Act Business Center

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Διήμερη εκδρομή των συνταξιούχων υπαλλήλων δημοσίου ν. Κιλκίς στο Καρπενήσι

Δελτίο τύπου Συλλόγου Συνταξιούχων του Δημοσίου Νομού Κιλκίς.
Το κέντρο της Ρούμελης, την καταπράσινη Ευρυτανία, το πανέμορφο Καρπενήσι, επισκεφτήκαμε στις 11 και 12 Μάρτιου οι Συνταξιούχοι του Δημοσίου Νομού Κιλκίς.

Το Σάββατο 11 Μαρτίου, δια μέσου Λαμίας και του σκαρφαλωμένου στα ύψη Τυμφρηστού που είναι κτισμένος σαν σε αναβαθμίδες, με συνεχόμενο άγριο τοπίο με πλούσια και πυκνή δασική βλάστηση και περνώντας από τα λεγόμενα "Ευρυτανικά Τέμπη" και το άγριο στενό πέρασμα "Κλειδί" με τα πανύψηλα κατακόρυφα βράχια και μετά την τοποθεσία "Πατήματα της Παναγίας" φτάσαμε στο σφηνωμένο μέσα στο βράχο μοναστήρι της Παναγίας Προυσιώτισσας.

Στο χώρο του μουσείου της Μονής υπάρχουν αντικείμενα ανεκτίμητης αξίας σκεύη, εικόνες, άμφια, ευαγγέλια κ.λπ., καθώς και τα όπλα του Γεωργίου Καραϊσκάκη.

Εκστασιασμένοι πραγματικά από την γλυκιά αγριάδα της Ευρυτανικής φύσης, επιστρέψαμε στο Καρπενήσι, και αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, πήγαμε σε κέντρο της περιοχής για βραδινό με ζωντανή μουσική, όπου έγινε ανταλλαγή δώρων των δύο Συλλόγων.

Την Κυριακή 12 Μαρτίου, γνωρίσαμε περπατώντας την όμορφη πόλη του Καρπενησίου με θέα τα καταχιόνιστα βουνά της Χελιδόνας και της Καλιακούδας καθώς και το Βελούχι που είναι και το χιονοδρομικό κέντρο.

Αναχωρήσαμε με προορισμό το ιστορικό χωριό Κορυσχάδες, περίπου πέντε χιλιόμετρα από το Καρπενήσι, όπου τον Μάιο του 1944 έγινε η πρώτη Εθνοσυνέλευση της Πολιτικής Επιτροπής Εθνικής Απελευθέρωσης, στο σχολείο του χωριού, το οποίο έχει κηρυχθεί ιστορικό διατηρητέο μνημείο και λειτουργεί ως μουσείο Εθνικής Αντίστασης.

Παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής κάναμε στάση για μεσημεριανό φαγητό, στην παραλία που Βόλου με τα περίφημα ουζερί και με όμορφες αναμνήσεις φτάσαμε με το καλό στο Κιλκίς.

Θα πρέπει ιδιαιτέρα να ευχαριστήσουμε τον Πρόεδρο που ήταν συνέχεια μαζί μας καθώς και τον Ταμία του Συλλόγου Καρπενησίου. Μαζί με τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Κιλκίς, επισκεφθήκαμε το πρόσφατα αγορασμένο γραφείο του Συλλόγου.

Ένα όμορφο ισόγειο γραφείο στο κέντρο του Καρπενησίου, που με πολύ μεράκι οι συνάδελφοι έχουν διαμορφώσει.

Τους ευχαριστούμε για την φιλοξενία, και περιμένουμε την δική τους επίσκεψη στο Κιλκίς, για να ανταποδώσουμε.

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.