Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Δράσεις του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς

ΚΟΙΝΕΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς επισκέφτηκαν το σχολείο μας για μια κοινή δράση, που έφερε τα παιδιά πιο κοντά. Όλες οι τάξεις φιλοξένησαν παιδιά από το Ειδικό σχολείο κι έφτιαξαν μαζί αποκριάτικες μάσκες, τραγούδησαν, χόρεψαν, κεράστηκαν και γνωρίστηκαν καλύτερα. Ήταν μια εξαιρετική ιδέα και μια θαυμάσια μέρα για όλους μας!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Στα πλαίσια προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, που εκπονούν οι Ε1, Ε2 και Α1, Α2 τάξεις του σχολείου μας, καλέσαμε την διαιτολόγο κα Χαϊδεμένη Γουζούνη για μια ημερίδα διατροφής. Τα παιδιά παρακολούθησαν μια παρουσίαση σχετικά με την Υγιεινή Διατροφή, η οποία ήταν πολύ κατάλληλα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, απόλυτα κατανοητή και περιεκτική. Οι απορίες των παιδιών διευκρινίστηκαν και μετά έφτιαξαν σαλάτες με φρούτα, αλλά και με λαχανικά, οι οποίες καταναλώθηκαν επί τόπου, με μεγάλη ευχαρίστηση.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Μια πολύ ευχάριστη και διδακτική εμπειρία είχαν τα παιδιά της Ε και της Α τάξης όταν επισκέφτηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Πήραν μέρος σε βιωματικά εργαστήρια, ανάλογα με την ηλικία τους, όπου έμαθαν σχετικά με τους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες περιηγούμενα τις αίθουσες του Μουσείου (η Α΄ τάξη) ενώ η Ε τάξη έλαβε μέρος σε δράσεις όπου μέτρησαν χρόνο αντίδρασης, ταχύτητα, ευκαμψία, βάρος, ύψος, ενώ διδάχτηκαν για τη σημασία που έχουν διαφορετικές φυσικές ικανότητες σε διαφορετικά αθλήματα. Ήταν μια εξαιρετικά περιεκτική επίσκεψη και τα παιδιά επέστρεψαν απολύτως ικανοποιημένα.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.