Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Οδυσσέας Φραγγελάκης: Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Υπογράφει ο Οδυσσέας Φραγγελάκης: 
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς  
Αγαπητοί μου φίλοι και συμπολίτες, 
Γεννήθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης το 1957, μεγάλωσα στην Αθήνα και σπούδασα στη Θεσσαλονίκη όπου αργότερα παντρεύτηκα με την Γεωργία Ιωαννίδου καθηγήτρια και έχουμε δύο παιδιά, τον Φώτη 31 ετών και την Ελίζα 27 ετών. Από το 2002 ζω μόνιμα στο Κιλκίς. 

Επαγγελματικά έχω εργαστεί ως πωλητής αυτοκινήτων σε εισαγωγική εταιρεία στην Αθήνα και αργότερα στη Θεσσαλονίκη, ενώ στη συνέχεια δημιούργησα ομόρρυθμη εταιρεία με δραστηριότητα την υφαντική. Το 1991 διορίστηκα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπου υπηρετώ έως σήμερα.

Από το 2008 διατελώ διευθυντής σε σχολεία της Δ/θμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Έχω ασχοληθεί ενεργά με διάφορα κοινωνικά κινήματα και με τον συνδικαλισμό από τα νεανικά μου χρόνια. Έχω υπηρετήσει ως μέλος και Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Κιλκίς, αντιπρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Κιλκίς και συμμετέχω στην Κίνηση Πολιτών Κιλκίς και στον Όμιλο για την ιστορία και τον πολιτισμό στο Κιλκίς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.