Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Τι είναι βία στην Ελλάδα

Γράφει ο Δημήτρης Τσεχερίδης                                         Φίλοι μου γεια σας!
Σας παραθέτω πιο κάτω ένα κείμενο ενδεικτικό για το τι πολίτευμα έχουμε και τι «ελευθερίες» απολαμβάνει ο Μεταδικτατορικός Ελληναράς που κοιμόταν και συνεχίζει να κοιμάται όρθιος αλλά με τη διαφορά ότι τώρα του ζητούν να πληρώσει πολυτελέστατο ξενοδοχείο σουίτα με πλήρες σέρβις γυμναστήριο και Σπά! Πριν λίγο καιρό συζητώντας με μια φίλη μου και αναλύοντας το σημερινό πολίτευμα μου έλεγε ότι είμαστε πολύ καλά όχι όπως κάποτε που δε μιλούσαμε ελεύθερα! Ενώ τώρα μιλάμε και λέμε ότι θέλουμε!!! Η απάντηση μου ήταν ότι και ο τρελός του χωριού μου πάει πάνω κάτω μέσα στο χωριό και όλο μιλάει και λέει ότι θέλει αλλά δεν παύει να είναι τρελός και να μην του δίνει σημασία κανείς ! Ε λοιπόν στην περίφημη μεταδικτατορική Δημοκρατία μας έτσι ακριβώς μας αντιμετωπίζουν οι εκλεγμένοι από εμάς 300! Εμείς μιλάμε και αυτοί λένε ας τον τρελό στην τρελα του!


Σαν σκεπτόμενος πολίτης στην Ελλάδα του τίποτα και της ρεμούλας δε συνηγόρησα και δε θα συνηγορήσω ποτέ Και έχω να πω τούτο!
Ότι όποιος ακόμη πιστεύει ότι ζει σε Δημοκρατικό πολίτευμα η ηλίθιος είναι η «μαζί τα φάγανε» κατά την ρήση ενός αντιπαθέστατου ευτραφούλη απαράδεκτου! Και δε λέω στον αέρα λόγια! Γι αυτό «Πάρε τα παρακάτω νήχεις! Να δεις σε τι Δημοκρατία ζεις» και συ φίλη μου και σεις φίλοι μου όσοι δεν το καταλάβατε ήδη! Το ότι μέχρι σήμερα όλοι κάπου ψηφίζαμε δεν σημαίνει ότι το ξανακάνουμε και ακολουθούμε τυφλά μια παρέα προδοτών απλά για να μην χάσει το κόμμα! Εδώ χάσαμε τη χώρα τα κόμματα θα κοιτάμε που ευθύνονται με όσους τα απαρτίζουν για το εθνικό και ατομικό κατάντημα αντί να ζητάμε την τιμωρία τους; Χρόνια σας τα γράφω και τα λέω σε εκπομπές αλλά ακόμη βλέπω ότι μας βιάζουν καθημερινά και δεν αντιδράτε σε τέτοιο βαθμό που πολύ φοβάμαι ότι μας πείσαμε ότι είναι μέσα στα καθήκοντα μας και αυτό και υποχρέωση μας οπότε δεν διαμαρτυρόμαστε καν!! Αυτό λέγεται συγκεκαλυμμένη και χαμηλού προφίλ εξειδικευμένη ΒΙΑ αγαπητοί συμπατριώτες !

