Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Tο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς τίμησε την Ημέρα των Α.Μ.Ε.Α

Δελτίο τύπου 1ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Ως παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (Α.Μ.Ε.Α.) θεσπίστηκε και καθιερώθηκε η 3η Δεκεμβρίου 1982, με σκοπό να ενισχύσει τα άτομα με αναπηρία, τα δικαιώματά τους, τη νομοθεσία που τους αφορά. Κάθε άτομο που αντιμετωπίζει οποιαδήποτε μορφή αναπηρίας, έχει το δικαίωμα να ζει ανθρώπινα και ισότιμα, χωρίς εμπόδια.

Τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, πιο σωστά τα Άτομα με Ειδικές Ικανότητες… μπορούν να κάνουν τα πάντα με διαφορετικό, δικό τους τρόπο. Αυτό είναι που κάνει τον κόσμο ομορφότερο. Αν ήμασταν όλοι ίδιοι, θα ήταν όλα βαρετά και δε θα μπορούσαμε να μάθουμε τίποτα ο ένας από τον άλλον. Ενσωμάτωση, ίσες ευκαιρίες και ίσα δικαιώματα για όλους!!!

Tο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς τίμησε την Ημέρα των Α.Μ.Ε.Α. μέσα από παρουσιάσεις αλλά και δραστηριότητες, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών του σχολείου, με την όλη οργάνωση να ανήκει στην εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης του σχολείου μας, κ. Μαργαριτίδου Δήμητρα, με τη συμμετοχή της Κοινωνικής Λειτουργού κ. Πιτσουλάκη Αντωνίας.

Πραγματοποιήθηκε προβολή δύο ταινιών και ακολούθησε συζήτηση-προβληματισμός:
“O τριγωνοψαρούλης εναντίον του μεγάλου καρχαρία”

blogs.sch.gr\17nippell\archives\1379

Λίγα λόγια: Το διαφορετικό ψαράκι που όλοι το αγαπούν, είναι αναγκασμένο να δώσει μάχη με τον ισχυρότερο όλων των βυθών, το μεγάλο καρχαρία... Μα τι συνέβη;
Ταινία μικρού μήκους: “Ένα αγόρι με αναπηρία έρχεται στο σχολείο και τότε η μικρή Μαρία...”

http://www.newsitamea.gr/ena-agori-me-anapiria-erchete-sto-scholio-ke-tote-i-mikri-maria-i-kaliteri-tenia-mikrou-mikous-pou-echete-di-pote/

Λίγα λόγια: Ένα αγόρι με αναπηρία...”αλλιώτικο” από τα άλλα έρχεται στο σχολείο! Κανείς δεν του δίνει σημασία, εκτός από τη μικρή Μαρία... Στο τέλος της ιστορίας το αγόρι φεύγει και η μικρή Μαρία αποφασίζει τι θα γίνει όταν μεγαλώσει! Ένα βίντεο στα ισπανικά, όπου η δύναμη της εικόνας του είναι τόσο μεγάλη και δε θα σας δημιουργήσει κανένα πρόβλημα η έλλειψη υποτίτλων!

Πραγματοποιήθηκε στη συνέχεια η προβολή καρτών, συνοδευόμενες με δραστηριότητες που απεικόνιζαν:

α) άτομα που ζωγραφίζουν με το στόμα, που χορεύουν σε αναπηρικό αμαξίδιο, που παίζουν μουσικά όργανα κ.ά. – ακολούθησε συζήτηση.

β) “Αναπηρία – Άθληση” δραστηριότητα αντιστοίχισης με τα αθλήματα των Παραολυμπιακών Αγώνων.

γ) “5 αισθήσεις” δραστηριότητα αντιστοίχισης των συμβόλων με σωστά μέρη/όργανα του σώματος!

Στο τέλος, όλοι οι μαθητές/τριες αποδίδοντας στη λέξη “Αναπηρία” τη δική τους εικαστική ερμηνεία, προχώρησαν στη δημιουργία κολάζ, το οποίο θα διακοσμεί τις επόμενες ημέρες μια γωνιά του σχολείου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου