Υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας για τη τοπική αγορά του Κιλκίς ακόμη και σε αυτή την περίοδο της οικονομικής ύφεσης; Μπορούν οι τοπικοί επαγγελματίες ν’ αντιμετωπίσουν το νέο σύνθετο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των αγορών; Μπορούμε να κρατήσουμε τον καταναλωτή κοντά στις τοπικές μας επιχειρήσεις;
Με αυτά τα ερωτήματα ξεκίνησε ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς κ. Χατζηγεωργιάδης Σταύρος την εποικοδομητική συνάντηση του με την ομάδα εξειδικευμένων συμβούλων ανάπτυξης τοπικών αγορών της εταιρείας EasyBrand, στα γραφεία του Συλλόγου την Πέμπτη 24 του μηνός, μέσα στα πλαίσια αναζήτησης νέου πλαισίου λειτουργίας της αγοράς.
Στον αντίποδα αυτών των ερωτημάτων υπάρχουν σύμφωνα με την εξειδικευμένη ομάδα, θέματα που συνδέονται με το συγκριτικό πλεονέκτημα, την ταυτότητα, την ανταγωνιστικότητα της τοπικής αγοράς, την σύνδεσή της με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και την αξία όλων αυτών με βάση την καθημερινότητα και τον τρόπο που τ’ αντιλαμβάνεται ο τοπικός καταναλωτής.
Κατά την συνάντηση επισημάνθηκε ότι σήμερα οι έμποροι και οι επαγγελματίες σε μια τοπική αγορά - όπως αυτή του Κιλκίς- δεν ανταγωνίζονται μόνο ο ένας τον άλλον, αλλά κυρίως ανταγωνίζονται με ισχυρούς εξωτερικούς παράγοντες που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων του καταναλωτή σε συνθήκες οικονομικής ύφεσης. Οι επιπτώσεις αυτές επηρεάζουν όλες τις μορφές των αγορών (τοπικές, εμπορικά κέντρα, πολυκαταστήματα) και για τον λόγο αυτόν ολοένα και περισσότερο ανταγωνίζονται μεταξύ τους με στόχο να αυξήσουν το βαθμό της ελκυστικότητάς τους. Η ελκυστικότητα μιας τοπικής αγοράς εξαρτάται από σύνολο πολλών μεταβλητών παραγόντων που πρέπει όμως να καταλήγουν πάντοτε σε μια σταθερή, ξεκάθαρη και ισχυρή πρόταση προς τον καταναλωτή. Η πρόταση αυτή αποτελεί τελικά το συγκριτικό πλεονέκτημα και την ταυτότητα της τοπικής αγοράς.
Η συνάντηση κατέληξε στην κοινή απόφαση για την οργάνωση από τον Εμπορικό Σύλλογο Κιλκίς όχι μιας ακόμη «συμβουλευτικής ενημερωτικής εσπερίδας» αλλά ανοιχτής συζήτησης για τον εντοπισμό και την αξιολόγηση των πραγματικών σεναρίων βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας για τη τοπική αγορά του Κιλκίς.
Και τέλος συνεργαζόμενοι, όλοι οι καταστηματάρχες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα σημάνουν την εξωστρέφεια του εμπορικού κόσμου της πόλης ώστε να αντιμετωπισθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης στη τοπική αγορά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.