Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

«Έλεος και ήμαρτον μαζί»

Είναι κοινά παραδεκτό ότι ο Μητροπολίτης Κιλκίς κ. Εμμανουήλ από την έλευσή του στην πόλη του Κιλκίς και μέχρι σήμερα, δεν έχει καταφέρει να μιλήσει στην καρδιά των Κιλκισιωτών. Και όχι μόνο αυτό αλλά στα δύο περίπου χρόνια που βρίσκεται στο Κιλκίς, έχει καταφέρει να μνημονεύει συνεχώς ο κόσμος του Κιλκίς τον προκάτοχό του μακαριστό Απόστολο. Η εικόνα του στους Κιλκισιώτες ούτε λίγο ούτε πολύ συνοψίζεται στην άποψη αναγνώστη μας, η οποία αναφέρει τα εξής: «Επιτέλους, ας του πει κάποιος ότι το έργο του δε είναι να κριτικάρει, σχολιάζει, χλευάζει, ειρωνεύεται και να απαξιεί οτιδήποτε έχει αυτή η πόλη... Έλεος και ήμαρτον μαζί.
Ας βγει λίγο έξω από το καβούκι του και ας "γνωριστεί" με την πόλη που τον φιλοξενεί και παραπονιέται κιόλας πως δεν τον καλοδέχτηκε. Τι θέλει επιτέλους; Και αν δεν θέλει, οι δρόμοι ανοιχτοί και τα σκυλιά δεμένα».

13 σχόλια:

