Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Ηλίας Καρολίδης: "Είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς"

Υπογράφει ο Ηλίας Καρολίδης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Γεννήθηκα στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 1996 και πέρασα τα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια στην πόλη του Κιλκίς από την οποία κατάγονται ο πατέρα μου Γεώργιος Καρολίδης και η μητέρα μου Ελένη Τσιρώνη. 

Ξεκίνησα τις σπουδές μου στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. και στην συνέχεια στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΠΑ.ΜΑΚ. στη Θεσσαλονίκη. Από μικρός έδειχνα ενδιαφέρον για τα κοινά, τον εθελοντισμό, την φύση και τον πολιτισμό. Είμαι ενεργό μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων από το 2003 μέχρι και σήμερα προσφέροντας έργο από διάφορες θέσεις ευθύνης. 

Στις 19 Μαρτίου 2016 βραβεύτηκα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλο με τον τίτλο "ΠΡΟΣΚΟΠΟΣ ΕΘΝΟΥΣ".

Λαμβάνω μέρος για πρώτη φορά στα αυτοδιοικητικά του τόπου που μεγάλωσα εγώ, οι γονείς μου και οι παππούδες μου, με κριτικό βλέμμα και όρεξη για θετικές παρεμβάσεις στον τρόπο προβολής και λειτουργίας του. Θέλω να μεταδώσω την αγάπη μου για την φύση και τον πολιτισμό σε κάθε άνθρωπο που είναι και αισθάνεται νέος με εκδηλώσεις που θα τους προσφέρουν μια πρώτη γνωριμία και μετέπειτα ασχολία με αυτά. 

Πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να ενεργοποιηθούμε για να ομορφύνουμε το αστικό κέντρο που διαμένουμε και να προβάλουμε τα χαρακτηριστικά της υπαίθρου που το περιβάλει.

Επιλέγω τον συνδυασμό “Συμμετέχω - Ο Δήμος στα χέρια του Πολίτη” με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Αγαθόπουλο για την ανεξάρτητη στάση του απέναντι σε πολιτικές ιδέες και κεντρικούς σχεδιασμούς. 

Εμπιστεύομαι έναν έμπειρο άνθρωπο στα κοινά της πόλης και ολόκληρου του Νομού που πια πλαισιώνεται από νέους ανθρώπους με όρεξη και έμπειρους επαγγελματίες να μοιραστούν την πείρα και την γνώση τους. Με την συμμετοχή μου σε αυτόν τον συνδυασμό είμαι αισιόδοξος ότι όλοι εμείς θα βγούμε από την θαλπωρή του σπιτιού και της οθόνης μας και θα κάνουμε το πρώτο βήμα μιας αλλαγής σήμερα κιόλας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.