TI EINAI BIA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... Βία είναι να ξυπνάς από το χάραμα, να δουλεύεις 10 με 12 ώρες για 700 ευρώ (και πολλά είπα) και να μην τολμάς να πεις κουβέντα γιατί ξέρεις ότι 1000 βιογραφικά περιμένουν στο γραφείο του αφεντικού σου»
«Βία είναι να είσαι άνεργος, να ψάχνεις ένα χρόνο για δουλειά και να μην σε προσλαμβάνει κανείς γιατί είσαι πάνω από τα σαράντα»
«Βία είναι να λες στα παιδιά σου ότι δεν τα πας στην θάλασσα γιατί η βενζίνη άγγιξε το 1.75 και πρέπει να κάνεις περικοπές»
«Βία είναι κλείνεις ραντεβού στο ΙΚΑ για μετά από δύο μήνες και όταν πηγαίνεις ο γιατρός να είναι απών»
«Βία είναι να μην τολμάς να γυρίσεις μόνος στο σπίτι μετά τις 9»
«Βία είναι να είσαι 18 χρονών, να έχεις υποστεί του κόσμου τις μεταρρυθμίσεις, να έχεις φτύσει αίμα για να μπεις σε μια σχολή και να βγαίνεις και άνεργος και αμόρφωτος»
«Βία είναι να παρακολουθείς τα σκάνδαλα να περνούν από μπροστά σου σαν παραμύθι, να κουκουλώνονται από όλους, να μην μπαίνει κανείς φυλακή και να τελειώνουν με ένα ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα»
«Βία είναι να πληρώνεις 1.40 ενώ περιμένεις μια ώρα ένα λεωφορείο που όταν φτάνει χωράς μόνο στα πόδια του οδηγού»
«Βία είναι να σε παίρνουν 20 τηλέφωνα την μέρα από εισπρακτικές εταιρίες επειδή καθυστέρησες την δόση του στεγαστικού»
«Βία είναι να κόβεις τα παιδιά από το φροντιστήριο γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά ενώ έχεις ήδη πληρώσει για δωρεάν παιδεία»
«Βία είναι να βλέπεις τους πολιτικούς σου να τσακώνονται με μόνο γνώμονα τα ποσοστά του κόμματος τους ενώ εσύ αγωνιάς για το μέλλον των παιδιών σου»
«Βία είναι ενώ σου ζητούν να πληρώσεις επίδομα αλληλεγγύης να διαβάζεις ότι οι εφορίες έχουν να κάνουν ελέγχους και να εισπράξουν από το 1995»
Βία είναι να είσαι 45 χρονών, να δουλεύεις και να πληρώνεις μια ζωή και να καταντήσεις να ζεις από την σύνταξη των γονιών»
«Βία είναι το παραμύθιασμα από τα μέσα ενημέρωσης που συγκαλύπτουν ή αποκαλύπτουν ανάλογα με τα deal που γίνονται κάτω από το τραπέζι και τις επιχορηγήσεις»
«Βία είναι να σε ληστεύουν για τρίτη φορά και το όργανο της τάξεως να σου λέει μην ελπίζετε πολλά, αφού δεν ήσασταν μέσα πάλι καλά να λέτε»
«Βία είναι να ακόλουθος τους νόμους να κατατάσσεσαι σε σχολές των ενόπλων δυνάμεων της χώρας αποδεχόμενος ότι απαρνείσαι για χρόνια πάρα πολλά από όσα άλλοι μπορούν να χαίρονται και χάνεις πολλά αυτονόητα δημοκρατικά σου δικαιώματα στο όνομα του υπηρέτη του κράτους μέσα από όρκους και διατάξεις και πάνω απ όλα το δικαίωμα να είσαι παιδί (κατάταξη σε ηλικία δεκαπέντε και μισό χρόνων) στη διάρκεια ταλαιπωρείς και μετακινείς ολόκληρη την οικογένεια με ότι αυτό συνεπάγεται για τον ψυχισμό τους και ειδικά των παιδιών και πολλά αλλά, και όταν έρθει η ώρα και ασκήσεις το νόμιμο δικαίωμα της αποστρατείας σου να καταδικάζεσαι ακόμη μια φορα γιατι δεν εισαι πάνω από 55 χρόνων! Απλά μαθηματικά 15,5 και 35 =50,5 αρα ; καταστρατήγηση από πλευράς πολιτείας κάθε έννοιας νομιμότητας και αυτού ακόμη του ιδίου του συντάγματος !
«Βία είναι να σου στερούν το δικαίωμα της διαμαρτυρίας, να τρως τόνους τα χημικά και να σε αναγκάζουν σε σιωπή παρακρατικοί, αντιεξουσιαστές, χρυσαυγίτες , πληρωμένοι ή προστατευόμενοι από όπου και αν προέρχονται»
«Βία είναι να πληρώνεις 3 ευρώ διόδια για να διανύσεις μια απόσταση 100 χιλ και ταυτόχρονα να κάνεις τάμα στον Άγιο Χριστόφορο να φθάσεις ζωντανός»
«Βία είναι να βλέπεις όσους εμπλέκονται σε σκάνδαλα πάσης φύσεως να κυκλοφορούν ελεύθεροι, να παρουσιάζονται στην δικαιοσύνη όποτε θέλουν και αν τελικά παραπεμφθούν να συνεχίζουν το έργο τους μέσα από την φυλακή»
«Βία είναι να ακούς τον Πρωθυπουργό και τους βουλευτές να ανησυχούν για την βία μόνο όταν αγγίζει το δικό τους σπίτι και να ανακοινώνει επιτροπές στις οποίες ο κάθε βουλευτής θα πληρώνεται με 245 ευρώ για να παραβρεθεί στην συζήτηση»
«Βία είναι να ζεις την κάθε μέρα σαν τελευταία. Όχι για να την ζήσεις στο έπακρο αλλά επειδή απλά δεν ξέρεις τι θα υπάρχει αύριο και δεν έχεις λεφτά για μεθαύριο» 


Ακόμη πιστεύετε ότι ζείτε σε μια Δημοκρατική χώρα; Εκεί πατάνε και αυτοί!
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ αλλά πολύ ευχάριστο για τους νομοταγείς πολίτες ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ"!!

5 σχόλια:

  1. Το να κάνει κανείς μια ανάλυση για την συμπεριφορά του κόσμου απέναντι στα φαινόμενα της κρατικής βίας, όπως αναφέρθηκαν στο παραπάνω άρθρο, δεν είναι απλή υπόθεση γιατί οι πολίτες δεν έχουν την ίδια οικονομικοπολιτική κατάσταση-θέση. Υπάρχουν αρκετές κατηγορίες πολιτών που συμπεριφέρονται ανάλογα, σε σχέση με την βία της κρατικής εξουσίας και η οποία έχει καταντήσει την δημοκρατία στην Ελλάδα να είναι ένα κακόγουστο ανέκδοτο.
    Έχουμε και λέμε λοιπόν.
    1η κατηγορία. Αυτοί που οικονομικά είναι εξασφαλισμένοι ακόμα και τα εγγόνια τους. Λίγοι μέν, υπάρχουν δέ. Αυτοί δεν έχουν λόγο να αντιδρούν γιατί εξαργυρώνουν τα πάντα με το χρήμα.
    2η. Αυτοί, που ενώ το μηνιαίο εισόδημά τους έχει μειωθεί, υπάρχει ακόμα αρκετό για έχουν μια άνετη ζωή. Ούτε αυτοί έχουν λόγο να αντιδρούν.
    3η. Αυτοί που το εισόδημά τους μειώθηκε αρκετά, αλλά φρόντισαν τα προηγούμενα χρόνια των "παχιών αγελάδων" να κάνουν καταθέσεις που να νιώθουν ασφαλείς προς το παρόν. Ούτε αυτοί αντιδρούν.
    4η. Αυτοί που πήραν μια δουλειά με βουλευτικό μέσον και νιώθουν υποχρεωμένοι, οπότε ούτε κι'αυτοί θέλουν να δυσαρεστήσουν τον "ευεργετούντα" και επομένως δεν αντιδρούν.
    5η. Αυτοί που ανήκουν στον σκληρό πυρήνα του κυβερνώντος κόμματος. Αυτοί όχι μονο δεν αντιδρούν, αλλά προσπαθούν να πείσουν και τους άλλους πως δεν γίνεται αλλιώς.
    6η. Αυτοί που δεν έχουν μια μόνιμη θέση και φοβούνται μήπως την χάσουν αν αντιδράσουν.
    7η. Αυτοί που η φύση ήταν φειδωλή μαζί τους και τους "προίκησε" με χαμηλό IQ, οπότε δεν ξέρουν... "πού πάν τα τέσσερα". Ούτε αυτοί αντιδρούν.
    8η. Αυτοί που είναι φανατισμένοι ανέκαθεν με το κυβερνών κόμμα, όπως οι φανατικοί οπαδοί μιας ποδοσφαιρικής ομάδας. Δεν αλλάζουν ποτέ ή αλλιώς... "ελιά και βασιλιά". Δεν αντιδρούν φυσικά.
    9η. Αυτοί που προσδοκούν ή περιμένουν ένα ρουσφέτι, μια προαγωγή, μια ευνο'ι'κή μετάθεση, κ.ά. και ήδη έχουν επισκευθεί κάποιο βουλευτικό γραφείο. Δεν αντιδρούν απο φόβο.
    10η. Αυτοί που πιστεύουν στη "φιλοσοφημένη" ρήση: "άσε τους άλλους να βγάλουν το φίδι απ'την τρύπα". Αυτοί λουφάζουν στον καναπέ τους και περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για να δρέψουν τους καρπούς των άλλων, ως άλλα τρωκτικά.
    Τώρα αν είναι τυχαίο που οι παραπάνω 10 κατηγορίες συμπίπτουν με τις "10 εντολές" δεν το γνωρίζω.
    Επομένως αθροίζοντας όλους αυτούς μήπως τελικά εξηγείται το φαινόμενο, που ο αρθρογράφος κ.Τσεχερίδης απορεί, γιατί δεν αντιδρούν σε ανάλογο βαθμό οι πολίτες με την καθημερινή βία που ασκείται σε βάρος τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ2 Νοεμβρίου 2011 στις 7:22 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ?( ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ "ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ" ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ) Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ!ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ (ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ "ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ Κ.Τ.Λ.Π") ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ!ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ! ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΘΕ ΓΝΩΜΗ ΣΕΒΑΣΤΗ! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με εκπλήσσει η ερμηνεία που αποδίδετε στο σχόλιό μου. Είναι εντελώς λάθος γιατί πουθενά δεν φαίνεται οτι διαφωνώ μαζί σας. Απλά εξέφρασα την προσωπική μου άποψη για το πώς είναι διαμορφωμένη πολιτικοοικονομικά η Ελληνική κοινωνία, ώστε ΠΙΘΑΝΟΝ(διαβάστε την τελευταία παράγραφο) να δίνει εξήγηση στο ερώτημα: γιατί δεν αντιδρούν ανάλογα οι πολίτες στην βία που ασκείται σε βάρος τους. Εσείς βιαστήκατε να τοποθετηθείτε. Πού βρίσκετε την ειρωνία; Πού την καυστικότητα;
    Και κάτι άλλο για το τέλος, επειδή με προκαλέσατε λέγοντας οτι είμαι κρυμμένος πίσω απο το ψευδώνυμό μου. Επέλεξα λοιπόν συνειδητά την ψευδωνυμία για τους δικούς μου λόγους(φαντάζομαι να γνωρίζετε πως το κάνουν αυτό αναρίθμητοι σχολιαστές) και είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου, εσείς επιλέξατε την επωνυμία για τους δικούς σας λόγους και είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας. Ηταν λάθος σας λοιπόν αυτή η σκόπιμη παρατήρηση, στο προοίμιο της απάντησής σας, προκειμένου να προκαταβάλετε αρνητικά τον αναγνώστη απέναντί μου. Εξάλλου αυτό που μετράει τελικά είναι η πειθώς των επιχειρημάτων και όχι οι "τύποι".
    Κι'εσείς να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ4 Νοεμβρίου 2011 στις 12:46 π.μ.