  1. Όντως, οι ελπίδες που τρέφαμε να αισθανθούμε την πνευματική παρουσία του νέου μας μητροπολίτη διαψεύστηκαν. Το χάσμα που άνοιξε από την πρώτη στιγμή ανάμεσα σ΄ αυτόν και τους πιστούς με εκείνα τα ''απαγορεύεται αυστηρά'' και ''απαγορεύεται οτιδήποτε δεν αναφέρεται ρητά ως επιτρεπόμενο'' φαίνεται ότι δεν έκλεισε. Και φυσικά δε φταίνε γι΄ αυτό οι πιστοί.
    Ας προβληματίσει το μητροπολίτη μας το γεγονός ότι το ποίμνιο μνημονεύει συνεχώς το μακαριστό Απόστολο, παρόλο που τα τελευταία χρόνια έλειπε η πνευματική του παρουσία, λόγω της αδυναμίας του να ασκήσει τα καθήκοντά του, εξαιτίας προβλημάτων υγείας και προχωρημένης ηλικίας.
    Κλέων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα τα παραπάνω που αναφέρετε με μία λέξη λέγονται αλαζονεία και υπεροψία !
    Μήπως ο Μητροπολίτης Κιλκίς μας θεωρεί Κογκολέζους ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαιρομαι πολυ ,γνωμη κιλκις,που το σχολιο μου ξαναμπηκε απο εσας και πιο "επισημα".
    χαιρομαι που εστιασατε την προσοχη σας σαυτο που πραγματικα ειπα και ειναι ακρως αληθινο(δυστυχως) και ακρως απογοητευτικο ταυτοχρονα για τον "εκλεκτο της...πνευματικης "καρδιας" μας...
    ασπαζομαι τοσο πολυ τους χαρακτηρισμους ,αλαζονας και υπεροπτης και θα ηθελα πολυ να συμπληρωσω ακομη περισσοτερους,αλλα δεν μπορω να διανοηθω τελικα,οτι η παρουσια(?????????????)του μητροπολιτη της πολης μας ειναι τοσο ....φτωχη.Φτωχη,στεγνη,φιλοχρηματη και ακρως αντιπνευματικη.
    Το επισης λυπηρο (προς απαντηση του πιο πανω αναγνωστη )ειναι οτι δεν προβληματιζεται καθολου ,παρολα αυτα υπονομευει και το εργο,το οποιο εργο, του μακαριστου Αποστολου και οπου σταθει και οπου βρεθει ,αναφερει το δικο του εργο...ποιο???ποιο εργο??το μαζεμα χρηματων ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟΥ ,που ακομη δε εχει καταλαβει με τι ανθρωπο(???) εχει να κανει..
    προσωπικα τον ευχαριστω ,για ενα πραγμα.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΓΚΟΛΕΖΟΙ!!ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ..
    ΚΑΙ ΝΑΙ!ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΙΩΘΩ.
    ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΗΜΑΡΤΟΝ ΜΑΖΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to provlima distixos apo oti fenete einai kai e8niko giati tin idia stash fenete kai na exei kai o arhiepiskopos pasis elados!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις..Ο Μητροπολίτης είναι πολύ απόμακρος απ το ποίμνιο του..Τον άκουσα πολλές φορές να προσβάλλει το ακροατήριο με τα λεγόμενα του.Η συμπεριφορά του κάθε άλλο παρά χριστιανική είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poios sas pe oti einai xristianos ..........drakonianos einai den ton blepete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμενα δε με νοιαζει αν ειναι χριστιανικη η συμπεριφορα του,που θα επρεπε βεβαια,με νοιαζει να ειναι ανθρωπινη.
    με νοιαζει να διορθωσει τα του οικου του ,που ειναι επιεικως απαραδεκτα και μετα να βγει να βαλει και σε ταξη ολη την κοινωνια του κιλκις.
    μας χαρακτηριζει συνεχως ,ενω δεν κοιτα την καμπουρα του,τον οικο του και τους συνεργατες του ,που καθημερινα ντροπιαζουν το...ανυπαρκτο λειτουργημα τους κ το οποιο ποιμνιο παρεμεινε κοντα του(?).
    ειναι μια παρεα μαυροντυμενων καθημερινα,χρυσοντυμενων σε επετειους και γιορτες και περιμενουν ποτε θα φωτογραφηθουν για να μπουν σε εξωφυλλο εφημεριδας ή ποτε θα κανεις καποιος καμμια δωρεα να την ανακοινωσουν ως εργο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα και εγώ να υποβάλλω το δικό μου σύντομο σχόλιο. Μήπως θυμάστε πως όλοι εσείς που μνημονεύεται τον Μακαριστό Μητροπολίτη μας Απόστολο τι του σέρνατε από πίσω σε κάθε παρουσία του; Αυτό που κάνετε εσείς τώρα πως μπορεί να χαρακτηριστεί; Αν τώρα πείτε πως εσείς δεν ήσασταν από αυτούς που τον κατηγορούσαν τότε γιατί δεν ήσασταν από αυτούς που τον υποστήριζαν; Η δική σας στάση είναι ηθική τώρα με το να συγκρίνετε; Έπειτα όσοι απέχετε πολλάκις από την εκκλησιαστική ζωή πως τρέχετε να κριτικάρετε; Τι θέλετε να δείξετε ότι είστε οι αναμάρτητοι που έχετε κερδίσει τον παράδεισο; Ή μήπως έχετε πάρει τον ρόλο του κριτή; Ε λοιπόν τότε για όλους εσάς ο παράδεισος είναι δεδομένος. Θα ήταν θεμιτό να μιλούσανε όσοι έχουν ορθόδοξο εκκλησιαστικό τρόπο ζωής και βοηθούν τους συνανθρώπους τους καθημερινά. Νιώθω αηδία γιατί όλοι εσείς σταυρώνατε τον Μακαριστό Απόστολο σε κάθε του εμφάνιση και τώρα ξαφνικά τον μακαρίζετε.
    Συγνώμη αν σας πίκρανα αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΝΑΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ-Η,...ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ,ΑΛΛΑ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑΥΡΩΝΑΜΕ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟ.(ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΦΕΥΓΕ)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ,ΠΟΥ,ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ,"ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ" ΝΑ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ,ΠΩΣ ΤΗΝ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ,ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ.ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ "ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ",ΠΩΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ,ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΤΙΚΑ ,ΕΕΕ ΟΧΙ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ.ΚΑΙ ΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΗΘΙΚΗ,ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΜΕΝΑ ,ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ "ΠΟΝΑ",ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΠΙΚΡΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τρελαθήκαμε τελείως!!! καποιοι μιλάνε λές και γεννήθηκαν στο Κιλκίς πριν δύο χρόνια. μακαρίζετε τον Απόστολο??? ξεχνάμε τι γινόταν στις μερές του στο Κιλκίς; δίκιο έχουν κάποιοι που λένε αυτοί ότι αυτοί που κατηγορούσαν τότε τον Απόστολο σήμερα κατηγορούν τον Εμμανουήλ. αυτοί που ζουν από κοντά ξέρουν ότι ούτε ο Απόστολος ούτε ο Εμμανουήλ είναι τέλοιοι. προσπάθησαν αλλά μεταξύ των δύο αυτοί που ζουν από κοντά ξέρουν όχι ποιος είναι καλύτερος αλλά σε ποιανού τις μέρες είναι καλύτςερα για εμάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επιτελους ας ξυπνησει η εκκλησια μας ας μοιρασει την μιση και μονο περιουσια της σε οσους την εχουν αναγκη μετα αναρωτιουνται γιατι οι νεοι δεν πανε στην εκκλησιατι να ακουνε τις να μην πω του παπαρου ηρθε 50 κιλα και εγινε 150

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οταν δεν γνωριζεται τα της εκκλησιας καλο θα ηταν να μην μιλατε και να προσευχεσται.καλο παραδεισο στον μακαριστο πρων μητροπολιτη κυρο Αποστολο και ο Παντοδυναμος να ελεει και να φωτιζει τον νυν κκ Εμμανουλ Αγαπητε γεροντα και ταγε της ακριτικης αυτης μητροπολης που εχεις την διαποιμανση ο θρονος ειναι μονο για την λειτουργεια εγω προσωπικα σε ηθελα πολυ πιο απλο να βγαινεις στην αγορα στα καφενεια στα μαγαζια στους δρομους και να μιλας με τον πονεμενο και πικραμενο πολιτη αυτο εκανε ενας νυν επισκοπος και ειναι οχι μονο αγαπητος αλλα και πλεον εχει κατακτησει τις καρδιες του ποιμνιου του οι ποντιοι ειναι φιλοξενος και φιλοτιμος λαος μπορεις να τους κατακτησεις οσο για πολλα που δεν εχει η μητροπολη μας εχεις δικαιο ομως με τον τροπο σου θα τα καταφερις να τα αποκτησεις καλη δυναμη και κουραγιο ενας ταπεινος και αμαρτωλος δουλος του Κυριου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
    ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.