Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Πολίτες Αριστοτέλη: "Οι Κοτσαμπάσηδες της Β.Α. Χαλκιδικής και οι ξενόφερτοι "Λεγεωνάριοι" επί ποδός πολέμου"

Αυτή είναι η "τοπική κοινωνία"...;
Οι εικόνες κατάντιας που εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι στην τοποθεσία «Χονδρό Δένδρο», δεν προκάλεσαν έκπληξη σε κανένα Μαδεμοχωρίτη. Παρά μόνο θλίψη και αγανάκτηση.
Στην αντίπερα όχθη και αναφερόμαστε στους ολιγάριθμους αυτόκλητους «σωτήρες» της κοινωνίας μας, οι εικόνες συμπλοκών με τις αστυνομικές δυνάμεις, προϊόν της «τεχνογνωσίας», που πρόσφεραν απλόχερα οι έμμισθοι μπαχαλάκηδες από Εξάρχεια και Θεσσαλονίκη, τους αναπτέρωσαν έστω και για λίγο το πεσμένο τους «αγωνιστικό ηθικό»...(δείτε εδώ)
Το έχουμε ξαναπεί πως ο θόρυβος και η σκόνη που προκαλούν αυτοί, που ψευδώς χαρακτηρίζονται κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής, είναι πολύ μεγαλύτερος αναλογικά από την ποιοτική και ποσοτική τους αναλογία. Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα και σήμερα. 134 αυτοκίνητα των οποίων οι πινακίδες προέρχονταν το 60%, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και 2 λεωφορεία. Με επιβαίνοντες επαγγελματίες μπαχαλάκηδες, που επιχείρησαν να μετατρέψουν τον τόπο μας σε Κερατέα...(Πληροφορίες του blog αναφέρουν, πως ανάμεσα στα μπάχαλα βρισκόταν πολλά μέλη του αντιεξουσιαστικού μπλοκ ΥΦΑΝΕΤ Θεσσαλονίκης...). Δεν τα κατάφεραν και ούτε πρόκειται να το πετύχουν ποτέ.
Οι πολεμοχαρείς διαθέσεις των λιγοστών ντόπιων «ακτιβιστών» (διαβάστε εδώ με προσοχή το σχόλιο 14 Μαρτίου 2012 στις 22:45), που διαθέτουν χρόνο και χρήμα για να διοργανώνουν αυτά τα «φεστιβαλ βίας και μισαλλοδοξίας» , εξουδετερώθηκαν από τη λογική και την ωριμότητα των Μαδεμοχωριτών. Ιερισσός και Μ.Παναγία τους γύρισαν επιδεικτικά την πλάτη...
Βέβαια συνιστά ντροπή για όλους μας να εξομοιωνόμαστε ως κάτοικοι ΒΑ Χαλκιδικής, με τέτοιας υφής άτομα και χαρακτήρες. Βλέποντας και ακούγοντας κανείς τη γκάμα των επιχειρημάτων τους, στα βίντεο, που κυκλοφορούν ήδη στο διαδίκτυο, το καταλαβαίνει απόλυτα... Θα τολμήσουμε να πούμε πως μπροστά τους οι αποκαλούμενοι άνθρωποι του πεζοδρομίου, θυμίζουν κολεγιόπαιδα!!! (Δείτε εδώ)
Ήταν στη μοίρα αυτού του τόπου να έχει στα σπλάχνα τους και τέτοιες θλιβερές προσωπικότητες, που όχι μόνο δεν αγαπούν τη ΒΑ Χαλκιδική, αλλά με τις κινήσεις και τις πράξεις τους, σαν από βίτσιο, κάνουν ότι περνάει από το νοσηρό τους μυαλό για να την παγιδέψουν σε καταστάσεις, που προάγουν μιζέρια και απόγνωση. Δεν έχουμε την απαίτηση να καταλάβουν ότι το σημερινό τους φιάσκο μας ρεζιλεύει όλους.
Δεν υφίσταται όμως σε καμία ευνομούμενη πολιτεία νόμος και δίκαιο να ορίζεται ότι συμφέρει τους κατά τόπους κοτζαμπάσηδες και το μισθοφορικό στρατό τους. Το πλέον ανατριχιαστικό είναι ότι για την εκπλήρωση αυτού του συμφέροντος θυσιάσουν επικοινωνιακά ηλικιωμένους, γυναίκες και ανήλικα παιδιά, τα οποία τα χρησιμοποίησαν και πάλι ως ασπίδες τους και μέσο αντιπερισπασμού για τα μπάχαλα, που «φιλοξένησαν» στις κόλπους τους.
Αλήθεια έχουν αναλογιστεί ποτέ ότι με αυτή την αλητεία, που μεταγγίζουν στις τάξεις τους, απομακρύνουν και αυτούς τους λίγους κατοίκους των Μαδεμοχωρίων, που δεν επιθυμούν αυτή τη μορφή ανάπτυξης για την περιοχή; Γιατί όμως να το κάνουν; Μήπως επέτρεψαν ποτέ σε αυτή την κοινωνία να ακούσει και να μάθει για το τι σημαίνει μεταλλουργία χαλκού και χρυσού; Το ευτύχημα είναι ότι πέρα από τη μεταλλευτική της κουλτούρα, κατάλαβε πολύ γρήγορα πόσο αναξιόπιστοι είναι όλοι αυτοί, που κρύβονται και συντάσσονται πίσω από το «Παρασκευαστήριο προπαγάνδας , ανομίας και βίας»...., κατά κόσμον «Παρατηρητήριο Μεταλλευτικής Δραστηριότητας...»

