Act Business Center

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Τριήμερη εκδρομή των Συνταξιούχων του Δημοσίου Κιλκίς, στην Αθήνα

Δελτίο τύπου Συλλόγου Συνταξιούχων του Δημοσίου νομού Κιλκίς
Στην πρωτεύουσα της χώρας βρεθήκαμε για τρεις μέρες στις 11 -12 και 13 Νοεμβρίου οι Συνταξιούχοι του Δημοσίου Νομού Κιλκίς.

Την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου και με σύμμαχο τον καλό καιρό αναχωρήσαμε μαζί με την ξεναγό μας με πρώτο σταθμό τον ιστορικό χώρο τον Θερμοπυλών, όπου παρακολουθήσαμε μέσα από προβολή σε μεγαλο-οθόνες τη μάχη.

Φθάσαμε στην ώρα μας στη Βουλή των Ελλήνων, όπου κατόπιν προσυνεννοήσεως, μας περίμεναν οι υπεύθυνοι υπάλληλοι. Από τα έδρανα του κοινοβουλίου μας ξενάγησαν στην παλιότερη και σύγχρονη ιστορία του κτιρίου της Βουλής και του κοινοβουλίου, βγάζοντας και τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες. Βγαίνοντας στην Πλατεία Συντάγματος παρακολουθήσαμε την απόδοσή τιμών στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη από τους Τσολιάδες, καθώς και την επιβλητική αλλαγή φρουράς.

Μπροστά στην Ελληνική Βουλή
Μετά την τακτοποίηση μας στο ξενοδοχείο όλο το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ ήταν ελεύθερο για ψώνια ή φαγητό στην αγορά - την Πλάκα - το Μοναστηράκι κ.λπ.

Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου συνεπείς στο ραντεβού μας, ξεναγηθήκαμε στο καταπληκτικό Μουσείο της Ακρόπολης και στη συνέχεια στον Παρθενώνα και τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Στον Παρθενώνα
Συνεχίσαμε την μέρα μας επισκεπτόμενοι το Αττικό Πάρκο. Εντυπωσιαστήκαμε βλέποντας τα πάμπολλα είδη πτηνών - ερπετών και θηλαστικών, αλλά και από την επίδειξη των οκτώ δελφινιών που έκοβαν την ανάσα στους πολυάριθμους θεατές.

Επισκεφθήκαμε την ιστορική Ιερά Μονή Παντοκράτορος στο Νταού Πεντέλης του 16ου αιώνα, όπου βρίσκονται τα λείψανα και οι τάφοι 149 σφαγιασθέντων μοναχών με τον ηγούμενό τους από τους Τούρκους.

Το βράδυ παρακολουθήσαμε στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» το έργο "Σμύρνη μου αγαπημένη".

Την Κυριακή 13 Νοεμβρίου ημέρα επιστροφής, ξεναγηθήκαμε τα πρωί στο Ιστορικό Μουσείο της Παλιάς Βουλής, όπου φυλάσσονται σπάνια ιστορικά στοιχεία (έγγραφα - φωτογραφίες - στολές - όπλα - προσωπικά αντικείμενα οπλαρχηγών κ.λπ.).

Μπροστά από την παλιά Βουλή
Στην συνέχεια περνώντας από το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρου Νιάρχου πήγαμε στο πλωτό ναυτικό μουσείο ΑΒΕΡΩΦ, όπου οι έφεδροι ναυτικοί μας, μας ξενάγησαν σε όλο το πλοίο και μας γνώρισαν την ιστορία του.

Επόμενος προορισμός η Χαλκίδα Εύβοιας για στάση και φαγητό. Ήταν ευτυχής η συγκυρία της αλλαγής της ροής των συγκρουόμενων υδάτων που πετύχαμε και μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε αυτό το καταπληκτικό φαινόμενο.

Ώρα 10η βραδινή φθάσαμε στο Κιλκίς με ευχάριστες αναμνήσεις (χαρούμενες και συγκινητικές), σκεπτόμενοι ήδη την επόμενη εξόρμησή μας.

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.