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΚΠΛΗΣΕΣΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΔΙΔΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΩ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΩ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΙΘΩ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ "ΤΥΠΟΙ" )ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ! ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΙΑΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ Η ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ , ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ Η ΛΕΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ! Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΤΕΘΩ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΙΜΗΜΑ! ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟΜΕΝΗΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΔΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΔΟΚΙΜΙΑ Κ.Α ΣΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ Η ΕΠΩΝΥΜΗ ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΩ ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΤΑΝ ΣΦΑΛΩ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η στάση σας αυτή σας τιμά και την εκτιμώ ιδιαίτερα, δεδομένου οτι στη χώρα αυτή εκλείπει η αίσθηση πως πρέπει να αναλαμβάνουμε την ευθύνη των λόγων μας και επομένως όταν σφάλουμε να το αναγνωρίζουμε. Συμφωνώ με την άποψή σας οτι η επωνυμία δικαιώνει μεταξύ των άλλων, την δημοκρατική λειτουργία εν πράγμασι και πιστέψτε με θα ήθελα κι' εγώ να εκφράζομαι επώνυμα όπως εσείς κάνετε και ως ένδειξη θάρρους. Γιατί όμως σε μια δημοκρατία χρειάζεται θάρρος έκφρασης; Δεν θά' πρεπε να είναι δεδομένο; Εμμέσως πλήν σαφώς λοιπόν, αναγνωρίζουμε οτι υπάρχει κάποιος φόβος. Αλλά σε μιά πραγματική δημοκρατία νοείται να υπάρχει φόβος; Η φοβία λοιπόν προέρχεται απο την αίσθηση οτι δεν υπάρχει εδραιωμένη δημοκρατική συνείδηση και συμπεριφορά. Οι περισσότεροι απλοί πολίτες, όταν οι απόψεις τους πάνε "κόντρα στο ρεύμα", αντί να κρίνονται επι της ουσίας των επιχειρημάτων τους, στοχοποιούνται σε προσωπικό επίπεδο και με βαρύ πολλές φορές κόστος, οπότε αυτό απο μόνο του αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Νά λοιπόν το γιατί πολλοί, όπως κι'εγώ, επιλέγουνε την ανωνυμία ή την ψευδωνυμία. Αν κανείς ανατρέξει στην ιστορία του ελληνικού κράτους απο το '21 και μετά, θα καταλάβει εύκολα το γιατί στην Ελλάδα δεν εδραιώθηκε ποτέ μια πραγματικά δημοκρατική κοινωνία που να σέβεται τους θεσμούς, και τους νόμους ακριβώς γιατί σχεδόν πάντα υπήρχε έλλειμμα αξιοπιστίας της ίδιας της εξουσίας με δική της ευθύνη.
    Εν κατακλείδι, σε ένα κράτος που στηρίζεται απο ανέκαθεν σε πελατειακές σχέσεις, δεν μπορεί να υπάρχει πραγματική δημοκρατία ούτε στην εξουσία, ούτε στην κοινωνία, και πάντα θα υποβόσκει κάποια μορφή φοβίας και καχυποψίας.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.