ΓΝΩΜΗ ΚΙΛΚΙΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Υγιεινά προιόντα απ` το Κιλκίς σε όλον τον κόσμο!

Οι αδελφοί Δημήτρης και Γιώργος Στρατάκης, 
ιδιοκτήτες της πρωτοποριακής εταιρείας 
Wellaby`s, που παράγει υγειινά σνακς.
(φωτό: Αγγελιοφόρος)
Μια πρωτοποριακή βιομηχανία τροφίμων με έδρα το Κιλκίς και πεδίο δράσης την Αμερική, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, τις βαλκανικές χώρες και σύντομα τη Ν. Αφρική, παρουσιάζει στο σημερινό κυριακάτικο φύλλο της η εφημερίδα ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ. Πρόκειται για την εταιρεία «Wellaby’s» της οικογένειας Στρατάκη, που δραστηριοποιείται στον τομέα παραγωγής προϊόντων υγιεινής διατροφής.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, από τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα οι ιδιοκτήτες της βιομηχανίας "βρέθηκαν αντιμέτωποι με όλα εκείνα τα εμπόδια που θα μπορούσε να συναντήσει μία εταιρία στη διάρκεια της λειτουργίας της: γραφειοκρατία, διεθνής και ελληνική ύφεση επιχείρησαν να ανακόψουν την ανοδική πορεία τους, αλλά η «μαγιά» της οικογένειας Στρατάκη από τη Θεσσαλονίκη ήταν από πολύ καλή ποιότητα."


Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, που ιδρύθηκε πριν 4 χρόνια, είναι ο Δημήτρης Στρατάκης, ο οποίος δηλώνει στο ρεπορτάζ: «Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα προϊόν διαφορετικό, καινοτόμο και ποιοτικό, με ειδικά διατροφικά χαρακτηριστικά, ώστε να μπορούν να το απολαύσουν ακόμη και όσα άτομα έχουν δυσανεξία στη γλουτένη. Στην ελληνική αγορά δεν υπήρχε αντίστοιχη επιχείρηση που να δραστηριοποιείται στα προϊόντα χωρίς γλουτένη, κι έτσι κανείς δεν ήξερε με ποιον τρόπο θα μας αδειοδοτήσουν και ποια υπηρεσία είναι υπεύθυνη. Μας έστελναν από τον έναν στον άλλον, αλλά κανείς δεν μπορούσε να πάρει την ευθύνη. Ζήσαμε πολλές παράλογες καταστάσεις και ταλαιπωρία, αλλά ούτε στιγμή δεν απογοητευτήκαμε και δε σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε».
Και το ρεπορτάζ συνεχίζει:
Μετά την ελληνική γραφειοκρατία, ήρθε η διεθνής οικονομική κρίση -σημαντικό χτύπημα για μία εταιρία με αμιγώς εξαγωγικό χαρακτήρα- και αμέσως μετά, η ελληνική. Θα περίμενε κανείς πως η ελληνική κρίση ελάχιστα θα επηρέαζε την εταιρία, ωστόσο, όπως διευκρινίζει ο εμπορικός διευθυντής, Αλέξανδρος Στρατάκης, η επιχείρηση υπέστη κυρίως... παράπλευρες απώλειες. «Δημιουργήθηκε αρνητικό περιβάλλον στην αγορά και αυτό επηρέασε πολύ τους συνεργάτες μας. Υπήρξαν, για παράδειγμα, συνεργασίες με το εξωτερικό οι οποίες «πάγωσαν», επειδή υπήρχε ο φόβος και η ανασφάλεια από την άλλη πλευρά για το μέλλον της Ελλάδας», εξηγεί.
Η επιχείρηση «Wellaby’s» συνεχίζει με σταθερό ρυθμό την ανάπτυξή της και πριν από λίγους μήνες εγκαινίασε τη συνεργασία της και με γνωστή αλυσίδα ελληνικών σούπερ μάρκετ. «Στο εσωτερικό της χώρας διατίθεται το 0,5% της παραγωγής μας, καθώς η στρατηγική μας είναι αμιγώς εξαγωγική. Σε λίγο καιρό, όμως, ετοιμάζουμε τη διάθεση ενός ακόμη πρωτοπόρου προϊόντος στην ελληνική αγορά, καθώς μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα νέα επιχειρηματικά ανοίγματα», συμπληρώνει.
Παρά τις αντιξοότητες, τα δύο αδέρφια που έμαθαν τη δουλειά στο πλευρό του πατέρα τους, Γιώργου Στρατάκη, ο οποίος το 1993 άνοιξε μία μικρή αρτοβιομηχανία, δεν παράτησαν την προσπάθεια. Μετά από αρκετή έρευνα και ανάπτυξη, η εταιρία «Wellaby’s» -με την παρουσία και άλλων μετόχων- δημιούργησε τα «Cheese Ups», ένα παγκοσμίως πρωτοπόρο σνακ, το οποίο παράγεται από 43% πραγματικό τυρί και το οποίο μπορούν να απολαύσουν όλοι, ανεξάρτητα από το αν έχουν δυσανεξία στη γλουτένη ή όχι. Στη συνέχεια «ήρθαν» τα μίνι κράκερ και τα κράκερ, όλα χωρίς γλουτένη και με ισορροπημένα διατροφικά στοιχεία, που αποτελούν πλέον παγκόσμια πατέντα λόγω των συστατικών και του σχήματός τους. «Απευθυνθήκαμε εξαρχής στην ξένη αγορά, καθώς εκεί υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες προοπτικής και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων. Η επιλογή αυτή μας δικαίωσε απόλυτα, καθώς σήμερα έχουμε περίπου 2.500 τόνους παραγωγής ετησίως και η επιχείρηση τρέχει με τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης», συμπληρώνει ο Αλέξανδρος Στρατάκης.
Το μυστικό συστατικό της επιτυχίας για την οικογένεια της «Wellaby’s» παραμένει η καινοτομία και η εξωστρέφεια, καθώς, όπως εξηγεί ο Αλέξανδρος Στρατάκης, «ακόμη και στις δύσκολες εποχές που περάσαμε, δουλέψαμε πολύ σκληρά για να πετύχουμε το όραμά μας. Ακόμη είμαστε στην αρχή αλλά αυτό που έχει σημασία είναι ότι ποτέ δε χάσαμε την πίστη μας και την προσήλωση στους στόχους μας. Για την έξοδο από την σημερινή κρίση και κάθε κρίση χρειάζεται στρατηγικό πλάνο και συγκροτημένη ανάπτυξη
».


στις 11:20 π.μ.
Κοινή χρήση

1 σχόλιο:

  1. Ο Λούκυ Λούκ2 Οκτωβρίου 2011 στις 1:08 μ.μ.

    Ακριβώς αυτό εννοούσα όταν έλεγα σε άλλο σχόλιο, οτι η στροφή των νέων προς την παραγωγική επιχειτηματηκότητα θα δώσει ελπίδες για την έξοδο απο την κρίση, αφού πλέον το βόλεμα στο δημόσιο δεν θα είναι πια ελκυστικό. Η οικογένεια Στρατάκη είναι το παράδειγμα προς μίμηση και μπράβο της που τα κατάφερε. Καινοτομία, πίστη, εργατικότητα και επιμονή είναι το κλειδί για την επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
      Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.