Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Σταύρος Αμοιρίδης: Για ποιον λόγο είμαι υποψήφιος

Υπογράφει ο Σταύρος Αμοιρίδης*
Σε λίγες μέρες θα διαλέξουμε νέους τοπικούς άρχοντες για τέσσερα χρόνια, που θα αναλάβουν τα ηνία της διοίκησης του Δήμου μας τον Σεπτέμβριο. Ήρθε η ώρα να σηκωθούμε από τον καναπέ όλοι μας, γιατί πολύ καλή η διατύπωση των παραπόνων αλλά τώρα ήρθε η ώρα να γίνουμε όλοι μας μέρος της λύσης. 


Προσοχή στις επιλογές μας, μην παρασυρθούμε από τυμπανοκρουσίες και μεγάλες υποσχέσεις. Δεν θα κρίνουμε απλά ιδέες, θα κρίνουμε το μέλλον μας, για αυτό ας δούμε ποιες ιδέες είναι υλοποιήσιμες και ποιες θέλουν μακρύ δρόμο για να εφαρμοστούν. Και κάπου εδώ γεννούνται ερωτήματα που μου έχουν τεθεί στις επαφές μου με τους συμπολίτες μας!

Σύντομο βιογραφικό


Είμαι ο Αμοιρίδης Σταύρος του Χαραλάμπου και της Ελένης Ευθυμιάδου, 29 ετών, κατάγομαι από την Μεγάλη Βρύση, Γεωπόνος Α.Π.Θ. Παντρεύτηκα στα 19 μου την Ελένη με καταγωγή από την Αργυρούπολη. 

Έναν χρόνο αργότερα, στα 20, έγινα πατέρας ενός αγοριού, ενώ ο δεύτερος γιος μου γεννήθηκε το 2016. Είμαι μέλος Διοικητικού Συμβουλίου Ποδοσφαιρικής Ομάδας και Αντιπρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε Δημοτικό Σχολείο. 

Έχω πάθος με την επιστήμη μου την Γεωπονία, τα φυτά(καλλωπιστικά, λαχανικά, δέντρα) και ιδιαίτερη αδυναμία στην Αμπελουργία-Οινολογία. Έχω εργαστεί σε φυτώρια και με συμβάσεις στον Δήμο Κιλκίς ως Γεωπόνος. Έχω υπάρξει άνεργος και την δύσκολη στιγμή πήρα την απόφαση να στραφώ προς την ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς και να εργαστώ σε μεγάλη βιομηχανία Αλουμινίου. 

Σήμερα εργάζομαι στην Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) της Περιφέρειας Κιλκίς, στα πλαίσια Κοινωφελούς Προγράμματος. Έχουν ωριμάσει πιστεύω οι συνθήκες για να κάνω το επόμενο βήμα που είναι η ενασχόληση μου με τα κοινά. Στις ερχόμενες, λοιπόν εκλογές θα κατέλθω υποψήφιος στην Κοινότητα του Κιλκίς, της πόλης μας.

Σε τι κατάσταση είναι σήμερα το Κιλκίς;


Το Κιλκίς είναι μια ιδιαίτερη πόλη, έχει υπάρξει προσπάθεια και έργο για να αναδεχθεί. Κάποιες φορές στέφθηκε με επιτυχία, ενώ κάποιες άλλες όχι. Όταν κινείσαι μέσα στην πόλη μπορείς εύκολα να εντοπίσεις τις αδυναμίες της, τα προβλήματά της (κυκλοφοριακό, αδέσποτα, πάρκα κ.α.) αλλά και τα προτερήματα της. 

Πόσο μάλλον αν έχεις φοιτήσει, σχετικά πρόσφατα, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, ή άμα βγαίνεις βόλτα για να πιεις έναν καφέ, να φας σε κάποια ταβέρνα, να ψωνίσεις στα μαγαζιά της, ή όταν έχεις περπατήσει στους δρόμους της, ακόμα και στα μικρά σοκάκια της. Αν συνυπολογίσουμε και τον παράγοντα οικογένεια και παιδιά αντιλαμβάνεσαι τα θέματα και από μια διαφορετική οπτική, την οπτική του γονιού. 

Το θέμα δεν είναι απλά να εντοπίσουμε που υστερεί, αλλά ποια είναι τα πλεονεκτήματά της και πως μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας. Με μεθοδικότητα, επαγγελματισμό, γνώση του αντικειμένου και των διαδικασιών καθώς και λίγα χρήματα μπορούν να γίνουν επεμβάσεις που θα έδιναν άλλο αέρα στην πόλη μας και θα γέμιζαν τις πλατείες και τις γειτονιές με περισσότερα χαμόγελα.

Γιατί στην Κοινότητα και όχι στον Δήμο;


Η Κοινότητα σύμφωνα με τον νέο νόμο έχει αυξημένες αρμοδιότητες και δεν θα είναι απλά θεατής. Θα έχει λόγο στα τεκταινόμενα της πόλης. Ήρθε η ώρα να δώσουμε μια ευκαιρία σε νέους ανθρώπους με φρέσκες ιδέες και πάθος για την πόλη και τα γύρω χωριά να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση της. Γιατί να μην μπει στο τιμόνι της πόλης ένας νέος άνθρωπος, να δοκιμαστεί και να αξιολογηθεί από όλους μας στο τέλος της θητείας του; 

Ζητούμενο όταν έχεις κάποιο μεγάλο στόχο είναι τα σταθερά βήματα και όχι τα άλματα. Όποιος θέλει να πετύχει έναν μακρινό στόχο, πρέπει να προχωράει με μικρά βήματα, όπως είπε και ο Σωλ Μπέλοου βραβευμένος με Νόμπελ συγγραφέας. Για αυτό λοιπόν και εγώ επιλέγω σαν πρώτο βήμα την Κοινότητα του Κιλκίς.

