας" που θέτεις γιατί νομίζω η πόλη μας δόξα το θεό δεν είναι δα και τόσο επικίνδυνη. Οι ειδήσεις των 8 όμως έχουν κάνει τη δουλειά τους δυστυχώς.
    Αυτά από μένα. Δεν θα επανέλθω με άλλο μου σχόλιο. Καθένας με τις απόψεις του λοιπόν.
    Εύχομαι μόνο να μη γίνεις κι εσύ άλλο ένα τούβλο στον τοίχο τους...
    http://www.youtube.com/watch?v=fvPpAPIIZyo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικά και δεν πιστεύω τυφλά το σύστημα που υπαρχή αυτήν την στιγμή, καθώς γνωρίζω και βιώνω καθημερινά τις ελλείψεις του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν σημαίνει ότι είναι όλα λάθος. Όπως γνωρίζετε κάναμε καταλήξεις μια εβδομάδα για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας, κάτι που δεν φανερώνει άτομα που είναι πιστά σε αυτό το σύστημα. Το όμως να πολεμάς ένα σύστημα μανιωδώς χωρίς να κοιτάς περά από αυτό τι υπαρχή είναι λάθος. Είναι αρετή να αγωνίζεσαι για τα πιστεύω σου αλλά είναι τραγικό να εγκαταλείπεις τα όνειρα σου γιατί σε δυσαρεστεί το σύστημα. Ακόμα και μέσα σε αυτό, αυτός που αξίζει θα βρει το δρόμο του και αν η χωρά μας δεν είναι αξία να τον κρατήσει, αυτή θα χάσει. Δεν πρόκειται να γίνω τούβλο σε κανένα τύχω, θα αγωνίζομαι πάντα για τα πιστεύω μου και ποτέ δεν θα γίνω συνένοχος με άτομα κατώτερου επιπέδου που εκμεταλλευομένη την ελλείπει ενημερώσει του λάου, προσπαθούν να τον παραπλανήσουν και να τους μεταδώσουν τα δικά τους πιστεύω. Ελπίζω και πιστεύω ότι εσείς δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία και αν όντος είστε ένας νέο και άνεργος όπως είπατε, θα ήταν πιο συνετό να προσπαθήσετε να φτιάξετε τον μέλλον σας παρά τις δυσκολίες, να αγωνίζεστε πάντα για τα πιστεύω σας και να εκφράζετε ελευθέρα την άποψη σας, αφού πρώτα διαμορφώσετε την πλήρη κατάσταση των γεγονότων.
    ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΤΗΣΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ . ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ .
    Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ . Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ . ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ . ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΑΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗ ΣΗ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1230 ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕΣ?
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΑΚΩΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ 'Η ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ-ΚΑΛΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
      ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΟΣΟ ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
      ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ, ΚΑΛΕΣ 'Η ΚΑΚΕΣ, ΟΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΙΑΙΑ ΜΕΣΑ.
      ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
  11. Σε ποιες πλοιοψηφιες αναφερεσαι 204 σε αυτες που παραβιαζουν τους νομους που καταργουν το συνταγμα και τη βουληση του λαου ; Αν καποιοι δεν θελουν τα νεα παιδια να εχουν αποψη αυτοι σιγουρα ειναι αυτοι που μας κυβερνουν σημερα και οδηγουν τα παιδια με τα συγχρονα υπεροπλα που διαθετουν στην απαθεια στην παραιτηση και τους προετοιμαζουν για την κρεατομηχανη του αθλιου συστηματος που μη εχοντας πια να προσφερει ευμαρεια, μοιραζει φτωχεια, εξαθλιωση και καταστολη σε οσους αντιστεκονται.Ενας δημοκρατης το λιγοτερο που θα μπορουσε να κανει ειναι να μην δεχεται οτι αυτο το καθεστως ειναι Δημοκρατια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 0328 ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕΒΟΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΨΗ ΛΟΓΩ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΤΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΛΠ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ ΣΑ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΥΓΝΕΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ.
      ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΝ 15 - 18 ΕΤΩΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΗΛΙΚΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΝ 15 - 18 ΕΤΩΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΑΚΟΜΗ.
      ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΜΑΚΑΒΡΙΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΡΕΑΤΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΟ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ !
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Για την ταμπακιερα τιποτα.Αρες μαρες κουκουναρες.Δεν σεβομαι κανεναν πλειοψηφουντα υπερασπιστη της σημερινης χουντοκυβερνησης.

      Διαγραφή
  12. ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ . ΚΑΠΟΤΕ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ . ΤΩΡΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ . ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΕ . ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΕΙΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ! ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΗ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ! ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΗ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ?? ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΥΡΡΙΚΝΩΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΣ.
      ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΠΙΑ ! Ο ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΠΕΘΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ !! ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ.

      Διαγραφή
  13. ατομα που ειναι παντα αντιθετα οπως οι κουμουνιστες, και πραγματικη λυση να δωθει σε ενα θεμα θα το αποριψουν μονο και μονο επιδει δεν το προτιναν αυτοι. τετοιους ανθρωπους ειναι καλητερα να τους αποφευγης και ιδιος οταν βρισκουν την παραμικρη αφορμη για εντασης και να εξαπατησουν το λαο μπας και παρουν ενα ψιφο ακομα στο κομα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ειναι μια πικρη αληθεια, καθως αν και προφασιζονται πως δρουν υπερ της δημοκρατιας δρουν υπερ των δικων τους συμφεροντων οπως οι περισσοτεροι.... και φυσικα εις βαρος του λαου

      Διαγραφή
  14. ...Καληνυχτα Κεμαλ, αυτος ο κοσμος δε θ αλλαξει ποτε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ !!!
      ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΟΥΣ ! ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΟΒΩ !

      Διαγραφή
  15. Ax afti i aristera... xoris na exei kivernisi afton ton topo tis teleftees dekaeties afti fteei gia ola ta kaka tis xoras!!!!
    VRE OUST palio komatoskila ton komaton eksousias! voleftikate tosa xronia na sas sintirei to dimosio pou sas diorise kapios apo tous "theous" pou proskinate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.