ΚΔΑΠ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

Επιστροφή στις προπονήσεις μετά τις γιορτές


Του Κώστα Πουντζουκίδη
Όλοι αυτές τις ημέρες των γιορτών φάγαμε και ήπιαμε λίγο παραπάνω και απήχαμε λίγο από τις προπονήσεις. Μετά από αυτό το ευχάριστο διάλειμμα, ήρθε η ώρα της επιστροφής.

Χρήσιμες συμβουλές για τις πρώτες προπονήσεις της χρονιάς:

1. Δώστε έμφαση στο αερόβιο κομμάτι της προπόνησής σας, ώστε να ενεργοποιείσετε τον μεταβολισμό σας για να “κάψετε” τις περιττές θερμίδες.

2. Ξεκινήστε με κυκλικό πρόγραμμα, με έμφαση στις μεγάλες μυικές ομάδες του σώματος για τις πρώτες 3-4 προπονήσεις σας, ειδικά αν η αποχή ήταν μεγαλύτερη από δύο εβδομάδες.

3. Κρατήστε χαμηλά την ένταση κρατώντας χαμηλά έως μέτρια την καρδιακή συχνότητα στην αερόβια άσκηση.

4. Δοκιμάστε δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά που τυχόν πήρατε, όπως αερόβια ομαδικά προγράμματα, crossfit, tabata crossfit. 

5. Θυμηθείτε πώς οποιοδήποτε καινούργιο προπονητικό ερέθισμα δέχεται το σώμα μας, ενεργοποιεί διαφορετικό αριθμό μυικών ινών και νευρώνων για να ανταπεξέλθει στο καινούργιο κινητικό πρότυπο που του επιβάλαμε, με αποτέλεσμα να βελτιωνόμαστε.

6. Βάλτε στόχους, ρεαλιστικούς, όπως να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα ή να μειώσετε το ποσοστό του λίπους σας 10% μέχρι το καλοκαίρι.
*Πουντζουκίδης Κωνσταντίνος
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής ΑΠΘ
Ειδικότητες
Tae kwon do - Kick boxing - Πυγμαχία
Σωματική Διάπλαση

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου