Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Φιλιππάκος προς Γκουντενούδη: "Θα συναντηθούμε στο επόμενο ταξίδι μου"


Υπογράφει ο Τζανέτος Φιλιππάκος
Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Προστασίας το Πολίτη
επί Θεμάτων Αλλοδαπών, Υπηκόων Τρίτων Χωρών και Παράτυπης Μετανάστευσης

"Αξιότιμε Δήμαρχε Παιονίας, κύριε Χρήστο Γκουντενούδη 
Με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα το περιεχόμενο της υπ’ αριθ. 16100 από 12/09/2018 επιστολής σας, σχετικά με την πρόσφατη επίσκεψή μου στη Βόρεια Ελλάδα, την οποία κοινοποιήσατε και στα τοπικά ειδησεογραφικά μέσα.

Προς διευκρίνησή σας, το εν λόγω ταξίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των υπηρεσιακών μου υποχρεώσεων, με τη θεσμική ιδιότητα του Γενικού Γραμματέα Συντονισμού θεμάτων Αλλοδαπών, Υπηκόων Τρίτων Χωρών και Παράτυπης Μετανάστευσης, του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Οφείλω να τονίσω ότι το συγκεκριμένο ταξίδι μου στη Βόρεια Ελλάδα είχε σκοπό και τις επιτόπιες επισκέψεις μου σε ανοικτές και κλειστές δομές φιλοξενίας, προκειμένου να διαπιστώσω το επίπεδο λειτουργίας τους και να παράσχω άμεσες λύσεις πρακτικού χαρακτήρα, όπου συνέτρεχε λόγος. Η επίσκεψη αυτή δεν ήταν «επικοινωνιακού τύπου», όπως ατυχώς την χαρακτηρίσατε.

Πράγματι, εκδόθηκε δελτίο τύπου (δείτε εδώ το από 11-09-2018 σχετικό ΔΤ) από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο οποίο περιγράφησαν αναλυτικά, όλες οι αυστηρά υπηρεσιακές μου συναντήσεις με στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και των Υπηρεσιών Ασύλου, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά εντός των δομών φιλοξενίας, αλλά σε καμία από αυτές δεν συναντήθηκα με εκπροσώπους ΜΚΟ, όπως αναφέρετε.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, σας ενημερώνω ότι στην επιστολή σας, παραθέτετε στοιχεία από αντίστοιχη επίσκεψή μου στη Βόρεια Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε προ ενός έτους, και συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο του 2017, κατά την οποία τότε πράγματι είχα συναντήσεις και με ΜΚΟ, εντός των δομών φιλοξενίας.

Αγαπητέ Δήμαρχε,

Αναγνωρίζω την δύσκολη κατάσταση που βίωσε για μεγάλο διάστημα ο Δήμος Παιονίας, η ευρύτερη περιοχή και οι συμπολίτες σας, ωστόσο γνωρίζετε πολύ καλά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλα, ως αρμόδιος Γενικός Γραμματέας και όσα καταφέραμε όλοι μαζί στην Ειδομένη το 2016. Όλα αυτά απέσπασαν τα εύσημα τόσο από τους Ευρωπαίους εταίρους μας, όσο και από τη διεθνή κοινότητα.

Σας υπενθυμίζω μάλιστα, ότι μετά το πέρας της επιχείρησης εκκένωσης της Ειδομένης, είχατε αναγνωρίσει δημόσια το ομολογουμένως σπουδαίο αυτό αποτέλεσμα, αλλά και την προσωπική μου συμβολή σε αυτό.

Οφείλω να σας ενημερώσω ότι δεν είμαι εγώ αυτός «που θα απολογηθεί», όπως ατυχώς αναφέρατε, για θέματα συνεργασίας της Κυβέρνησης με τους θεσμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθόσον οι αρμοδιότητες μου είναι πολύ συγκεκριμένες και σαφείς.

Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά, είμαι ανοικτός στο να προωθήσω στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας, τυχόν εμπεριστατωμένες προτάσεις σας, με γνώμονα το κοινό καλό, για να προκύψει υλική και ηθική ικανοποίηση, σε περίπτωση που υπήρξε κάποια αδικία σε βάρος συμπολιτών σας.

Εν κατακλείδι, ελπίζω με την παρούσα επιστολή μου, να τοποθετούνται τα γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση. Επιπρόσθετα, θέλω να σας γνωρίσω, ότι πάντα είμαι στη διάθεσή σας, για κάθε θέμα που εμπίπτει στις αρμοδιότητές μου. Τέλος, σας δηλώνω, ότι θα φροντίσω στο επόμενο ταξίδι που θα πραγματοποιήσω στην περιοχή σας, να συναντηθούμε και επιθυμώ να σας διαβεβαιώσω ότι τρέφω ειλικρινή αισθήματα σεβασμού προς εσάς προσωπικά και τους πολίτες του Δήμου Παιονίας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.