Για ποιον λόγο είσαι υποψήφιος;


Ανήκω σε μια κατηγορία ανθρώπων που έχουν όρεξη και κίνητρο να προσφέρουν όχι για αναγνώριση ή χρήματα, αλλά ανιδιοτελώς για να βελτιωθεί η καθημερινότητα μας, για το μέλλον των παιδιών μας. Τώρα που φαίνεται να βγαίνουμε από μια μακρά περίοδο λιτότητας δεν μπορώ να παραμείνω σπίτι μου και να ασκώ απλά κριτική. Κάπως έτσι σκέφτηκα να κάνω το επόμενο βήμα και να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας. Σας ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας. 

Πρώτον, οι γνώσεις στον επιστημονικό κλάδο μου βοηθούν ιδιαίτερα στην σύλληψη ιδεών και στην πρακτική εφαρμογή τους, ειδικά στους τομείς του Περιβάλλοντος και του Πρασίνου. Δυο τομείς που η πόλη μας μπορεί να βελτιωθεί αισθητά. Επίσης, έχοντας εργαστεί στην Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου μας απόκτησα εμπειρία και σαν υπάλληλος, κάτι που μου δίνει την ευχέρεια να ξέρω τι έχω να αντιμετωπίσω. 

Έγινα γνώστης των διαδικασιών και του τρόπου λειτουργίας των Δημοτικών Μηχανισμών. Επιπλέον, έχοντας περάσει από τα Κ.Ε.Π. γνώρισα από πρώτο χέρι την γραφειοκρατία και όντας μέλος Διοικητικού Συμβουλίου Συλλόγων την αντιμετωπίζω καθημερινά και έμαθα να την δαμάζω. Άρα υπάρχουν οι ΙΔΕΕΣ, υπάρχει η ΓΝΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ τους το τελευταίο συστατικό που χρειάζεται είναι ο χρόνος.

Το τελευταίο στοιχείο που σας καταθέτω είναι η ΟΡΕΞΗ, το ΠΑΘΟΣ, η ΔΙΨΑ που έχω για να προσφέρω, να βελτιώσω την καθημερινότητα μας, όχι για κάποιο υλικό αγαθό ή για κάποιου είδους επιβράβευση, αλλά για τον λόγο που κάνω τα πάντα, ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. Αυτό είναι το κίνητρό μου. Αυτή είναι η πηγή της δύναμης και του πάθους μου.

Ένας 29χρονος είναι ικανός να αναλάβει μια τέτοια θέση;


Το θέμα της ηλικίας είναι κάτι που έχω αντιμετωπίσει ξανά. Όταν επιθυμούσα στα 19 έτη μου να κάνω οικογένεια, πολλοί θεώρησαν αυτήν μου την απόφαση επιπόλαια. Οι ίδιοι άνθρωποι αργότερα πείστηκαν με πράξεις πως είχαν κρίνει λάθος. Και είναι αυτοί που πλέον στηρίζουν σθεναρά την υποψηφιότητα μου, όντας σίγουροι πως αυτή μου η απόφαση ήρθε μετά από ώριμη σκέψη και υπολογισμό πολλών παραμέτρων. 

Η ωριμότητα δεν έχει σχέση με την ηλικία. Όπως και τότε έτσι και τώρα είναι μια δύσκολή αρχή. Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα από γεννησιμιού του, μαθαίνουμε στην πορεία της ζωής μας. Η εμπειρία μου σε θέσεις του Δήμου, η γνώση λειτουργίας των μηχανισμών και οι ειδικές γνώσεις στο αντικείμενο μου είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα που μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της πόλης μας. Θα κάνουμε και λάθη, σημασία έχει να μαθαίνουμε από αυτά, να τα διορθώνουμε, να βελτιωνόμαστε.

Γιατί με τον υπ. Δήμαρχο Δημήτρη Τσαντάκη, που ξεχωρίζει σε σχέση με τους άλλους;


Ο κ. Τσαντάκης είναι ένας άνθρωπος με παιδεία, ευγενής, χαμηλών τόνων, με γνώσεις και εμπειρία. Αφενός η σταδιοδρομία τους ως Μηχανολόγος Μηχανικός στην ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς και στο Κιλκίς, οι θητείες του ως αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων -Πολεοδομίας, Πολιτισμού και Πρόνοιας, αφετέρου η κατάρτιση ενός ψηφοδελτίου με 70% νέα πρόσωπα σε συνδυασμό με την αγάπη του για τον τόπο μας, τις πατριωτικές μας αξίες, την εργατικότητα του, την καθημερινή επαφή του με τους συμπολίτες μας και τους ανοιχτούς του ορίζοντες είναι τα στοιχεία που του παρέχουν κατά την γνώμη μου όλα τα εχέγγυα για μια δημιουργική και πετυχημένη διοίκηση, για έναν εμβληματικό Δήμο.

Συνοψίζοντας αυτήν την πρώτη επαφή μας ( θα υπάρξουν και επόμενες), είμαι ένας Γεωπόνος, έχω εργαστεί σε δημόσιο και σε ιδιωτικό τομέα ακόμα και ως εργάτης σε γνωστή επιχείρηση αλουμινίου στην ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς. Πατέρας από τα 20, ψημένος οικογενειακά βάρη, την ανεργία και τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Σας ζητώ ένα πράγμα!

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ!

ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΘΕΑΤΗ! ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΛΚΙΣ!

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΙΛΚΙΣ!

ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΜΟΙΡΙΔΗ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.