Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

''Μια μαμά κι έναν καιρό...'' - Τσουρέκι αγάπη μου


Της Ευγενίας Τσομπανοπούλου
Βοήθεια Xριστιανοί, θα σκάσω απ' το πολύ τσουρέκι! Μπαμ θα κάνω, σαν το μπαλόνι. Θ΄αρχίσω να ξεφουσκώνω στο Κιλκίς και αιωρούμενη θα προσγειωθώ Θεσσαλονίκη. Εκεί.. πάνω στο Λευκό πύργο θα με βρείτε, να κουνάω τη γαλανόλευκη. Ημέρα συνάντησης Πέμπτη, επτά και τέταρτο.
Τσουρέκι για πρωινό, βουτιά στον καφέ. Πρώτη φορά, στα τόσα χρόνια, πίνω και δεύτερο καφέ για να έχω να βουτάω τις φετούλες μου. Τσουρέκι για δεκατιανό, με λίγο μηλαράκι από πάνω (το μηλαράκι πασπαλισμένο με κανελίτσα). Τσουρέκι για απογευματινό με μερέντα και στις μεγάλες γουρουνιές και βούτυρο πριν τη μερέντα. 

Τσουρέκι για βραδινό με κασέρι, άλλες φορές με γκούντα ή με καπνιστό, ακόμα και με φέτα. Ααα… όλα και όλα. Ο επιμένων ελληνικά! Να τα τιμάμε τα προϊόντα μας.

Αχχ… Παναγίτσα μου… τι θα κάνω; Σαν τρίφυλλη ντουλάπα θα καταντήσω!

Και το είπα στη μάνα μου, να πεις ότι δεν το ‘πα! ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ! Αδυναμία είναι αυτή, πάθος, εξάρτηση! Αλλά αυτή με ακούει ποτέ ; Θα σας πω εγώ… ΠΟΤΕ! Τάχα μου να χαρούν τα παιδιά. 

Ποια παιδιά ρε μάνα; Φάγανε λίγο το Πάσxα για το καλό και μείνανε τρία ταψιά τσουρέκια για μένα. Τι να τα κάνω; Να τα πετάξω; Αμαρτία. Έτσι κι εγώ, τα πετάω στο στομάχι μου.

Τώρα που μιλάμε, τα έχω φάει τα περισσότερα και μου έχουν μείνει κάνα δυο. Επειδή όμως έχω βαρεθεί να τα τρώω με τους ίδιους τρόπους, έχω βρει εναλλακτικούς στο διαδίκτυο. Δεν μπορείτε να φανταστείτε, πόσες συνταγές βρήκα. Αυτοί που τα σκέφτονται αυτά είναι διάνοιες. 


Το τσουρεκάκι θέλει την κρέμα του. Κρέμα καραμέλας, κρέμα μαστίχας Χίου, κρέμα πορτοκάλι. Πουτίγκα φούρνου με τσουρέκι, κλαμπ σάντουιτς με τσουρέκι και σοκολάτα. Θεϊκά πράγματα μιλάμε. Τι να πρωτοκάνω με δυο τσουρέκια; Το τρίφλ τσουρεκιού, τα τρουφάκια ή τις καριόκες; Είμαι σε τρίλημμα!

Ρε μάνα… με κατέστρεψες ρε μάνα… με κατέστρεψες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.