Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Νηρέας: Ολοκλήρωση βιωματικού εργαστηρίου για παιδιά ηλικίας 6-8 χρονών στο Κιλκίς

Δελτίο τύπου Νηρέα Κιλκίς
Ολοκληρώθηκε την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020 το βιωματικό εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 6-8 χρονών με τίτλο "Ο κρυμμένος θησαυρός μέσα μου…" στο Κιλκίς. Οι στόχοι του βιωματικού εργαστηρίου ήταν η ανάπτυξη των προσωπικών δεξιοτήτων των παιδιών, που συμβάλλουν στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής τους υγείας. 

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για δεξιότητες που έχουν να κάνουν με τον εαυτό, τη διαφορετικότητα, την ενσυναίσθηση και τη λήψη αποφάσεων. Το εργαστήρι βασίστηκε στις αρχές της βιωματικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να εκφραστούν με τρόπο δημιουργικό. 

Ξεκινήσαμε ένα ταξίδι όλοι μαζί με καράβι, κατά τη διάρκεια του οποίου, ανακαλύψαμε το θησαυρό που υπάρχει στον καθένα και την καθεμιά. Θησαυρός μοναδικός, που βρίσκεται μέσα στον καθένα και τη καθεμιά και είναι η δύναμη μας για να γίνουμε καλύτεροι. 

Μέσα από ατομικές κι ομαδικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας αφήγηση παραμυθιών, παιχνίδια ρόλων και εικαστικά, στο ταξίδι μας μιλήσαμε για τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας, για το πώς βλέπουμε τον εαυτό μας, για τη μοναδικότητα του καθενός και της καθεμιάς, για τις διαφορές και τις ομοιότητες μας, για το πώς αισθανόμαστε, για το πώς λαμβάνουμε αποφάσεις και τέλος για την ελευθερία και την ευθύνη. 

Στο εργαστήρι διάρκειας 12 ωρών συμμετείχαν 15 παιδιά. Τα παιδιά έγραψαν τις εντυπώσεις τους από αυτό το ταξίδι: μου άρεσε η φαντασία, έμαθα να συνεργάζομαι σε ομάδες, μου άρεσε που ζωγραφίσαμε τι θέλαμε να είμαστε, ένιωσα αγάπη/ ενθουσιασμό/ χαρά/ λύπη, μου άρεσε που διαβάσαμε παραμύθι, μου άρεσε που κάναμε κολάζ, μου άρεσε το παιχνίδι με τα συναισθήματα, έμαθα να κάνω κάτι διαφορετικό και να βλέπω ένα αντικείμενο με διαφορετικό τρόπο, κατάλαβα να διαλέγω μόνος μου, σήμερα έμαθα ότι η φαντασία μου είναι πιο ισχυρή, εγώ σήμερα έμαθα την ελευθερία, εγώ έμαθα την ευθύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.