* Στο πρόσωπο του ηλικιωμένου συντοπίτη μας έχει τοποθετηθεί Malox σε υγρή μορφή, το οποίο χρησιμοποιείται για να απαλύνει το τσούξιμο στα μάτια από τα χημικά αέρια. Οι επαγγελματίες-ξενόφερτοι ταραξίες, δε σκέφτηκαν ότι υπήρχαν ανάμεσα τους παιδιά, γυναίκες και ηλικιωμένοι, όταν έκαναν ντού για να σπάσουν τα μπλόκα των αστυνομικών; Τουλάχιστον να τους απομακρύνουν; Οχι βέβαια εικόνες σαν και αυτές είναι τα καλύτερα εργαλεία για την αισχρή προπαγάνδα τους...
...Ή μήπως αυτή είναι η "τοπική κοινωνία"...;

ι φταίει  ο παππούς να γίνεται ασπίδα των μπαχαλάκηδων;

4 σχόλια:

  1. όχι η τοπική κοινωνία είναι οι ΚΑΝΑΔΟΙ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ !!!!ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μοσχόπουλε μαθαίνουμε με τον καιρό. Το Σοκ και Δέος ξεκίνησε. Μια παράκληση σε αυτούς που ανεβάζουν βίντεο να προσέχουν ΠΩΣ τ’ ανεβάζουν. Μην ανεβάζετε κομμάτια. Ένα παράδειγμα είναι πως έχουν πάρει βίντεο χρήστη που φαίνονται 20 άτομα να παίζουν με τα ΜΑΤ και δεν πήραν βίντεο του ίδιου χρήστη που δείχνει τους 3000 που ήταν στη Μεγάλη Παναγία και τους 1500 που σταμάτησαν στο Χοντρό Δέντρο.
    Εδώ από την πορεία
    http://www.youtube.com/watch?v=g-tXVy7M_yI
    www.youtube.com/watch?v=uEUgbrsOqCQ

    και εδώ από τα ‘’επεισόδια’’ http://www.youtube.com/watch?v=BkZWPFK9JOM

    Και το παράδειγμα στην πράξη http://halkidikinews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5482:deiteros-giros-stis-skoyries&catid=1&Itemid=5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 02:06
    Αν μου επιτρέπεις για να είναι εύχρηστα.
    Από την πορεία εδώ και εδώ.
    Και εδώ από τα ‘’επεισόδια’’
    Και εδώ το παράδειγμα παραπληροφόρησης στην πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το οτι αφησατε τις δουλειες σας στο στρατωνι στον αερα και ειστε στο βουνο με ρετσινες και μπριζολες...τι παει να πει αυτο?
      η μονη δουλεια στον τοπο μας ειναι τα μετταλεια? ξερετε οτι θα ανεβουμε και δεν μας φοβιζει τιποτα γιατι οταν εχεις το δικιο δεν φοβασε τιποτα!!! παλευουμε γιατι την ελευθερια μας και οχι για την καναδεζικα συμφεροντα της πολυεθνικης εταιρειας ποθ εχει σκορπισει την καταστροφη σε πολλα μερη του κοσμου

      Διαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.