Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

"Ο Ασκός του Αιόλου"

Γράφει η Μαριγώ Δημουλά
Εγώ της γαίας είμαι παιδί και του έναστρου ουρανού.Το γένος μου είναι ουράνιο, αυτό το ξέρετε και εσείς. Έχω στεγνώσει από την δίψα. Διψώ για το νερό που κυλάει από την πηγή της μνημοσύνης. Εγώ ο ταξιδευτής που έρχομαι βαθιά μέσα από τον χρόνο,είμαι πια ο χρόνος.

Έρχομαι τις νύχτες, που τα μάτια της θεάς,λάμπουν σαν φεγγαρόπετρες περιδιαβαίνω τους δρόμους,αγκαλιά με το ασημένιο φως της.


Αναζητώ την αρχαία άριστη κεφαλή της κόρης μου, του τέταρτου αιώνα από την Ελευσίνα, τα γεωμετρικά μελανόμορφα αγγεία μου, τα χρυσά δάφνινα στεφάνια μου που με στεφάνωναν νικητή στην Ολυμπία, αναζητώ τα αγάλματα μου τις νύμφες, τις Θεές, τους Θεούς, που αναπαυτικά κείτονταν στο υπέδαφος μου στον
Κεραμεικό, στο Κορωπί, στο Σούνιο, στην Κνωσσό, στη Σάμο, στη Μυτιλήνη, στη Βεργίνα, στη Φαιστό, στην Αγχίαλο, στην Ποτίδαια, στη Γόρτυνα, στην Θήβα, στο Καδμείο, στον Ορχομενό, στη Σπάρτη, στην Ολυμπία, στη Δήλο, στο Σχηματάρι, στην Πύλο.

Τα ξύλινα κιβώτια που φιλοξενούσαν την πανοπλία του Αγαμέμνονα,αναζητώ τα χιλιάδες κλεμμένα αντικείμενα που ανάσκαψαν οι προστατευόμενοι των Βαλκυριών τυμβωρύχοι.

Αναζητώ τα μέλη του σώματος μου. Πεινάω για δικαιοσύνη, πεινάω για αρμονία τρέφομαι πια από την πείνα μου. Ο δαίμονας του πόνου με καταλαμβάνει όταν βλέπω να εκτίθενται οι αρχαιότητες μου, στα περίλαμπρα μουσεία, αυτών που πεισματικά αρνούνται να παραδώσουν τα σκήπτρα της δύναμης και της εξουσίας σχηματίζοντας ουρές από ανίδεους εραστές της παγκόσμιας τέχνης μου.

Έγινα ο ίδιος ο πόνος. Κλείνω τα μάτια μου δεν θέλω να δω πια. Ακούω τον ήχο της λύρας του Ορφέα καθώς τον μεταφέρουν οι άνεμοι. Είμαι πια ο άνεμος. Ο άνεμος που θα μεταφέρει τα αρχαία αντικείμενα των κλοπών, των λεηλασιών, των καταστροφών στην πατρίδα μου.

Εγώ ο άνθρωπος του μόχθου, που κάθε στιγμή γίνεται αιωνιότητα γιατί μεγαλουργώ και που ποτέ δεν πλούτισα εις βάρος άλλων είμαι πια ο ασκός του Αιόλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.